Άρθρο 16 Αλλαγή έδρας και μεταστάθμευση Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ

1.- Αλλαγή έδρας  Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ  επιτρέπεται μετά τη συμπλήρωση, τουλάχιστον, ενός (1) έτους συνεχούς λειτουργίας στην έδρα τους, εφόσον συντρέχουν όλες οι προϋποθέσεις έναρξης της ίδιας δραστηριότητας στη νέα έδρα και μετά από σχετική αίτηση της ενδιαφερόμενης εταιρείας και απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη, εάν η νέα έδρα βρίσκεται στην ίδια Περιφέρεια ή κοινή απόφαση των οικείων Περιφερειαρχών, εάν πρόκειται για νέα έδρα υπάγεται σε άλλη περιφέρεια του ν. 3852/2010.

2.- Η αλλαγή της έδρας της προηγούμενης παραγράφου γνωστοποιείται εγγράφως και αμελλητί από τον Περιφερειάρχη της νέας έδρας στις αρμόδιες φορολογικές, αστυνομικές, περιφερειακές  και δημοτικές αρχές της έδρας αυτής.

3. Με κοινή απόφαση των οικείων Περιφερειαρχών επιτρέπεται σε Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα η μεταστάθμευσή τους από την έδρα τους σε άλλη Διοικητική Περιφέρεια ή Διοικητική Ενότητα του προηγούμενου άρθρου για τα χρονικά διαστήματα από 1ης Ιουνίου μέχρι 30ής Σεπτεμβρίου και από 1ης Δεκεμβρίου μέχρι τέλους Φεβρουαρίου του επόμενου έτους. Στην περίπτωση αυτή εφαρμόζονται αναλόγως τα αναφερόμενα στις προηγούμενες παραγράφους του άρθρου αυτού, πλην της προϋποθέσεως αλλαγής της έδρας της επιχείρησης.

4.- Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Προστασίας του Πολίτη ρυθμίζονται  η διαδικασία και προθεσμία υποβολής της αιτήσεως  και εκδόσεως της απόφασης, τα δικαιολογητικά, οι λεπτομέρειες και κάθε σχετικό θέμα αναφορικά με την αλλαγή και μεταστάθμευση των Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτων ΤΑΞΙ.

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 19:51 | ΓΙΩΡΓΟΣ__Η

    ΑΧ! ΑΥΤΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΔΡΑΣ ΤΩΝ ΤΑΞΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΜΕΤΑΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΑΠΟ ΤΟ 1977 ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 588, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΤΕ ΑΠ’ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ.
    ΟΥΤΕ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΑΞΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ.
    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ (ΝΟΜΑΡΧΕΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ) ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΑΚΙΑ ΤΟΥΣ.

  • 14 Σεπτεμβρίου 2011, 09:45 | eva

    να ληφθουν υποψιν και τα κοινωνικα κριτηρια π.χ.συνυπηρετηση

  • 13 Σεπτεμβρίου 2011, 20:55 | Γιώργος Νικολόπουλος

    Παράγ. 1: Αλλαγή έδρας να επιτρέπεται κάθε 5 χρόνια όχι 1 έτος.

    Η παράγ. 3 σε αυτό το άρθρο είναι απαράδεκτη και θα πρέπει να εξαφανισθεί!
    Τι θα πει θα πάω δύο μήνες στη Μύκονο , δύο μήνες στην Κέρκυρα;
    Αυτός που το πρότεινε…να μην αναφέρω καλύτερα.

  • 11 Σεπτεμβρίου 2011, 12:02 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΜΠΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ

    ΕΔΡΕΣ ΤΑΞΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗ ΕΔΡΑΣ

    Ανεξάρτητα από τις παρατηρήσεις που γράφονται παρακάτω και αφορούν αποκλειστικά το σχέδιο νόμου με σκοπό τη βελτίωση του κατά τη γνώμη μου, καλό θα ήταν να λάβετε υπόψη τις προτάσεις των σημερινών ιδιοκτητών σχετικά με τον καθορισμό της έδρας των ΤΑΞΙ αλλά και την αλλαγή έδρας.

