- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

Άρθρο 4 Άδεια Παροχής Υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και Μ.Δ.Χ.

1.- Για την άσκηση του δικαιώματος παροχής υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με  Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ή/και με μοτοσυκλέτες Δ.Χ. απαιτείται άδεια που χορηγείται από την υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας της έδρας της  εταιρείας  Ο αριθμός της αδείας και η επωνυμία της δικαιούχου εταιρίας αναγράφονται σε Ειδικό Σήμα της παραγράφου 8 του άρθρου 2 που επικολλάται σε κάθε ένα ΕΔΧ αυτοκίνητο και Μοτοσικλέτα Δ.Χ

2. Προϋποθέσεις για την χορήγηση των Α.Π.Υ συνιστούν η αξιοπιστία και η επαγγελματική επάρκεια των προσώπων που είναι, αναλόγως, διαχειριστές ή διευθύνοντες σύμβουλοι των επιχειρήσεων μεταφοράς επιβατών με ΕΔΧ αυτοκίνητα ή/ και Μ.Δ.Χ,  κατ’ εφαρμογή των οριζομένων στο άρθρο 3 παράγραφοι 1, περιπτώσεις  α και γ, 4 και 6 του ΠΔ 346/2001.

3. Στις επιχειρήσεις που πληρούν τις προϋποθέσεις της προηγούμενης παραγράφου χορηγείται η Α.Π.Υ. Σε αντίθετη περίπτωση εκδίδεται αιτιολογημένη απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη περί απόρριψης του σχετικού αιτήματος.

4.- Η Άδεια Παροχής Υπηρεσιών ισχύει για μία τριετία, δεν μεταβιβάζεται και ανακαλείται, μετά από προηγούμενη ακρόαση εταιρείας, εάν διαπιστωθεί ότι αυτή δεν παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών, για οποιοδήποτε λόγο, έστω και με ένα (1) αυτοκίνητο ή μία (1) μοτοσυκλέτα, επί χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των έξι (6) μηνών.

5.- Στην περίπτωση ανάκλησης της Άδειας Παροχής Υπηρεσιών, σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, ανακαλούνται αυτοδικαίως όλες οι άδειες κυκλοφορίας που έχουν εκδοθεί στο όνομα της εταιρείας, η οποία υποχρεούται να τις παραδώσει με τις πινακίδες των οχημάτων και μοτοσυκλετών στην υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας εντός πέντε (5) ημερών από την επίδοση σ’ αυτήν της σχετικής διαπιστωτικής πράξης.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 4 Άδεια Παροχής Υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα και Μ.Δ.Χ."

