• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Αγγελόπουλος' | 10 Οκτωβρίου 2011, 14:27

    Προσέξτε: Οι περισσότερες,αν όχι όλες,οι προμελέτες δημοπράτησης και βάσει αυτών οι μελέτες εφαρμογής για έργα Εθνικής εμβέλειας ( π.χ. Αυτοκινητόδρομοι) γίνονται με κοντόφθαλμη λογική του "ελάχιστου κατασκευαστικού κόστους" (του εργολάβου)διαστρευλώνοντας την πραγματική έννοια του Δημοσίου συμφέροντος. 'Ετσι έχουμε περιπτώσεις (όχι σπάνιες)όπου η χάραξη του Αυτ/μου "διαλύει" μπαξέδες και οικοσυστήματα, αλλα και αυλές σπιτιών & σπίτια στο όνομα της "οικονομικής"χάραξης.