    Στο άρθρο 15 δίδεται ο ορισμός της διοικητικής μονάδας. Αν στον ορισμό της έδρας, άρθρο 2 § 13 έχει γραφεί εκ παραδρομής ότι έδρα του ΕΔΧ αυτοκινήτου ΤΑΞΙ είναι η διοικητική περιφέρεια αντί η διοικητική μονάδα, τότε στο άρθρο 16 πρέπει να καθοριστεί με σαφήνεια η έδρα των κυκλοφορούντων ΕΔΧ αυτοκινήτων ΤΑΞΙ ως εξής:
    « Τα ΕΔΧ αυτοκίνητα ΤΑΞΙ που κατά τη δημοσίευση του παρόντος, έχουν έδρα Δημοτική Ενότητα (πρώην Δήμος) ή Δημοτική ή Τοπική Κοινότητα (πρώην τοπικά διαμερίσματα) όπως έχουν οριστεί στο Ν. 2852/2010 ή οποιοδήποτε οικισμό, θα έχουν εφεξής ως νέα έδρα την ενιαία εδαφική περιφέρεια του νέου δήμου στον οποίο ανήκουν»
    ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 3 ΑΡΘΡΟΥ 16
    Ερώτηση: Πως ορίζεται η Διοικητική Περιφέρεια και η Διοικητική Ενότητα;
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Υπάρχει Περιφέρεια, Δήμος, Δημοτική Ενότητα (ταυτίζεται με τον «Καποδιστριακό Δήμο») Νομός (δεν έχει καταργηθεί, έχει νόημα ως γεωγραφικός προσδιορισμός), Περιφερειακή Ενότητα (ως διοικητική διαίρεση της περιφέρειας), και εν τέλει διοικητική μονάδα όπως ορίζεται στο άρθρο 15 για την εφαρμογή των διατάξεων του νόμου αυτού.

  • 10 Σεπτεμβρίου 2011, 13:01 | sakis

    απο την μια θελουν ευρωπαικη ενωση και πλυθησμιακα κριτηρια και απο την αλλη μιλουν για εδρες οι οποιες στην ευρωπη δεν υπαρχουν και εγω στο χωριο πληρωνω οσο και αυτα της πολλεος και μας βλεπουν ως παρακατιανους α τα αγοραια λενε που ομως ειναι ταχι και αυτα γιατι εχουν και ταχιμετρο και ταμειακη αν θελουν ας μας βαλουν στο παλιο καθεστως να μην πληρωνω οαεε αλλα ογα και τεκμαρτο φπα τοτε γινομαι και παλι αγοραιο!!!!!!!!!!!!! και φυσικα με τον καλλικρατη μια εδρα για να μειωθουν και τα κομιστρα στα ορια του καλλικρατικου δημου !!!!!!!!!!!!κυριε υπουργε προχωρααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 9 Σεπτεμβρίου 2011, 12:16 | Δρ Γεώγριος Γιαννιτσιώτης

    Η αλλαγή έδρας πρέπει να απαγορευθεί καθώς αποτελεί εν δυνάμει πηγή καταστρατήγησης και αθέμιτου ανταγωνισμού καθώς και διαφθοράς-ρουσφετιού. Απλώς ως έδρα πρέπει να νοείται η διοικητική περιφέρεια (ΟΤΑ β΄βαθμίδος) και όχι οι ΟΤΑ α΄βαθμίδος

  • 9 Σεπτεμβρίου 2011, 09:42 | ΣΤΑΥΡΟΣ ΗΛΙΑΔΗΣ

    Δηλαδη καποιος βγαζει 500 αδειες για τα γρεβενα η την αετομηλιτσα που ειναι φθηνη και σε ενα χρονο κατεβαινει και αυτος αθηνα η κρητη η κεφαλλονια να δουλεψει μαζι με τα αλλα 50.000 ταξι ?Μα καλα δεν το βλεπεται οτι σε εναν χρονο θα εχουν φρακαρει τα παντα ??

