• Σχόλιο του χρήστη 'Γίαννης Παπαδόπουλος' | 30 Οκτωβρίου 2016, 12:30

    Καλησπέρα. Είμαι Μηχανολόγος Μηχανικός και εδώ και χρόνια δραστηριοποιούμαι στην αδειοδότηση πρατηρίων καυσίμων. Θα ήθελα επιγραμματικά να αναφέρω τα παρακάτω σχετικά με το παρών άρθρο: 1. Θεωρώ υπερβολικό και άνευ νοήματος να υποβάλλεται οτιδήποτε έχει σχέση με την κυκλοφοριακή σύνδεση του πρατηρίου στην φάση της άδειας ίδρυσης, και πολύ περισσότερο να αναγράφεται στην Υπεύθυνη Δήλωση του Μηχανικού ένας απλός αριθμός πρωτοκόλλου, που «υποτίθεται» ότι αφορά στην κατάθεση φακέλου για την έγκριση κυκλοφοριακής σύνδεσης. 2. Στο εδάφιο ζ8) ζητείται η κατάθεση φακέλου τεχνικής τεκμηρίωσης για τον αεροσυμπιεστή (εντός του οποίου θα πρέπει να υπάρχουν οι προβλεπόμενες εγκρίσεις και τα πιστοποιητικά που απαιτούνται από την ισχύουσα νομοθεσία του εξοπλισμού υπό πίεση). Είναι πρακτικά αδύνατο στο στάδιο της άδειας ίδρυσης να καταθέσει ο εκμεταλλευτής τον φάκελο τεκμηρίωσης του αεροσυμπιεστή καθώς αυτό προϋποθέτει την αγορά πριν την άδεια ίδρυσης του συγκεκριμένου αεροσυμπιεστή. Δεδομένου δε ότι ο αεροσυμπιεστής δεν αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο του πρατηρίου, ορθό είναι τα ανωτέρω δικαιολογητικά να κατατίθενται στην φάση της χορήγησης άδειας λειτουργίας. 3. Σε περίπτωση χορήγησης άδειας ίδρυσης με «σιωπηρή» έγκριση, δηλαδή χωρίς εγκεκριμένα σχέδια και προκειμένου να μην υπάρχει πρόβλημα κατά τον έλεγχο του φακέλου στην αρμόδια ΥΔΟΜ, θα πρέπει να γίνει σχετική μνεία στην οποία να αναφέρεται ότι «σε αυτή την περίπτωση γίνονται δεκτά από τις αρμόδιες ΥΔΟΜ τα σχέδια που υποβάλλει ο μηχανικός μαζί με τη σχετική βεβαίωση από την αδειοδοτούσα αρχή». 4. Θα πρέπει να γίνει μνεία στη παρ.3 ότι τα πλυντήρια και τα λιπαντήρια εντός των πρατηρίων μπορούν να αδειοδοτούνται ως παρελκόμενη εγκατάσταση του πρατηρίου και δεν απαιτούνται επιπλέον εγκαταστάσεις w.c ή γραφείου αλλά αρκούν αυτές του πρατηρίου.