#1 Σχόλιο Από Παύλος Στις 7 Σεπτέμβριος, 2011 @ 19:37

Θα τοποθετηθώ μόνο σε ό,τι αφορά το άνοιγμα του επαγγέλματος: ασφαλώς και πρέπει να απελευθερωθεί, είναι ζήτημα ισότητας μεταξύ των Ελλήνων. Όλα τα επιχειρήματα των ως τώρα ιδιοκτητών που αντιδρούν υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.
1. Όποιος έδωσε το μεγάλο ποσό για την απόκτηση άδειας τα προηγούμενα χρόνια πρέπει να θυμάται ότι τα έδωσε σε μια μαύρη αγορά, την οποία το κράτος και η κοινωνία δεν υποχρεούται να λάβει υπόψη. Και στο καζίνο επενδύουν πολλοί, οφείλουμε να τους αποζημιώσουμε; Μήπως μάλιστα όσοι αγόραζαν άδειες εδώ και πολλά χρόνια επένδυαν στο ότι «δε θα αφήσουμε να αλλάξει τίποτα»;
2. Όσοι έδωσαν το μεγάλο ποσό (στη μαύρη, μην ξεχνιόμαστε) για την απόκτηση μιας άδειας πριν αρκετά χρόνια έχουν αποσβέσει το ποσό. Όσοι το έδωσαν πρόσφατα επένδυσαν στο ότι «δε θα αφήσουμε να αλλάξει το καθεστώς, θα γίνει χαμός!!!», κι ας ξέραμε όλοι ότι αργά ή γρήγορα με τις πιέσεις της Ε.Ε. θα απελευθερώνονταν τα κλειστά επαγγέλματα. Δεν έχω λόγο ως κοινωνία να λυπηθώ κανέναν από τους δύο.
3. Το επιχείρημα «το κράτος γνώριζε και αποδεχόταν» είναι αστείο: το κράτος γνωρίζει ό,τι τού δηλώνεις και ό,τι μπορεί να αποδείξει. Ας δήλωναν όλο το ποσό της αγοραπωλησίας κατά τη μεταβίβαση, ας πλήρωναν φόρο επ’ αυτού και τότε συζητούσαμε για το τι γνώριζε το κράτος…
4. Το επιχείρημα ότι δεν μπορεί να κυκλοφορήσουν άπειρα ταξί για κυκλοφοριακούς και περιβαλλοντικούς λόγους: κατά πρώτον σε όλα τα επαγγέλματα η αγορά ρυθμίζει πόσοι επαγγελματίες χωράνε και αυτό γίνεται με όρους ανταγωνισμού και όχι κληρονομικώ δικαιώματι. Γιατί κάποιες τάξεις πρέπει να προστατεύονται κατ’ εξαίρεση; Κατά δεύτερον, αν περιβαλλοντικοί και κυκλοφοριακοί λόγοι θέτουν όρια, τότε να ορίσουμε ανώτατο αριθμό, αλλά αυτό δε σημαίνει πως όποιος έχει μια άδεια εμποδίζει κάποιον άλλον να αποκτήσει. Αν στην Αθήνα π.χ. είναι λογικό να κυκλοφορούν 20.000 ταξί και όχι παραπάνω, αυτό δε σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να είναι ισοβίως αδειούχος και να αποκλείει άλλους από τη διεκδίκηση θέσης στο επάγγελμα. Πολύ σωστά ο νόμος θεσπίζει χρονικά όρια για την ισχύ κάθε άδειας.
Όσο για το μεταβατικό στάδιο, αυτά που δίνει το Υπουργείο στους τωρινούς ιδιοκτήτες δεν είναι καθόλου λίγα. Αν εννοούν να διεκδικούν αποζημίωση για όσα έχωσαν στη μαύρη αγορά και μάλιστα κλείνοντας λιμάνια, αεροδρόμια και με άλλους τραμπουκισμούς, τότε λυπάμαι, αλλά ως πολίτης θα περιμένω από την κυβέρνηση να προστατέψει τα δικαιώματα των υπολοίπων.

#2 Σχόλιο Από Γιώργος Στις 7 Σεπτέμβριος, 2011 @ 21:29

Συμφωνώ εν μέρη με τα λεγόμενα του Παύλου. Όμως δεν καταλαβαίνω πως μπαίνει πληθυσμιακό κριτήριο σε κάποιους Δήμους ή περιοχές σύμφωνα με την αναλογικότητα του Συντάγματος και σε άλλους όχι; Εκεί δεν υπάρχει αναλογικότητα; Επίσης θεωρώ πως είναι απαράδεκτο να μη συμπεριλάβει ο νομοθέτης το δικαίωμα στους παλιούς ιδιοκτήτες να μεταβιβάζουν την άδεια που κατέχουν σε συγγενείς πρώτου βαθμού (π.χ. παιδιά) και για μία μόνο φορά χωρίς να μπορούν πλέον αυτοί στο μέλλον να τη μεταβιβάσουν σε κανέναν. Υπάρχουν ιδιοκτήτες που είναι λίγο πριν τη συνταξιοδότηση τους και αυτομάτως χάνουν τα πάντα.

#3 Σχόλιο Από ΓΙΩΡΓΟΣ Στις 7 Σεπτέμβριος, 2011 @ 22:46

Οι κατηγιρία του ταξί δεν αποτελεί ελευθερο επάγγελμα, αντιθέτος υπάγεται στις αστικές συγκοινωνίες και ως τέτοια θα έπρεπε και να αντιμετωπείζεται. Παίρνοντας ως παράγειγμα το τι συμβαίνει σε άλλες χώρες τις Ευρώπης τα πληθυσμιακά κριτήρια αποτελούν μονόδρομο.
Τα σχέδια του υπουργείου και ο εκσυχρονισμός του επαγγέλματος μπορούν να γίνουν με τις υπάρχουσες άδειες.
Δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει να δωθούν πρώτα για εξι μήνες νέες άδεις και μετά να γίνει μελέτη για την κατάσταση της αγοράς.
Η κοινή λογική λέει οτι πρώτα κάνεις την μελετη σου και μετά προτίνεις βελτιώσεις. Ναι λοιπόν στα πληθυσμιακά κριτήρια ειδικά σε μια επιβαρυμαίνει συγκοινωνιακά πόλη όπως ειναι η Αθήνα, όχι στην μεταπώληση της άδειας, ναι στην μεταβίβαση των παλιών αδειών σε συγγενείς πρώτου βαθμού έστω μια φορά μετα την δημισίευσγ στο ΦΕΚ του παρόντος.

