- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

Άρθρο 7 Χαρακτηριστικά Μοτοσυκλετών Δ.Χ. – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση

Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται τεχνικά χαρακτηριστικά των Μοτοσικλετών Δ.Χ., τα όργανα και εξαρτήματα, οι εξωτερικές ενδείξεις, οι όροι αντικατάστασής τους, ο κανονισμός λειτουργίας αυτών και κάθε άλλο θέμα σχετικά με την παροχή των υπηρεσιών με Μ.Δ.Χ.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 7 Χαρακτηριστικά Μοτοσυκλετών Δ.Χ. – Όργανα και Εξαρτήματα -Εξωτερικές ενδείξεις – Αντικατάσταση"

#1 Σχόλιο Από antonis tzoidis Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 00:00

ποσα κρανη θα διαθετη το μοτο ΤΑΧΙ και μηπως πρεπει να το ξανασκεφτητε για να μην ξοδευομαστε αδικα οσον αφορα γενικως το μοτοΤΑΧΙ.

#2 Σχόλιο Από Αντώνης Παπαθανασίου Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 07:15

Να δοθεί η δυνατότητα άδειας και για τρίκυκλες μοτοσυκλέτες, ή τρίκυκλα ποδήλατα για μεταφορά από δυο (2) έως τρεις(3) επιβάτες συμπεριλαμβανομένου και του Οδηγού, με τρία κράνη.

#3 Σχόλιο Από Κώστας Ρουμελιώτης Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 15:04

Μήπως θα έχουν και αυτά τηλεόραση και wifi ίντερνετ? Γιατι αλλιώς δε βλέπω να «πιάνουν»

#4 Σχόλιο Από Λ. Τσονάκας Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 15:23

Ας ρυθμιστεί πρώτα η αγορά με τα ΤΑΧΙ αυτοκίνητα και ρυθμίζεται έπειτα και το θέμα των Μοτό ΤΑΧΙ. Το βλέπω τελείως μη ρεαλιστικό για τους εξής λόγους

1) Θέμα ασφάλειας (τα μηχανάκια όπως και να το κάνουμε μέσα στην πόλη είναι πιο επικίνδυνα).
2) Σε άσχημες καιρικές συνθήκες (βροχή, κρύο, καύσωνας) ποιος θά πάρει Μοτο ΤΑΧΙ?
3) Οι γυναίκες που είναι μεγάλο ποσοστό της πελατείας των ΤΑΧΙ δεν πιστεύω ότι θα το προτίμήσουν για ευνόητους λόγους, το ίδιο και οι ηλικιωμένοι.

Το μόνο πλεονέκτημα είναι το κυκλοφοριακό που ισχύει μόνο στις μεγάλες πόλεις (Αθήνα, Θεσ/κη) αλλά και πάλι θα πρέπει να θυσιαστεί η άνεση και η ασφάλεια του ταξιδιού για την ταχύτητα.

#5 Σχόλιο Από pagratios Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 20:01

Τα ιδανικά μοτοταξι για μεγαλουπόλεις με μηδενικούς ρύπους .Επειδή και θεωρώ το πολιτικό κατεστημένο κενό από ιδέες.

[1]

#6 Σχόλιο Από Σταρφας Κωστας Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 21:23

εκτος απο ιδιοκτητης ταξι ειμαι και μοτοσυκλετιστης.

ολα τα σχολια περι καιρικων συνθηκων,κρανους και ασφαλειας δεν ευσταθουν για πολλους λογους που οι χρηστες ΙΧ δεν κατανοουν.

μοτοταξι ειναι μια χαρα καινοτομια και συμφωνω απολυτως.
κανετε ενα κοπο να δειτε στο youtube πως δουλευουν τα μοτοταξι π.χ. στη Γαλλια.

απλα αυτη η κατηγορια μεταφορικου εργου ειναι αρκετα ειδικη και θελει πολυ ψαξιμο και συζητηση.

#7 Σχόλιο Από Ιωσήφ Κανακάρης Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 22:56

Δεν είναι σοβαρά πράγματα αυτά. Υπάρχει ένα σημαντικό θέμα, αυτό της ασφάλειας. Είναι υποχρεωτικό λοιπόν, ο επιβαίνων στην μοτοσικλέτα να φοράει κράνος.
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να έχει το δικό του, γιατί φυσικά δεν είναι δυνατόν, ο μοτοταξιτζής να διαθέτει κράνη για διάφορα μεγέθη και προτιμήσεις, χώρια που κανένας δεν νομίζω να θέλει να φοράει ένα κράνος κοινής χρήσης.
Αυτό με τα μοτοταξί θυμίζει το γνωμικό: Είπαν του τρελού να τα κάνει κι αυτός ξεπατώθηκε.

#8 Σχόλιο Από Αλέξανδρος Αθανασόπουλος Στις 9 Σεπτέμβριος, 2011 @ 21:34

Δεν ξέρω από που ήρθε η ιδέα για μοτοταξί αλλά τα ποδηλατο-ταξί (τρίκυκλα) πρέπει να νομιμοποιηθούν, για τουριστικούς λόγους και για λόγους ισότητας προς τα ποδήλατα. Σύμφωνα με τον ΚΟΚ, άρθρο 40.4, μόνο τα tandem ποδήλατα μπορούν να έχουν επιβάτες. Να μην είναι υποεχρεωτικά τα κράνη όμως, εφ’ όσον δεν είναι υποχρεωτικά σε κανονικά ποδήλατα.