• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Κάπτσης' | 14 Αυγούστου 2016, 12:44

    Συμπληρωματικά στο σχόλιο του Άρθρου 27 παρ 1γ παραθέτω τα ακόλουθα: Με τον παραπάνω όρο ΣΕ ΙΣΧΥ μειώνεται η βιωσιμότητα των πτήσεων από/προς υδάτινα πεδία, μειώνοντας της υποστήριξη του τουρισμού. Αυτό τεκμαίρεται ως εξής: 1η περίπτωση: Οι πτήσεις προς/από υδάτινα πεδία δύναται να εκτελούνται από μεγαλύτερα σκάφη έως 19-θέσεων. Οι πτήσεις αυτές θα πρέπει να εξασφαλίζουν διαρκώς μεγάλη πληρότητα (πχ μόνο από μεγάλα group τουριστών από /προς ξενοδοχεία), μειώνοντας το ποσοστό των βιώσιμων πτήσεων. 2η περίπτωση: Οι πτήσεις προς/από υδάτινα πεδία δύναται να εκτελούνται από μικρότερα σκάφη έως 4-6-θέσεων. Οι πτήσεις αυτές δε θα έχουν πρόβλημα πληρότητας αλλά υψηλό κόστος ανά επιβάτη μειώνοντας πάλι τη βιωσιμότητα των πτήσεων. Τα παραπάνω δύο προβλήματα εξομαλύνονται εκτελώντας πτήσεις hopping, διασύνδεσης δηλαδή κάποιων διαδοχικών υδάτινων πεδίων, όπου το υδροπλάνο θα αφήνει ή θα παραλαμβάνει τουρίστες πριν καταλήξει στο επίσημο υδατοδρόμιο ή αεροδρόμιο. Η δραστηριότητα του hopping είναι πολύ σημαντική και προσιδιάζει ιδανικά στη φιλοσοφία των υδροπλάνων. Εφόσον, κοινός στόχος είναι η ανάπτυξη της αγοράς των υδροπλάνων θα πρέπει να αρθούν όλα τα εμπόδια καταργώντας την συγκεκριμένη διάταξη του Άρθ 27 1γ. Ευχαριστώ Γιώργος Κάπτσης Δντης Επιχ. Ανάπτυξης Υδατοδρομίων