Άρθρο 13 Λοιπά θέματα

1. Από την δημοσίευση του παρόντος Νόμου το ύψος κάθε συμβατικής, νόμιμης ή άλλης αποζημίωσης που καταβάλλεται από τους Παλαιούς Φορείς ή τους Νέους Φορείς ή τον ΟΑΣΑ λόγω καταγγελίας και εν γένει με αφορμή την λύση υφιστάμενης ή μέλλουσας να συσταθεί σχέσης ή σύμβασης ρυθμίζεται ως εξής:

(α) στην περίπτωση συμβάσεων εξηρτημένης εργασίας ορισμένου ή αορίστου χρόνου, απαγορεύεται να υπερβαίνει τα όρια των Ν. 2112/1920 και 3198/1955 για την αποζημίωση λόγω καταγγελίας σύμβασης εξηρτημένης εργασίας αορίστου χρόνου,

(β) στην περίπτωση συμβάσεων ιδιόμορφης έμμισθης εντολής, απαγορεύεται να υπερβαίνει τα όρια του άρθρου 94Α του ν.δ. 3026/1954 για την αποζημίωση λόγω καταγγελίας σύμβασης ιδιόμορφης έμμισθης εντολής.

2. Με αποφάσεις του Υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων είναι δυνατή η ρύθμιση οποιασδήποτε λεπτομέρειας και ζητήματος οποιουδήποτε είδους στο αντικείμενο του παρόντος Κεφαλαίου ΙΙΙ, έστω και εάν εισάγονται αποκλίσεις από το παρόν σε τεχνικής φύσεως ζητήματα, προθεσμίες ή οτιδήποτε άλλο σχετικό.

  • 21 Ιανουαρίου 2011, 19:25 | ΜΑΡΙΑ ΠΟΥΛΑΚΗ

    ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ. ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΜΕ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ( ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΛΠ ).

  • 21 Ιανουαρίου 2011, 13:01 | Κώστας

    Τα ΜΜΜ απευθύνονται στα χαμηλά, μικρομεσαίου στρώματα. Καλώ να την Κυβέρνηση να κάνει μια έρευνα: Μέσο εισόδημα του μέσου χρήστη. Επίσης συμβάλλουν αποφασιστικά στην τόνωση της αγοράς (εμπορικής αλλά και νυχτερινής – ψυχαγωγικής). Ως εκ τουτου, προτείνω:
    1. Μείωση στο ΜΙΣΟ του ΗΔΗ ισχυοντος εισητηρίου, με ανάθεση σε ιδιωτικό φορέα του ελέγχου λαθρεπιβίβασης (μπόνους επί των βεβαιωμένων παραβάσεων).
    2. Να λειτουργούν Παρασκευή – Σάββατο έως 03:00 (τουλάχιστον ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το Μετρό.
    3. Να μην επιτρέπονται απεργίες (ούτε με προσωπικό ασφαλείας) και στάσεις (για λόγους συνέλευσης, διαμαρτυρίας κ.τ.λ.) ωστε οι μετακινήσεις να μην παρεμποδίζονται ποτέ και για κανένα λόγο. (όπως αστυνομια, στρατός) Οι εργαζόμενοι να κινητοποιούνται με άλλα μέσα αγώνα όπως συγκεντρώσεις, ενημέρωση κοινού κ.τ.λ. τα οποία είναι πιο αποτελεσματικά. Τότε θα ήμαστε και εμείς μαζί τους!
    Προς τουτο χρειάζεται Συνταγματική αναθεώρηση και στην διάταξη να προστεθούν ΕΚΑΒ, Υ.Π.Α., Νοσοκομειακοί Γιατροί. Επίσης στην στάση ή απεργία ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ (αγώνας σημαίνει απώλειες).

  • 20 Ιανουαρίου 2011, 19:43 | ΧΡΗΣΤΟΣ-ΑΘΗΝΑ

    Θα συμφωνήσω με τα σχόλια της Σταυρούλας Ρακιτζή όπως επίσης και με το Σήφη από τις Σέρρες. Συνοπτικά θα ήθελα να πω:

