• Σχόλιο του χρήστη 'ΡΑΣΙΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ' | 22 Μαΐου 2021, 12:41

    Σχεδόν 20 χρόνια ασχολούμαι με τα ιστορικά αυτοκίνητα (ιδρυτης/προεδρος λεσχης στο ηρακλειο κρητης, εκδότης περιοδικού classic century, διοργανωτης εκθεσεων κλασικων οχημάτων, αναπαλαιωτής και συλλέκτης κλασικών οχημάτων κ.λ.π.) Ολα αυτα τα χρόνια δυστυχώς δεν άλλαξαν και πολλά πράγματα στην Ελλάδα... Ενω θα μπορούσε να εφαρμοστεί το μοντελο που ισχύει σε δεκαδες αλλες χώρες της Ευρώπης, εδω στην Ελλάδα υπήρχε η διαμάχη με τις κιτρινες, πορτοκαλι και μπλέ πινακίδες ... καθώς και διαφορες ΚΥΑ με ημίμετρα... Καιρός λοιπόν είναι να μπει μια τάξη στα ιστορικά αυτοκίνητα με γνωμονα την ΔΙΑΣΩΣΗ της βιομηχανικής και πολιτιστικής κληρονομιάς της Ευρώπης. Το σχεδιο νομου που αναρτηθηκε είναι στη σωστή κατεύθυνση με καποιες διορθώσεις: 1. Δεν γινεται αναφορά σε οχήματα που βρεθηκαν και αναπαλαιώθηκαν με πολύ κόπο και χρήμα αλλά δεν εχουν χαρτιά ή έχουν τιμολόγιο από scrap ή εχουν ερθει από το εξωτερικό ως ιστορικό ή εχει γινει οριστική διαγραφή στο παρελθόν. Στα οχήματα αυτά οφείλει ο νόμος να εκδόσει πινακίδες όπως και στα υπόλοιπα διότι ειναι πολύ μεγάλος αριθμός δυστυχώς ... 2. το 18 μηνο δηλωσης πρεπει να μην μπει στο νομο αφου ισως να ειναι κρυμένα οχήματα τα οποία να αξίζουν να δηλωθούν. Να αλλάξει σε επ'αόριστο. 3. Τα τελη κυκλοφορίας με βαση τον κυβισμό είναι λαθος αφου παραπέμπει στο ισχύον καθεστώς. Η κλιμάκωση πρεπει να γινεται με βαση την ημερομηνία κατασκευής... 4. Η πιστοποίηση ως ιστορικό πρεπει να γίνεται και από ενα άλλο φορέα (και όχι μόνο από την ΦΙΛΠΑ) ωστε να έχει εναλλακτική ο ιδιοκτητης. Αυτά προς το παρόν... ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ στα ιστορικά μας οχήματα !!! Μ. Ρασιδάκης