• Σχόλιο του χρήστη 'Στέφανος Πολίτης' | 29 Μαΐου 2021, 11:26

    Αξιότιμε Υπουργέ κ. Καραμανλή Αξιότιμε Υφυπουργέ κ. Κεφαλογιάννη, Αξιότιμε Γενικέ κ. Ξιφαρά, Το μεγαλύτερο πρόβλημα υπάρχει με την απαίτηση για διαγραφή προτού χορηγηθούν ιστορικές πινακίδες. Αυτό διότι: Υπάρχει πολύ μεγάλος αριθμός οχημάτων τα οποία έχουν πωληθεί με ιδιωτικά συμφωνητικά (διότι π.χ. είναι άγνωστου αρχικού ιδιοκτήτη και έχουν απωλεσθεί τα έγγραφα κλπ. ή/ και έχουν εκτελωνιστεί ως αντικείμενα) και συνεπώς αν για τη διαγραφή ακολουθηθεί η διαδικασία της αρ. Α οικ. 82350-3809 (ΦΕΚ Β' 4948/31.12.2019) ΚΥΑ θα υπάρχουν τα εξής προβλήματα: 1) Κατάθεση στοιχείων κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες κυκλοφορίας) του οχήματος : πολλές φορές έχουν απωλεσθεί τα αρχικά και ο νέος κάτοχος δεν δύναται να εκδώσει νέα καθώς στο Μητρώο υπάρχει άλλο όνομα (αρχικού ιδιοκτήτη). 2) Βεβαίωση χαρακτηρισμού του οχήματος ως ιστορικού ενδιαφέροντος που περιλαμβάνει τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος και τα στοιχεία του ιδιοκτήτη: Εδώ πρέπει να γίνει δεκτό το όνομα που υπάρχει στις βεβαιώσεις το οποίο μπορεί να είναι διαφορετικό από το όνομα στο μητρώο. 3) Βεβαίωση περί μη οφειλής τελών κυκλοφορίας: Πολλές φορές ο αρχικό ιδιοκτήτης έχει σωρευμένες οφειλές τελών: Πρέπει συνεπώς να απαλοιφθεί καθώς οι οφειλές αυτές δεν πρέπει να βαρύνουν τον νέο κάτοχο. Επίσης, σε περίπτωση ακινησίας ο νέος κάτοχος δεν μπορεί να πάρει από τη ΔΟΥ τις πινακίδες και την άδεια διότι είναι στον αρχικό ιδιοκτήτη. Καταλήγοντας, η μόνη λύση είναι η απαλοιφή του εν λόγω εδαφίου περί υποχρεωτικής διαγραφής. Με εκτίμηση, Στέφανος Πολίτης