    1) Τα ΜΜΜ θα πρέπει να εξυπηρετούν ουσιαστικά τους πολίτες. Ειδικά, λαμβανοντας υπόψιν ότι κυρίως απευθύνονται στους μικρομεσαίους εργαζόμενους. Στα πλαισια αυτά θα ήθελα να ζητήσω τη λειουργία των ΜΜΜ όλο το 24ωρο (κυρίως στον ΗΣΑΠ και στο Μετρό) όπως γίνεται σχεδόν σε όλη την Ευρώπη, τουλάχιστον για Παρασκευή και Σάββατο. Τις καθημερινές θα μπορούσε να γίνει μια παράταση κατά 1-2 ώρες. Με αφορμή αυτό να αναφέρω ότι η διακοπή λειτουργίας του ΗΣΑΠ μετά τις 12:00 το βράδυ Παρασκευή-Σάββατο είναι ήδη πρόβλημα (πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί σταμάτησε λόγω έργων..ειδικα τώρα που τα έργα ουσιαστικά έχουν σταματήσει). Τέλος τα έργα στον ΗΣΑΠ πρέπει επιτέλους να ολοκληρωθούν άμεσα. Δεν μπορούμε να μιλάμε για αναδιοργάνωση και ταυτόχρονα να γίνονται τεράστιες αυξήσεις και να μην έχουμε τις σωστές υπηρεσίες.
    2) Σχετικα με την εισιτηριοδιαφυγή να αναφέρω ότι είναι μεγάλη πληγή. Κάθε μέρα που χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ παρατηρώ ότι σχεδόν κανένας δεν ακυρώνει το εισιτηριό του. Επίσης δεν έχω δει ποτέ κανένα να κάνει έλεγχο. Και φυσικά τις ελάχιστες φορές που πέφτουν κάποια πρόστιμα αυτά δεν πληρώνονται. Πάντως απορώ και η βούληση να υπήρχε πως θα μπορούσε να γίνει έλεγχος με τα ΜΜΜ ασφυκτικά γεμάτα (αλήθεια είναι προβλεπόμενος ο αριθμός στα ΜΜΜ – αν ας πούμε πρέπεινα είναι 50 καθίμενοι και 60 όρθιοι πολλές φορές οι επιβάτες ξεπερνούν το 50% από το προβλεπόμενο αριθμό ανλα ΜΜΜ)

  • 17 Ιανουαρίου 2011, 22:48 | ak

    Οπωσδήποτε συνδυασμένη μετακίνηση προς αποφυγή του Ι.Χ.
    Να επιτραπεί η είσοδος ποδηλάτων στο Μετρό, όπως σε όλες τις πολιτισμένες χώρες, μαζί με ανάπτυξη ικανοποιητικού δικτύου ποδηλατόδρομων.

  • 16 Ιανουαρίου 2011, 19:11 | annak

    Να επιτραπει η μεταφορά ποδηλάτων στα ΜΜΜ. Συνδυαστική μετακίνηση, μεγαλυτερη χρηση των μέσων, λιγοτερα αυτοκινητα στους δρομους.
    Να επιτραπουν τα ποδηλατα στο Μετρό. Να επανέλθει η σκευοφόρος, σαν τελευταιο βαγονι, στον Ηλεκτρικό για διευκολυνθει η χρηση του τρενου απο επιβατες και ποδηλατες ειδικά τις ωρες αιχμης

  • 15 Ιανουαρίου 2011, 13:47 | Σταυρούλα Ρακιτζή

    Τα ΜΜΜ στο εξωτερικό αποτελούν τον κύριο τρόπο μεταφοράς των κατοίκων των πόλεων. Πρέπει επιτέλους να γίνει κάτι τέτοιο και στη χώρα μας!!! Θα πρέπει να περιοριστεί η κίνηση των ΙΧ με αντάλλαγμα όμως τη συχνότερη διέλευση των ΜΜΜ, τη συνέπεια τους και τον εκσυγχρονισμό τους (π. χ. ανακοίνωση ώρας προσέλευσης τους στη στάση, ανακοίνωση των στάσεων μέσα στο ΜΜΜ, όπως και στο μετρό). Έτσι οι πολίτες θα σέβονται περισσότερο την δημόσια περιουσία και δεν θα χρησιμοποιούν τα ΙΧ τους.
    Να λυθεί το πρόβλημα άμεσα! Έχουμε γίνει ρεζίλι διεθνώς! Πώς θα έρθουν τουρίστες στη χώρα μας;

  • 15 Ιανουαρίου 2011, 09:09 | ΣΗΦΗΣ-ΣΕΡΡΕΣ

    ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΘΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΩΝ…
    ΑΣ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΜΕΙΚΤΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ.
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΠΛΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΚΟΡΟΙΔΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΔΙΑΧΕΕΤΑΙ……