• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΙΠΗΣ ΚΩΣΤΑΣ' | 26 Μαΐου 2021, 16:08

    Επιτέλους αποφάσισε το κράτος να ασχοληθεί θετικά και σοβαρά μάλλον με τα ιστορικά οχήματα. Θα ήθελα όμως να αναφερθώ σε 3 άρθρα του νομοσχεδίου σας που πιστεύω ότι χρήζουν καλύτερης σκέψης και ίσως διόρθωσης. ΑΡΘΡΟ 3 παρ.13& 14 ΓΙΑΤΙ θα πρέπει στην ΕΛΛΑΔΑ οι μόνοι που θα βεβαιώνουν και θα πιστοποιούν την ιστορικότητα των οχημάτων να είναι οι ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ εκπρόσωποι των ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ?????? ΓΙΑΤΙ να βρίσκετε ο κάθε ιδιοκτήτης στη θέση να εκβιάζετε από τον εκπρόσωπο να γίνει μέλος του ή να του καθυστερεί τα χαρτιά του ή να του ζητά υπερβολικά χρήματα για την πιστοποίηση ,που ήδη γίνεται. Υπάρχουν και άλλα σωματεία με καλές και ίσως καλύτερες γνώσεις σχετικά με τα ιστορικά οχήματα. Νομίζω το ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ των εκπροσώπων δεν βοηθάει την προαγωγή της Εθνικής Πολιτιστικής κληρονομιάς, ορίστε τον εκπρόσωπο ως ενδιάμεσο σωματείων και Υπουργείου . ΑΡΘΡΟ 26 παρ.2,γ. Η οριστική διαγραφή του οχήματος από το Μητρώο Αδειών Κυκλοφορίας ΓΙΑΤΙ???? Σε τι βοηθάει αυτό? Γιατί ο ιδιοκτήτης να μην μπορεί να επαναφέρει το αυτοκίνητό του στις Υπουργικές πινακίδες. ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΟ. ΑΡΘΡΟ 30 Ορίζεται τέλη κυκλοφορίας για τα ιστορικά οχήματα , δεν πιστεύω ότι νομίζεται ότι θα σωθεί η ΕΛΛΑΔΑ από τα τέλη των ιστορικών οχημάτων. Μπορείτε αν οπωσδήποτε πρέπει να βάλετε τέλη κυκλοφορίας να βάλετε ένα τυπικό τέλος ανεξάρτητα από κυβικά, γιατί αλλιώς αυτά τα αυτοκίνητα θα γίνουν ασύμφορα για τους ιδιοκτήτες τους και βέβαια ή θα κλειστούν στους χώρους στάθμευσης και θα γίνονται άχρηστα ή θα πωλούνται εκτός ΕΛΛΑΔΟΣ και τότε θα θυμηθούμε την προαγωγή της ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ. Εύχομαι κάποια πράγματα να τα ξανασκεφτείτε και να τα διορθώσετε.