#4 Σχόλιο Από PANTELIS DAVRIS Στις 7 Σεπτέμβριος, 2011 @ 23:02

TO EPAGELMA TWN TAXI ANIKI STO KLADO TWN METAFWRWN KAI OPWS KATHE KLADOS KAI AUTOS EXEI KAPIES IDIETEROTITES KAI MALISTA EINAI APO TOUS KLADOUS PAGOSMIOS POU EXEI ISWS TIS PERISOTERES IDIETEROTITES. I PIO SIMANTIKI IDIETEROTITA EINAI OTI TO EPAGELMA AUTO DE MPOREI NA MIN EXEI PLITHISMIAKA KRITIRIA.EPWMENWS TA PLITHISMIAKA KRITIRIA DEN EINAI MIA IDIETEROTITA TWN ELLINWS AUTWKINITISTWN STIS PERISOTERES XWRES TOU KOSMOU ISXIEI TO PLITHISMIAKO KRITIRIO!AUTO GINETAI GIATI TO TAXI EINAI ENA MAGAZI AS POUME POU KINITAI!EPOMENWS IPARXOUNE PARA POLOI LOGOI POU DEN MPOROUME NA BGALOUME SE MIA POLI OSA TAXI ZITITHOUN!PANW SAUTI TI LOGIKOI PREPEI NA ISXIEI KAPIOS PERIORISMOS WS PROS TA TAXI POU PREPEI NA IPARXOUNE SE MIA POLI!EUXARISTW!(SIGNWMI GIA TA LATINIKA)

#5 Σχόλιο Από Ματζαβίνος Μιχαήλ Στις 7 Σεπτέμβριος, 2011 @ 23:07

Στο άρθρο ένα (1) του παρόντος, ορίζεται ότι «……..Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε) και Ανώνυμες Εταιρείες (Α.Ε) που συστήνονται και λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις της εμπορικής νομοθεσίας…..», συνεπώς οποιαδήποτε εταιρεία του κλάδου θα μπορεί να πουληθεί, να πτωχεύσει, να πραγματοποιήσει αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου, να εισαχθεί ίσως μελλοντικά στο χρηματιστήριο κλπ. Πως θα μπορούν να γίνουν όλα τα παραπάνω, αν δεν θα μπορεί να μεταβιβάσει την Α.Π.Υ. όπως προβλέπεται στην παράγραφο τέσσερα(4);;;
Πιστεύω πως η Α.Π.Υ. θα πρέπει ν’ ακολουθεί το ιδιοκτησιακό καθεστώς της κάθε εταιρείας και να μεταβιβάζεται στους αγοραστές της εφ’ όσων αυτοί φυσικά, πληρούν τις προβλεπόμενες από τον νόμο προϋποθέσεις.
Αντίστοιχα θα πρέπει να ισχύσουν ανάλογες διατάξεις και για τα φυσικά πρόσωπα, που επαναλαμβάνω, θα πρέπει να έχουν δικαίωμα σε Α.Π.Υ. και στην έκδοση άδειας Ε.Δ.Χ..
Με την ευκαιρία, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια παραπομπή (link), στη παράγραφο τρία (3), που να οδηγεί στις σχετικές διατάξεις του ΠΔ 346/2001; Δεν είναι δυνατό ο κάθε πολίτης να γνωρίζει όλους τους νόμους και τα προεδρικά διατάγματα, που συσχετίζονται με το παρόν σχέδιο νόμου, ούτε είναι εύκολο να τα αναζητήσει, ακόμη και στο διαδίκτυο!