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 16:31 | ΗΛΙΑΣ

    Αυτο το κομματι,πιστευω,δεν θα επρεπε να υπαρχει σε ενα νεο νομοσχεδιο οπως αυτο. Δεν γινεται να παντρευουμε τα νεα δεδομενα με τα παλια απομειναρια σειρας νομων,που ο ενας καταργουσε τον αλλο και που απο πολη σε πολη γινονταν οτι ηθελαν οι επιτηδειοι με τις σκοπιμοτητες τους. Κατα τη γνωμη μου,αφου η κυβερνηση διακυρησει επαγγελματισμο και ανταγωνιστικοτητα και δε δεχεται μονοπωλια και ολιγοπωλια,να διευρυνει μονιμα τις εδρες συμφωνα με τα ορια των νεων Καλλικρατικων Δημων,και να μη δωσει αερα για κοντρες και ανισοτητες που δημιουργουν ενδεχομενες αλλαγες εδρων,μονιμα ή περιοδικα. Ετσι το συνολο των ταξι που ανηκουν σε ενα διευρυμενο Δημο,εχοντας ιδια εδρα και ιδιο εξωτερικο χρωματισμο,θα εξυπηρετουν καλυτερα,γρηγοροτερα και κατ’επεκταση φθηνοτερα τους πελατες τους. Το δημοσιο συμφερον θα ειναι πολλαπλο,διοτι θα εχουμε μεγαλυτερες εταιρειες,αρα και μεγαλυτερο τζιρο (αρα περισσοτερα δημοσια εσοδα),περισσοτερες θεσεις οδηγων και τους πολιτες ευχαριστημενους απο τη γρηγοροτερη και φθηνοτερη μεταφορα τους. ΟΧΙ λοιπον απλα στις αλλαγες εδρας,ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΝΕΑΣ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΗΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΗΣ ΕΔΡΑΣ ΜΕ ΕΝΩΜΕΝΑ ΤΑΞΙ.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 01:59 | Ματζαβίνος Μιχαήλ

    Είναι προφανές ότι η διάταξη αυτή προσπαθεί να ενισχύσει την δύναμη των ταξί στις τουριστικές περιοχές. Με δεδομένη όμως την δημιουργία εταιρειών, με ποιές προϋποθέσεις ο Περιφερειάρχης θα καλεί την τάδε ή την δείνα εταιρεία να μεταφέρει τον στόλο της στις εν λόγω περιοχές;;;
    Θα κάνει διαγωνισμό;;; Αν ναι με ποιές προϋποθέσεις;;;
    Θα καλεί υποχρεωτικά όλες τις εταιρείες της Περιφέρειας να μεταφέρουν μέρος των αυτοκινήτων τους;;; Αν ναι, σε ποιόν αριθμό αυτοκινήτων και ποιός θα τον καθορίζει;;; Ο Περιφερειάρχης από μόνος του;;; Θα συσταθεί κάποια επιτροπή σε κάθε Περιφέρεια;;;
    Η μεταφορά των ταξί συνεπάγεται και κάποιο κόστος (π.χ. ναύλα πλοίων). Αυτό θα το επωμίζονται οι εταιρείες;;; Θα το μεταφέρουν στους επιβάτες αυξάνοντας τα τιμολόγιά τους;;; Θα το επωμίζεται η Περιφέρεια;;;
    Αυτά και άλλα ίσως ερωτήματα, θα πρέπει να αποσαφηνιστούν στο νομοσχέδιο και όχι σε μελλοντική υπουργική απόφαση. Αν πάλι επιμένετε στις Υπουργικές αποφάσεις, θα πρέπει να οριστεί συγκεκριμένο χρονικό όριο για την έκδοσή τους, ικανό τόσο για την έκδοση της απόφασης όσο και για την κατάλληλη προετοιμασία των εμπλεκομένων σ’ αυτή.

  • 8 Σεπτεμβρίου 2011, 00:31 | antonis tzoidis

    Ωραια τυπωμενα αλλα μαλλον ξεχνατε οτι τιποτα δεν αστυνομευεται με αποτελεσμα να μην γινεται ΚΑΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ οσων αφορα τους κανονες λειτουργιας ετσι λοιπον πιο πιθανον ειναι να γινουμε μπαχαλο παρα να αλλαξει κατι προς την σωστη κατευθυνση για την ποια πιθανον να αγωνιζεστε και εσεις.