• Σχόλιο του χρήστη 'Ματζαβίνος Μιχαήλ' | 8 Σεπτεμβρίου 2011, 01:59

    Είναι προφανές ότι η διάταξη αυτή προσπαθεί να ενισχύσει την δύναμη των ταξί στις τουριστικές περιοχές. Με δεδομένη όμως την δημιουργία εταιρειών, με ποιές προϋποθέσεις ο Περιφερειάρχης θα καλεί την τάδε ή την δείνα εταιρεία να μεταφέρει τον στόλο της στις εν λόγω περιοχές;;; Θα κάνει διαγωνισμό;;; Αν ναι με ποιές προϋποθέσεις;;; Θα καλεί υποχρεωτικά όλες τις εταιρείες της Περιφέρειας να μεταφέρουν μέρος των αυτοκινήτων τους;;; Αν ναι, σε ποιόν αριθμό αυτοκινήτων και ποιός θα τον καθορίζει;;; Ο Περιφερειάρχης από μόνος του;;; Θα συσταθεί κάποια επιτροπή σε κάθε Περιφέρεια;;; Η μεταφορά των ταξί συνεπάγεται και κάποιο κόστος (π.χ. ναύλα πλοίων). Αυτό θα το επωμίζονται οι εταιρείες;;; Θα το μεταφέρουν στους επιβάτες αυξάνοντας τα τιμολόγιά τους;;; Θα το επωμίζεται η Περιφέρεια;;; Αυτά και άλλα ίσως ερωτήματα, θα πρέπει να αποσαφηνιστούν στο νομοσχέδιο και όχι σε μελλοντική υπουργική απόφαση. Αν πάλι επιμένετε στις Υπουργικές αποφάσεις, θα πρέπει να οριστεί συγκεκριμένο χρονικό όριο για την έκδοσή τους, ικανό τόσο για την έκδοση της απόφασης όσο και για την κατάλληλη προετοιμασία των εμπλεκομένων σ' αυτή.