#6 Σχόλιο Από antonis tzoidis Στις 7 Σεπτέμβριος, 2011 @ 23:56

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΟ πληθυσμιακο ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ Ε.Ε.- ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΣΗ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ.ΕΜΕΙΣ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ Ε.Ε. οχι στην αναρχια και την καταστροφη χιλιαδων οικογενειων προκειμενου να πεισουμε καποιο κοματι του λαου για δηθεν μεταρυθμισεις.Και τελευταιο και ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΩ ΤΑΧΙ απελευθερομενο παρα κλειδωμενο κατω απο την σκεπη των ΕΤΑΙΡΙΩΝ.

#7 Σχόλιο Από dimitris Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 14:42

ΚΥΡΙΟΙ.ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΣΠΙΤΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΔΗΛΩΝΑΤΕ.ΤΑ ΤΑΞΙ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΑΝΕ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΣΟ.ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΙΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΗΜΒΟΛΑΙΟ.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΕΙ ΚΡΑΤΗΚΕΣ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΔΩΣΕ ΓΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΙ ΠΙΣΩ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΗ ΕΝΩ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ.ΔΙΚΑΣΤΗΚΑ ΑΝ ΠΑΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ.ΙΣΟΝΟΜΕΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ.Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΓΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΑΞΙ ΜΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΚΛΟΠΗ.ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΤΑΞΙ ΑΥΡΙΟ ΙΣΟΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΙΚΟΠΕΔΑ ΜΑΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΤΗΡΙΣΟΥΜΕ.

#8 Σχόλιο Από Κωνσταντίνος Αθανασόπουλος Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 18:53

Γιατί να μην προβλέπεται στο νόμο και η ίδρυση εταιριών μεταφοράς με τη χρήση ποδηλάτων δημόσιας χρήσης;

#9 Σχόλιο Από ΛΑΜΨΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 22:39

Άρθρο 4
Παράγραφος 4: Ορίζει:
Η Άδεια Παροχής Υπηρεσιών ισχύει για μία τριετία, δεν μεταβιβάζεται και ανακαλείται, μετά από προηγούμενη ακρόαση εταιρείας, εάν διαπιστωθεί ότι αυτή δεν παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών, για οποιοδήποτε λόγο, έστω και με ένα (1) αυτοκίνητο ή μία (1) μοτοσυκλέτα, επί χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των έξι (6) μηνών.
Αυτό που λέει ότι ισχύει για μια τριετία είναι υπερβολικό, και άδικο. Η άδεια αυτή πρέπει να είναι με ορίζοντα τουλάχιστον 25 ετών με ενδιάμεσους ελέγχους. Εάν ισχύσει αυτό θα δημιουργηθούν εκβιασμοί και χρήμα «μαύρο». Θα εκβιάζει ο «Χ» της αρμοδίας υπηρεσίας ότι για να σου ανανεώσω την άδεια για ακόμη 3 χρόνια … θέλω τόσο μεγάλο ή μικρό «φακελάκι». Κανένας μυαλωμένος δεν ρισκάρει να ρίξει κεφάλαιο σε δουλειά όταν είναι με τόσο μικρό ορίζοντα (τριετία).

#10 Σχόλιο Από ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΒΕΝΤΟΥΡΗΣ Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 22:40

Η πλειοψηφία των Ταξί σήμερα, ιδιαίτερα στην Περιφέρεια, είναι οικογενειακές επιχειρήσεις, όπου συνήθως εργάζονται και άλλα μέλη της οικογένειας. Η στέρηση του δικαιώματος της κληρονομικότητας, δημιουργεί μεγάλη αδικία σε όλους όσους έχουν πουλήσει περιουσιακά στοιχεία της οικογένειας, για την απόκτηση του Ταξί και των θέσεων εργασίας σε αυτήν.

#11 Σχόλιο Από nikos Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 23:35

Θα ήθελα να ανακοινωθούν τα στοιχεί συγκοινωνιαού φόρτου και μόλυνσης του περιβάλλοντος κατά τις ημέρες της απεργίας καιμία μέρα πρίν και μια μέρα μετα. Ίσχύει αυτό που βλέπυμε όλοι μας. Λιγότερος φόρτος λιγότερη μόλυνση. Αυτός είναι
λόγος ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ

#12 Σχόλιο Από ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΜΠΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ Στις 8 Σεπτέμβριος, 2011 @ 23:37

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 4.
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1.
Το ειδικό σήμα του άρθρου 2 § 8 που θα επικολλάται σε κάθε ΕΔΧ και ΜΔΧ, τι μορφή θα έχει; Ποιές οι προδιαγραφές του;
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 4
Όπως διαπιστώνει κανείς συνεχίζοντας την ανάγνωση του σχεδίου νόμου βρίσκει ομοιότητες και με άλλες ισχύουσες σήμερα ιδιαίτερες διατάξεις.
Η Α.Π.Υ θα μπορούσε να ισχύει για μια πενταετία όπως συμβαίνει και στις άδειες οδικού μεταφορέα επιβατών ή εμπορευμάτων.

