• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτριος' | 26 Μαΐου 2021, 12:47

    Θα περίμενα τον νομοθέτη πιο σοφό και να κοιτά το δάσος και όχι το δέντρο! Κάνετε τόσο κόπο να θωρακίσετε τις εξετάσεις (θεωρητικές και πρακτικές) ενώ το πρόβλημα θα μπορούσε πολύ εύκολα να λυθεί ελέγχοντας τα μαθήματα που έχουν κάνει οι υποψήφιοι μαθητές (πρακτικά και θεωρητικά). Μαθητές που έχουν παρακολουθήσει το σύνολο πρακτικών και θεωρητικών μαθημάτων όπως ο νόμος προβλέπει δεν έχουν ανάγκη να κλέψουν στα σήματα ούτε να λαδώσουν στις εξετάσεις. Πάμε λοιπόν.... Το βασικότερο όλων είναι η τοποθέτηση κάμερας και καταγραφής της διαδικασίας της θεωρητικής εξέτασης. Μάλλον έχετε αφήσει ένα τεράστιο παράθυρο στη διαδικασία και αυτό δείχνει δόλο! 1) Με ποιον τρόπο εξασφαλίζεται το αδιάβλητο των εξετάσεων στην περίπτωση που ένας εξεταστής θέλει να βοηθήσει έναν υποψήφιο με νοήματα, βήξιμο, λέιζερ στην οθόνη κλπ. Άρα η τοποθέτηση κάμερας στην αίθουσα είναι απαραίτητη. 2) Με ποιον τρόπο εξασφαλίζεται η λειτουργία των συσκευών ανίχνευσης από τους εξεταστές? Πολύ απλά χρειάζεται σύστημα φραγής σημάτων με σύστημα το οποίο εκπέμπει συνεχώς από την αίθουσα και αν το σήμα αυτό είναι ανιχνεύσιμο από τον χώρο της εξέτασης τότε διακόπτει αυτόματα την διαδικασία των εξετάσεων. Αυτό σημαίνει ότι το σύστημα θα πρέπει πάντα να είναι ενεργοποιημένο! 3) Με ποιον τρόπο υποστηρίζετε τους εκπαιδευτές παλαιάς κοπής ώστε να μπορέσουν να ανταποκριθούν σε σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους? Πολύ απλά πρέπει να επενδύσετε στην δημιουργία έτοιμου, τυποποιημένου εκπαιδευτικού υλικού διαθέσιμο στους εκπαιδευτές. Με 200.000 χιλιάδες ευρώ για παράδειγμα θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα υπέροχο πρόγραμμα θεωρητικής εκπαίδευσης με οπτικοακουστικό υλικό και θα είναι και διαθέσιμο σε όλους οποιαδήποτε στιγμή! Θα σας άφηναν άραγε οι μεγάλες σχολές? 4) Γιατί δεν προβλέπεται την καταγραφή μέσω εφαρμογής των θεωρητικών και πρακτικών μαθημάτων με βιντεοσκόπηση και συλλογή στιγμιότυπων από τα μαθήματα. Μικρά βίντεο με τυχαία αποσπάσματα από τα μαθήματα και αποθήκευση σε βάση δεδομένων για 6 μήνες? 5) Γενικά βλέπω τρύπες και μία τάση να δείχνετε με το δάχτυλο τους μαθητές και τους δασκάλους έχοντας βάλει στο απυρόβλητο τους εξεταστές, τους διευθυντές και τους δημοσίους υπαλλήλους! λυπάμαι.... Το νομοσχέδιο θέλει αναθεώρηση και καλύτερη στόχευση. Το ζητούμενο δεν είναι η αξιοπιστία των εξετάσεων. Για μένα είναι περιττές! Θα μπορούσε ο δάσκαλος να επιβεβαιώνει ότι ο υποψήφιος είναι ικανός να οδηγήσει αρκεί να πιστοποιούνται και να καταγράφονται τα μαθήματα που έκανε ο υποψήφιος μαθητής. Σκεφτείτε λίγο αυτή την κατεύθυνση! Όχι όμως μόνο καταγραφή αλλά και πιστοποίηση για την ποιότητα των μαθημάτων τόσο των θεωρητικών όσο και των πρακτικών. Παρόλα αυτά αν επιμένετε στην διαφάνεια για να δείξετε προς τα έξω ότι καταπολεμάτε την διαφθορά τότε να δείξετε με το δάχτυλο αυτούς που πρέπει ξεκινώντας από τους εξεταστές! Δεν μπορεί η επιλογή τους να γίνεται από τον διευθυντή τους την προηγούμενη μέρα. Πρέπει και στις θεωρητικές να γίνεται με τυχαία επιλογή! Καλή επιτυχία στο έργο σας...