• Σχόλιο του χρήστη 'Γιαννης Χάρος' | 28 Αυγούστου 2016, 06:13

    Συμπληρωματικά στο σχόλιο του Άρθρου 27 παρ (θ ) παραθέτω τα ακόλουθα: 1η περίπτωση: Οι πτήσεις προς/από υδάτινα πεδία δύναται να εκτελούνται από μεγαλύτερα αεροσκάφη –έως 19-θέσεων. Ο συγκυβερνήτης χρειάζεται εάν αυτό προβλέπεται από το Operation Manual ( ΟΜ ) της Εταιρείας το οποίο είναι εγκεκριμένο από την ΥΠΑ/Δ2. 2η περίπτωση: Οι πτήσεις προς/από υδάτινα πεδία δύναται να εκτελούνται από μικρότερα αεροσκάφη – έως 4 -6 επιβατών. Ο συγκυβερνήτης δεν είναι υποχρεωτικός και δεν προβλέπεται από το Operation Manual ( ΟΜ ) της Εταιρείας το οποίο είναι εγκεκριμένο από την ΥΠΑ/Δ2. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω και επειδή κοινός στόχος είναι το μεταφορικό ισοδύναμο των κατοίκων των δυσπρόσιτων λιγότερο εμπορικών νησιών π.χ. Αντικύθηρα, με αυτό των άλλων ευπρόσιτων εμπορικών περιοχών της Ελλάδος π.χ. Μύκονος, επιπρόσθετα δε λαμβάνοντας υπόψη το Άρθρο 101 παρ (3 ) του Συντάγματος, που στην ερμηνευτική δήλωση αναφέρει ότι ο Νομοθέτης πρέπει να λαμβάνει υπόψη του «της ιδιαίτερες συνθήκες των νησιωτικών περιοχών, όταν δρα κανονιστικά….» παρακαλώ για καλύτερη διευκρινιστική ανάλυση της παραπάνω διάταξης του Άρθ 27. ( Θ) « ….. για αεροσκάφη άνω των 8 επιβατών απαιτείται συγκυβερνήτης…..». Ευχαριστώ Γιάννης Χάρος Κάτοικος Κυθήρων