Αρχική Διαδικασίες Αναγκαστικών ΑπαλλοτριώσεωνΑΡΘΡΟ 13 Έναρξη ισχύοςΣχόλιο του χρήστη Κώστας Αγγελόπουλος | 10 Οκτωβρίου 2011, 14:27
	| 
				Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών  Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση  | 
			
			
			
				Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου  | 
				
			
			
			Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress.  | 
			
Προσέξτε: Οι περισσότερες,αν όχι όλες,οι προμελέτες δημοπράτησης και βάσει αυτών οι μελέτες εφαρμογής για έργα Εθνικής εμβέλειας ( π.χ. Αυτοκινητόδρομοι) γίνονται με κοντόφθαλμη λογική του "ελάχιστου κατασκευαστικού κόστους" (του εργολάβου)διαστρευλώνοντας την πραγματική έννοια του Δημοσίου συμφέροντος. 'Ετσι έχουμε περιπτώσεις (όχι σπάνιες)όπου η χάραξη του Αυτ/μου "διαλύει" μπαξέδες και οικοσυστήματα, αλλα και αυλές σπιτιών & σπίτια στο όνομα της "οικονομικής"χάραξης.