- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

Άρθρο 3 Κοινές Αρχές (Άρθρα 3 και 7 της Οδηγίας)

Οι αρχές που διέπουν τον καθορισμό των τελών αερολιμένων είναι οι ακόλουθες:

1. Η αρχή της απαγόρευσης των διακρίσεων μεταξύ των χρηστών κατά την επιβολή και είσπραξη των τελών αερολιμένων.

2. Η αρχή της αναλογίας των υποδομών και των παρεχομένων υπηρεσιών με το ύψος των τελών αερολιμένων.

3. Η αρχή της διαφάνειας ως προς τα στοιχεία επί τη βάσει των οποίων ο φορέας υπολογίζει  το ύψος των τελών αερολιμένων.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 3 Κοινές Αρχές (Άρθρα 3 και 7 της Οδηγίας)"

#1 Σχόλιο Από ΣΑΝΤΥ Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 12:35

Κύριοι,
Εάν μιά τοπική κοινωνία (μέσω της επιτροπής χρηστών) αποφασίσει να μην εισπράξει τέλη για ένα χρονικό διάστημα (έναντι των δανείων που πήραμε από την ΕΕ) με στόχο την αύξηση των αφίξεων τουριστών και την αύξηση του τοπικού εισοδήματος τότε σύμφωνα με την » απαγόρευση διάκρισης μεταξύ των χρηστών και την επιβολή είσπραξης» τότε πως θα μπορέσει να το κάνει?
π.χ. Οι Φιλανδοί θέλουν εμπράγματες-ή μή εγγυήσεις. Επίσης θέλουν και ήλιο για τους πολίτες τους. Πώς θα μπορούσε το αεροδρόμιο της π.χ Πρέβεζας ( όχι νησιών του Αιγαίου λόγω φυλετικής τους συγγένειας με τους Τούρκους)να τους παραχωρήσει ένα αριθμό αφίξεων δωρεάν χρήσης. Δεν θα είχε αυξητικό αποτέλεσμα στον τουρισμό της περιοχής?
Ο δέ αριθμός των αφίξεων θα ήταν μετρίσημος με αντίστοιχη αποπληρωμή του χρέους μας. Κάτι σαν clearing δηλαδή.
Στους Αγγλους θα παραχωρούσαμε δωρεάν χρήση το Αεροδρόμιο της Κέρκυρας, στους Σουηδούς της Ρόδου στους Ισπανούς κάποιο μεσογειακό αεροδρομιο κ.ο.κ. Οσο για την μείωση των εσόδων των αεροδρομίων αυτή θα καλύπτετο από την αύξηση των δημοσίων εσόδων της περιοχής.
Λίγο αφελές αλλά μήπως γίνεται?