• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΥΛΟΣ' | 8 Φεβρουαρίου 2012, 22:46

    Πρεπει να γνωριζετε οτι μαθητικα δρομολογια στην Ελλαδα εκτελουν και οι Αστικες Συγκοινωνιες. Αν αυτο απαγορευθει 1)αυτες θα διαλυθουν 2) δεν θα μπορεσουν με τιποτα να κρατησουν τα αλλα δρομολογια 3) θα χρειαστειτε περισσοτερα κονδυλια για τις μεταφορες των μαθητων, γιατι στο αστικο στην επαρχια μπαινουν και 80 ατομα 4) δεν μπορει οταν τον μεταφερεις σε φροντιστηριο ή γηπεδο ή πολιτιστικα να ειναι πελατης χωρις ζωνη και οταν τον πας στο σχολειο να ειναι με ζωνη. Ιδια διαδρομη, ιδια λεωφορεια, ιδιοι οδηγοι 5) δεν θα φτασουν τα λεωφορεια ολης της Ελλαδος για να κατσουν ολοι οι μαθητες με ζωνη 6) ποιος ειναι αυτος που θα φροντιζει για να βαζουν ζωνη ? 7) νομιζετε οτι εδω στη Βορεια Ελλαδα θα περασει το αστικο, θα περιμενουν οι μαθητες σε χιονια και παγωνιες με θερμοκρασια κατω του μηδενος και θα περιμενουν λεωφορεια με ζωνη ? Εξαιρεστε τις αστικες συγκοινωνιες γιατι ετσι μας αποκλειεται φωτογραφικα απο τους διαγωνισμους κι αυτο ειναι μη ανταγωνιστικο, καταδικαστικο για τις αστικες συγκοινωνιες και ΤΡΑΓΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟ Επισης να γνωριζετε οτι απο εκει που χρειαζονται σημερα 4 αστικα για εναν σχολικο περιπατο για 2 χιλιομετρα, τωρα θα χρειαζονται 8 λεωφορεια. Αυτο σημαινει διπλασιο κοστος για τους γονεις σε τετοιες εποχες!!! Και προφανως μετα απο αυτο μην ζητησετε ξανα απο τις αστικες συγκοινωνιες να μεταφερουν δωρεαν ή με πασο μαθητη. Προσεξτε τις αποφασεις σας πριν ειναι αργα