- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

Άρθρο 19 Υποχρέωση παραμονής των αυτοκινήτων ΤΑΞΙ

1.Τα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα – ΤΑΞΙ υποχρεούνται να παραμένουν στην έδρα που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου προς διαρκή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού

2. Εκτός των περιπτώσεων συνδρομής λόγων ανωτέρας βίας, όταν το ΤΑΞΙ αυτοκίνητο κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου αυτού απουσιάζει πλέον του μηνός – έστω και αν διακόπτεται σποραδικά η απουσία- από την έδρα του, µε απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη η οποία εκδίδεται μετά από σχετική διαπίστωση του οικείου Δημάρχου, ανακαλείται η άδεια κυκλοφορίας του συγκεκριμένου ΕΔΧ αυτοκινήτου για χρονικό διάστημα δύο (2) µηνών, σε περίπτωση υποτροπής για χρονικό διάστηκα έξι (6) µηνών και σε περίπτωση νέας υποτροπής οριστικά.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 19 Υποχρέωση παραμονής των αυτοκινήτων ΤΑΞΙ"

#1 Σχόλιο Από antonis tzoidis Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 00:16

Επειδη ορισμενα πραγματα τα ζουμε ετσι και σαυτο το θεμα θα πρεπε να γνωριζετε οτι ολες οι μεγαλες πολεις εχουνε γεμισει γκριζα ΤΑΧΙ ΠΑΡΑΝΟΜΩΣ

#2 Σχόλιο Από ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 22:45

Δεν επιτρέπεται το Ταξί να απουσιάζει έστω και σποραδικά άνω του ενός μήνα από την έδρα του. Σε περίπτωση ασθένειας ή οικογενειακού προβλήματος είναι δυνατόν να διακινδυνεύει ο καθένας την θέση εργασίας του; Επίσης πουθενά δεν αναφέρετε αν υπάρχει δυνατότητα παραχώρησης εκμετάλλευσης του ΕΔΧ – Ταξί σε άλλο πρόσωπο.

#3 Σχόλιο Από ΛΑΜΨΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Στις 13 Σεπτέμβριος, 2011 @ 03:00

Κύριε υπουργέ
Σχετικά με το άρθρο 19 §2 παρακαλώ πολύ να καταλάβετε ότι είναι λάθος διατυπωμένο.
Συγκεκριμένα δεν αναφέρει καθόλου περιπτώσεις εξαιρέσεων ειδικές όπως π.χ. ανωτέρα βία. Εάν σταματήσει ο προηγούμενος οδηγός και μέχρι να εξευρεθεί άλλος κατάλληλος , περάσει διάστημα 2 μηνών. Εάν λόγω σημαντικής συγκρούσεως μείνει στο συνεργείο 42 ημέρες. Εάν πάθει σημαντική βλάβη και καθυστερεί να έλθει το σχετικό ανταλλακτικό. Εάν υπάρχει πρόβλημα υγείας και για αρκετές εβδομάδες το ταξί είναι εκτός λειτουργίας. Εάν λόγω κακού υπουργού γίνουν απεργίες διαρκείας εβδομάδων.
Εγώ ήμουνα ιδιοκτήτης ταξί από το 1983. Υπήρξαν εποχές που στις 2 την νύκτα δούλευα σαν να ήταν 2 το μεσημέρι! Τώρα που η δουλειά έχει μειωθεί πάρα πολύ και περιμένει ο ταξιτζής 40 λεπτά στην πιάτσα για να πάρει μετά 4 ευρώ είναι άδικο παλαβό και πιθανόν δόλιο να θέλει ο όποιος κυβερνήτης – υπουργός να πολλαπλασιάσει τον αριθμό των ταξί. Μόνο απαιτήσεις και φόρους έχετε.
Αναρωτηθήκατε ποτέ αν εκτελείτε ευσυνειδήτως τα καθήκοντά σας; (Μιλάω γενικά για την κυβέρνηση στην περίπτωση αυτή). Παραδείγματος χάριν, περνάτε συχνά από την Ομόνοια και βλέπετε 7 νομίμως στεκούμενα ταξί και από πίσω «ουρά» ακόμη 7 παρανόμως στεκούμενα. Το ίδιο συμβαίνει στην πιάτσα μετρό στην κάθοδο της Συγγρού. Τα παραπανίσια ταξί στέκονται πιο πάνω και από την οδό Πετμεζά!! Δηλαδή 25 ταξί παράνομα σταματημένα. Αντί να μεριμνήσετε να γίνει σχετική διαμόρφωση επιμηκύνσεως σε πιάτσες και επίσης δημιουργία νέων, ΕΣΕΙΣ ΠΑΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΝΕΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΤΑΞΙ !!!
Όποιος άνθρωπός που έχει στοιχειώδη νοημοσύνη το δει αυτό θα πει ότι ο υπουργός είναι χωρίς μυαλό ή με κακό μυαλό. ΔΗΛΑΔΗ στην περίπτωση του κακού μυαλού μήπως θα έπρεπε να επέμβει ο πρόεδρος της κυβερνήσεως, ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου και δεν ξέρω ποιός άλλος να περιορίσει με κάποιο τρόπο το κακό;
Μού «άρεσε» που με τόση αναδουλειά και χωρίς να προϋπάρξει σχετική μελέτη θέλετε να μειώσετε το κόμιστρο των ταξί.
Παρακαλώ προσέξτε τι ώρα είναι. ΕΧΩ ΧΑΣΕΙ τον ύπνο μου με όλα αυτά!!
Ευχαριστώ πολύ

#4 Σχόλιο Από ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΜΠΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ Στις 14 Σεπτέμβριος, 2011 @ 19:46

Στην παράγραφο 1 του άρθρου 19 πρέπει να προστεθείεδάφιο ως εξής: «με την επιφύλαξη του άρθορυ 16 του παρόντος» και αυτό γιατί δίνετε το δικαίωμα προσωρινής μεταστάθμευσης.