#13 Σχόλιο Από Γ.Γ. Στις 9 Σεπτέμβριος, 2011 @ 00:39

ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΥ.

1. H άσκηση του δικαιώματος παροχής υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ή/ και με μοτοσικλέτες Δ.Χ. χορηγείται με άδεια από την υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας της έδρας ΜΟΝΟΝ σε φυσικά πρόσωπα [1 άδεια ανά άτομο].(Όπως ακριβώς όταν κάποιος Έλληνας πολίτης θέλει να ασκήσει ένα επάγγελμα χωρίς ιδιαίτερες προϋποθέσεις πχ πτυχίο.)
2.Προϋποθέσεις για την χορήγηση των Α.Π.Υ συνιστούν η αξιοπιστία, η επαγγελματική επάρκεια των φυσικών προσώπων και κατόπιν εξετάσεων σε α)γνώση μιάς τουλάχιστον ξένης γλώσσας επιπέδου Β1 (να μην αρκεί κάποιο πτυχίο που πήραν όταν ήταν μαθητές)
β) άριστη γνώση της περιοχής δραστηριότητας
γ) γνώση της συντομότερης διαδρομής και εναλλακτικές λύσεις,
δ)ψυχολογικά τεστ.(δεν μπορεί να εμπιστευόμαστε την ζωή μας κατά την μεταφορά, στον οποιονδήποτε τυχόντα).
3.Σε φυσικά πρόσωπα που κατόρθωσαν να κατέχουν την ΑΠΥ, να επιτρέπεται η σύσταση εταιρείας ΕΠΕ ΟΕ ΑΕ κλπ και τότε χορηγείται η Α.Π.Υ. στην εταιρεία πλέον. Σε αντίθετη περίπτωση εκδίδεται αιτιολογημένη απόφαση του οικείου Περιφερειάρχη περί απόρριψης του σχετικού αιτήματος. (Έτσι θα αποτραπεί η δυνατότητα να γίνουν κολοσσοί εταιρείες πχ «μαντράδες» κλπ.)
4.Η Άδεια Παροχής Υπηρεσιών σε φυσικά πρόσωπα να ισχύει απ αόριστον και σε εταιρείες να ισχύει όσο ορίζει το καταστατικό της.
Μεταβιβάζεται [όπως μεταβιβάζεται κάθε άλλου είδους επιχειρηματική δραστηριότητα],και ανακαλείται, εάν διαπιστωθεί ότι αυτή δεν παρέχει υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών, για οποιοδήποτε λόγο, έστω και με ένα (1) αυτοκίνητο ή μία (1) μοτοσικλέτα, επί χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των έξι (6) μηνών ή υποπέσει σε άλλα παραπτώματα που θα ορίσει ο νομοθέτης.
5.Περίπτωση ανάκλησης της Άδειας Παροχής Υπηρεσιών,
α)ανακαλείται η ΑΠΥ του κατόχου που υπέπεσε σε παράπτωμα και ως ποινή αποχωρεί αυτεπάγγελτα από την εταιρεία (αν είναι μέλος εταιρείας) και παραδίδει ΟΡΙΣΤΙΚΑ τις πινακίδες του οχήματός του. Η εταιρεία συνεχίζει με τα υπόλοιπα μέλη της .
β) ανακαλούνται αυτοδικαίως όλες οι άδειες κυκλοφορίας που έχουν εκδοθεί στο όνομα της εταιρείας, ΑΝ η εταιρεία υπέπεσε σε παράπτωμα . Υποχρεούται να παραδώσει ΟΡΙΣΤΙΚΑ τις πινακίδες των οχημάτων και μοτοσικλετών στην υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της οικείας Περιφέρειας εντός πέντε (5) ημερών από την επίδοση σ’ αυτήν της σχετικής διαπιστωτικής πράξης και κλείνει ΟΡΙΣΤΙΚΑ.

