• Αρθρο 3 Μεταφορικες εταιρειες Το νομοσχεδιο θα πρεπει να τολμησει ρηξικελευτες τομες που θα δωσουν αερα ανθησης στις μεταφορες, οπως : 1. Θα πρεπει να καθοριστει ένας ελαχιστος αριθμος ιδιοκτητων οχηματων για να συσταθει μια ΕΠΕ η ΑΕ, πχ 5 η 10. Το κρισιμο στοιχειο επιτυχιας της ΑΕ η ΕΠΕ δεν είναι το νομικο της καθεστως από μονο του αλλα το μεγαλο μεγεθος της με τις οικονομιες κλιμακας, συνεργασιες και συνεργιες που υποστηριζει. . Δεν είναι δυνατον να θελουμε τον εκσυγχρονισμο της ελληνικης μεταφορας και να γινει ανταγωνιστικη με αλλων χωρων (Τουρκια, Βαλκανια, Γερμανια, Γαλλια, Ολλανδια, κλπ) που διαθετουν εταιρειες με στολους εκατονταδων οχηματων αν οι ελληνικες εταιρειες εχουν μονο οσα τα δακτυλα μιας χειρος!) Θα πρεπει μια ΜΕ απαραιτητα να κατεχει και εισφερομενα οχηματα και όχι μονο μισθωμενα. Για καθε μια αδεια-οχημα που θα εισφερεται η κυριοτητα του, και μεχρι τα πρωτα 10, να δικαιουνται να εχουν και 2 μισθωμενα, για το καθενα από τα επομενα 10 (11-20) να εχουν 3 μισθωμενα, και για πανω από 21 απεριοριστο αριθμο μισθωμενων. Η δυνατοτητα συστασης Μεταφορικης εταιρειας μονο με μισθωσεις χωρις να κατεχει και ιδιοκτητο στολο, πρεπει να αποτραπει διοτι ενθαρρυνει την εισοδο στην αγορα ενδιαμεσων μεσολαβητων χωρις κατοχη μεταφορικων μεσων, δεν παρεχει πλαισιο για μακροχρονη εταιρικη στρατηγικη και αποκοιμιζει τους μεταφορεις σε περιθωριακο ρολο μισθωτη της αδειας. 2. Θα πρεπει να δοθουν κινητρα ευνοικων προβλεψεων μονο για μεγαλες (πχ ανω των 400 ΜΤ τοναζ ιδιοκτητου στολου- 10 οχηματαΧ40ΜΤ ) μετοχικες εταιρειες που θα προελθουν από σημερινους μεταφορεις. όπως για παραδειγμα : 2.α. Η δυνατοτητα συστασης εταιρειας αποκλειστικα με μισθωση οχηματων και χωρις εισφορα κυριοτητας να είναι δυνατη μονο για οσες ΙΜΕ ΕΠΕ εχουν συσταθει μεχρι 30.04.10 και με προθεσμια υλοποιησης αυτης της δυνατοτητας μεχρι 31.12.10 2.β. Ευνοικη φορολογηση για τα πρωτα 3 χρονια λειτουργιας 2.γ. Ενταξη σε αναπτυξιακα προγραμματα 2.δ. Χορηγηση δωρεαν 1 αδειας για καθε 3 που εισφερθηκαν στην ΑΕ η ΕΠΕ. 2.ε. Αυξηση του μικτου βαρους, για οσα οχηματα εχουν εισφερθει ως κυριοτητα, οσο είναι και το αντιστοιχο στην Γερμανια (44 ΜΤ) για να μειωθει το κοστος της μεταφορας και να υποστηριχτει η ανταγωνιστικοτητα της ελληνικης οικονομιας. 2.στ. Ελκυστηρες με αδειες ειδικων μεταφορων (πχ καυσιμα) που εισφερονται ως κυριοτητα σε Μετ Εταιρεια, θα μπορει να ελκει ρυμουλκουμενα αλλων ειδικων μεταφορων η κοινου φορτου, ψυγειων, κλπ, ώστε να δοθει κινητρο σε οσους εισφερουν την αδεια τους. (αρθρο 5.2) 2.ζ. Οι εταιρειες αυτές θα εχουν την δυνατοτητα να παρεχουν στους πελατες τους και άλλες υπηρεσιες συναφεις με την μεταφορα, όπως : - Παραγγελιοληψια και δρομολογηση για λογαριασμο των πελατων τους - Αποθηκευση. Συσκευασια, Μεταφορτωση - Εκδοση τιμολογιων και εισπραξη για λογαριασμο των πελατων - Εκπαιδευση οδηγων - Υπηρεσιες διαχειρισης στολου οχηματων και οδηγων τριτων εταιρειων