• Σχόλιο του χρήστη 'ΙΩΑΝΝΑ' | 13 Σεπτεμβρίου 2011, 12:36

    Εδω μεσα που μπαινουν και ιδιοκτητες και οδηγοί και ο υπόλοιπος κόσμος αποδικνύεται περίτρανα συμφωνα με τις ψηφοφοριες στα σχολια ότι το 99,999% του κόσμου είναι κατά του επίμαχου νομοσχεδιου. Άρα η κοινωνία στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι με τους ταξιτζήδες. Αντιθέτως πιστεύω εαν εμπαινε σε δημόσια διαβούλευση το π.δ. του Κου Ρέππα που και υπηρεσίες ανοιγε οπως τις εταιρειες ενοικιασεως μετα οδηγου αλλά και έβαζε κάποια όρια στην έκδοση αδειών ο κόσμος θα το υπερψήφιζε. Και όταν είπε ο Κος Ραγκούσης τον Ιούλιο ότι ο κόσμος ειναι υπέρ της απελευθέρωσης οι άνθρωποι είχαν στο μυαλό τους ενα π.δ. σαν του Ρέππα. Οι μεταβιβάσεις των ταξί ειναι καθόλα νομιμες με συμβολαιογραφικες πράξεις και υπουργικες αποφασεις και πληρωμένο φορο σε κάθε μεταβίβαση 3500ευρω. Εαν τα ποσα που γραφονταν ηταν μικροτερα οπως γινεται και στα σπιτια και στα οικόπεδα και στα παντα στην ελλάδα γι αυτο δεν φταιει ο ιδιοκτητης αλλά το κράτος που το όριζε αυτο. Επισης τα δάνεια που δινονταν για ΑΔΕΙΑ ΤΑΞΙ(Αλλά προσέχτε με προσημείωση του σπιτιού όχι της άδειας) απο τις τράπεζες 200 και 300 χιλιάρικα ήταν υπό την εγκριση της τράπεζας της Ελλάδος. Άρα καμία μα καμία αδιαφανή διαδικασία δεν υπήρχε. Και τώρα ο αξιοτιμος Κος Ραγκούσης τι λέει στους ιδιοκτήτες? Χάστε την άδεια αλλά και το σπίτι που έχετε προσημειώσει. Γιατι ο ιδιοκτήτης ταξί που είναι πτωχευμένος δεν έχει την δυνατότητα να μπει στο άρθρο 99 του πτωχευτικου κώδικα όπως μία επιχείρηση οπότε όχι μόνο να μην χασει ο ιδιος αλλά να φεσωσει και ολους τους άλλους γύρω του όπως κάνουν οι επιχειρήσεις. Πιστεύω όμως ότι στο τέλος θα επικρατήσει η λογική ειδικά απο τους βουλεύτες του ΠΑΣΟΚ που είναι πάνω από όλα άνθρωποι.