• Προτείνεται η αναδιατύπωση της παραγράφου 1.α) ως εξής: «α) Αίτηση, του ενδιαφερομένου φυσικού ή νομικού προσώπου, στο οποίο έχει χορηγηθεί η άδεια ίδρυσης πρατηρίου υγρών καυσίμων με την επιφύλαξη της παραγράφου 3. του παρόντος.». Προτείνεται η αναδιατύπωση της παραγράφου 1.μ)iv) ως εξής: «iv) Όλοι οι εμπλεκόμενοι τεχνίτες, εργοδηγοί, βοηθοί, που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του πρατηρίου διαθέτουν τις απαιτούμενες από την ισχύουσα νομοθεσία και τα σχετικά εθνικά ή ευρωπαϊκά πρότυπα άδειες ή βεβαιώσεις έναρξης ασκήσεως επαγγέλματος και πιστοποιήσεις.». Προτείνεται η αναδιατύπωση της παραγράφου 1.ν) ως εξής: «ν) Υπεύθυνη δήλωση ανάληψης καθηκόντων Υπευθύνου Λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων, που διαθέτει βεβαίωση έναρξης άσκησης επαγγέλματος υπευθύνου λειτουργίας.». Προτείνεται η αναδιατύπωση του 2ου εδαφίου της παραγράφου 2. ως εξής: «Στην περίπτωση που το διάστημα των τριάντα (30) εργασίμων ημερών, παρέλθει, χωρίς η αδειοδοτούσα Υπηρεσία να εγκρίνει ή να απορρίψει το αίτημα, ο ενδιαφερόμενος θεωρείται ότι έχει λάβει νόμιμη άδεια λειτουργίας του πρατηρίου χωρίς κανένα πρόσθετο περιορισμό. Ο αριθμός πρωτοκόλλου της αίτησης θα επέχει θέση άδειας λειτουργίας. Επίσης, ο ενδιαφερόμενος, στη περίπτωση της ανωτέρω σιωπηρής έγκρισης, δύναται να ζητήσει σχετική βεβαίωση από την αδειοδοτούσα Αρχή, σύμφωνα με την παράγραφο 4 του άρθρου 10 του ν. 3230/2004 (ΦΕΚ 44/Α’/11-2-2004).». Προτείνεται η αναδιατύπωση της παραγράφου 3.β1)i) ως εξής: «i) δεν καταδικάστηκε τελεσίδικα κατά την τελευταία οκταετία για νοθεία καυσίμων, για λαθρεμπορία καυσίμων,» Προτείνεται η αναδιατύπωση της παραγράφου 3.β2)i) ως εξής: «i) ο νόμιμος εκπρόσωπος δεν καταδικάστηκε τελεσίδικα, κατά την τελευταία οκταετία για νοθεία καυσίμων, καθώς και για λαθρεμπορία καυσίμων,» Προτείνεται η διαγραφή της παραγράφου 3.γ) διότι στο παρόν στάδιο άδειας λειτουργίας δεν θεωρείται πρόσφορο να ζητείται υπεύθυνη δήλωση από πρόσωπο που έχει απεμπλακεί από το προηγούμενο στάδιο (άδεια ίδρυσης). Επιπλέον, θεωρούμε ότι δεν χρειάζεται, γιατί καλύπτεται από την υπεύθυνη δήλωση της παραγράφου β) ανωτέρω. Προτείνεται η διαγραφή της παραγράφου 5., καθώς οι ανωτέρω αόριστοι λόγοι δεν μπορούν αυτόματα να αποτελούν λόγο ανάκλησης αδείας λειτουργίας ενός πρατηρίου και μάλιστα χωρίς να προβλέπεται αποζημίωση για την απαλλοτρίωση του αφαιρούμενου δικαιώματος. Εξάλλου, υπάρχει νομοθεσία που προβλέπει επαναξιολόγηση της υφιστάμενης άδειας λειτουργίας με βάση τις νέες συνθήκες. Προτείνεται στο τέλος της παραγράφου 8. η εξής προσθήκη: «Σε κάθε περίπτωση των ανωτέρω παραγράφων 6., 7. και 8. απαιτείται ακρόαση όπως προβλέπεται από το άρθρο 6 του νόμου 2690/1999 (όπως ισχύει).»