#14 Σχόλιο Από ΣΤΑΥΡΟΣ ΗΛΙΑΔΗΣ Στις 9 Σεπτέμβριος, 2011 @ 10:00

Οι υπαρχουσες αδειες ειναι περιουσιακο στοιχειο εφοσον η εφορια τις χαρακτηριζει ετσι απο εμφανισης των Ταξι και μαλιστα πληρωνουμε και φορο κληρονομιας .Γιατι να μην μεταβιβαζεται περιουσιακο στοιχειο οπως γινεται σε ολον τον κοσμο ??Στο μοντρεαλ του καναδα το ταξι στοιχιζει 240.000 cad . Που ειναι το παραλογο και το παρανομο ? Με την δικια σας λογικη πρεπει να επιστρεφονται και τα σπιτια μετα τον θανατο του ιδιοκτητη τους . Το ιδιο πραγμα ακριβως ειναι. Και τα σπιτια τα πουλας 200.000 ευρω και δηλωνεις την αντικειμενικη 100.000 και πληρωνεις φορο 12.000 αντι για 24.000. Εκει δηλαδη γιατι υπαρχει ανοχη ??

#15 Σχόλιο Από ΓΙΩΡΓΟΣ Στις 9 Σεπτέμβριος, 2011 @ 11:13

ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΓΡΕ ΒΡΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΟΠΟΥ ΜΕ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΣΕ ΦΟΡΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΑΞΙΩΝ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙ. ΝΤΡΟΠΗ

#16 Σχόλιο Από ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΜΠΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ Στις 9 Σεπτέμβριος, 2011 @ 23:00

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 4 και 8.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 2 και 3 ΑΡΘΡΟΥ 4 ΚΑΙ 1 στ ΑΡΘΡΟΥ 8.
Για τη χορήγηση της Α.Π.Υ εφαρμόζονται τα οριζόμενα στο άρθρο 3 § 1 α, γ και στις παραγράφους 4 και 6 του ΠΔ 346/01.
Το ΠΔ 346/01 αναφέρεται στις προϋποθέσεις εισόδου στο επάγγελμα του οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων ή επιβατών.
Στην παράγραφο 4 του άρθρου 3 του ΠΔ 346/01 αναφέρονται τα αδικήματα που αποτελούν κώλυμα για να υπάρξει η προϋπόθεση της αξιοπιστίας ενός ατόμου.
Σύμφωνα με την παράγραφο 3, η Α.Π.Υ χορηγείται στις επιχειρήσεις που πληρούν τις πιο πάνω προϋποθέσεις. Αυτό σημαίνει ότι για την διαπίστωση αυτή θα πρέπει να προσκομίζεται στις αρμόδιες υπηρεσίες ως δικαιολογητικό, Αντίγραφο Ποινικού Μητρώου.
Όμως το Ποινικό Μητρώο ζητείται ως δικαιολογητικό στην περίπτωση στ της παραγράφου 1 του άρθρου 8 του παρόντος σχεδίου νόμου, όπου και αναφέρεται ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος ή ο Διαχειριστής της ΕΠΕ (προσοχή δεν αναφέρομαι στα μέλη του Δ.Σ της Α.Ε ή στους λοιπούς εταίρους ) δεν πρέπει να έχει ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ για κανένα από τα αδικήματα του άρθρου 11 του παρόντος σχεδίου νόμου.
Ας υποθέσουμε τώρα ότι ένα πρόσωπο (διαχειριστής ΕΠΕ) έχει ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ για το αδίκημα της ΥΠΕΞΑΙΡΕΣΗΣ σε ποινή φυλάκισης την οποία έχει εκτίσει και έχει παρέλθει δεκαετία από την έκτιση της ποινής.
Όπως αναφέρεται στο άρθρο 3 § 4 του ΠΔ 346/01 το κώλυμα της περίπτωσης α παύει να υπάρχει αν η ποινή ανεστάλη … κλπ … ή αν παρήλθε δεκαετία από την έκτιση της ποινής.
Συμπέρασμα: Είναι δυνατή η χορήγηση της Α.Π.Υ σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 4 του σχεδίου νόμου. Όμως αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα οριζόμενα στην παραγρ. 1 περιπτ. (στ) του άρθρου 8 σε συνδυασμό το άρθρο 11 του σχεδίου νόμου αφού δεν υπάρχει καμία επιφύλαξη για την τελεσίδικη καταδίκη, όπως στο ΠΔ 346/01.

ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΙ 2 και 3 ΑΡΘΡΟΥ 4 ΚΑΙ 1 θ ΑΡΘΡΟΥ 8.
Στην παράγραφο 6 του άρθρου 3 του ΠΔ 346/01 αναφέρονται τα σχετικά με την επαγγελματική επάρκεια των προσώπων που πρόκειται να ασκήσουν το επάγγελμα του οδικού μεταφορέα επιβατών ή εμπορευμάτων καθώς και το πιστοποιητικό επαγγελματικής επάρκειας.
Στην παράγραφο 1 περιπτ. θ του άρθρου 8 του σχεδίου νόμου αναφέρεται ότι απαιτείται ως δικαιολογητικό Πιστοποιητικό επαγγελματικής επάρκειας του Διαχειριστή της ΕΠΕ ή του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΑΕ.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι είδους Πιστοποιητικό από τα παρακάτω πρέπει να προσκομιστεί. α) Εθνικών Μεταφορών Επιβατών,β) Εθνικών Μεταφορών Εμπορευμάτων, γ)Διεθνών Μεταφορών Επιβατών ή δ) Διεθνών Μεταφορών Εμπορευμάτων;
ΠΡΟΤΑΣΗ: Καταργήστε την παράγραφο 2 και 3 του άρθρου 4 καθώς και την περίπτωση (θ) της παραγράφου 1 του άρθρου 8 του σχεδίου νόμου.
Συνδυάστε αν θέλετε να αποτελούν κώλυμα για την χορήγηση της Α.Π.Υ, τα αδικήματα που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ΠΔ 346/01 με αυτά του άρθρου 11 του σχεδίου νόμου και αναγράψτε τα σε ένα νέο άρθρο στο σχέδιο νόμου.
Ορίσετε άλλη διαδικασία, ίσως όμοια με αυτήν του πιστοποιητικού επαγγελματικής επάρκειας, για την πιστοποίηση των γνώσεων που πρέπει να έχει ο νέος επιχειρηματίας Πάροχος υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών με ΕΔΧ αυτοκίνητα, ώστε να έχει ένα άλλο και διαφορετικό πιστοποιητικό επαγγελματικής επάρκειας απ’ αυτό του ΠΔ 346/01. Σε τελική ανάλυση όποιος έχει δεσμεύσει το πιστοποιητικό επαγγελματικής επάρκειας σε μεταφορική επιχείρηση επιβατών ως κάτοχος Λ.Δ.Χ δεν θα έχει την δυνατότητα να το χρησιμοποιήσει για την Α.Π.Υ, εκτός κι αν αυτός είναι ο σκοπός των σχετικών διατάξεων του σχεδίου νόμου.

#17 Σχόλιο Από kostas l Στις 10 Σεπτέμβριος, 2011 @ 02:42

Μετα τα σχολια μου ας σας παραθεσω και τις θεσεις μου σχετικα.

1.Δυνατοτητα παραχωρησης της αδειας σε 1ου βαθμου συγγενεις.Μετα επιστροφη στο κρατος και παραχωρηση προς την λιστα αναμονης.

2.Εκδοση νεων αδειων με λιστα προτεραιοτητας (αναρτημενη στο διαδικτυο) και καταταξη βαση μοροιοδοτησης για τους υπαρχων οδηγους ταχι,και μεχρι καποιο συγκεκριμενο οριο που θα το καθοριζει ο περιφεριαρχης μετα απο διαβουλευση με τους δημαρχους και το υπουργειο και επανακαθορισμος καθε 2-3 χρονια

3.Οχι πανελλαδικη λειτουργια εταιριων.Μονο εντος καλληκρατικων δημων.

3.Δυνατοτητα δημιουργιας εταιριας ΜΟΝΟ μεχρι το 20% των υπαρχοντων αδειων

3.Υποχρεωτικη δημιουργια επε η αε για 2 αδειες και πανω.οχι για 1 που ειναι ο αυτοαπασχολουμενος μεροκαματιαρης

5.Δυνατοτητα Μεταβιβασης η συγχωνευσης ΜΟΝΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ της ΑΕ η ΕΠΕ με διαφανεια και φορολογηση οπως γινεται με καθε επιχειρηση.

#18 Σχόλιο Από Καγιάς Ιωάννης Στις 10 Σεπτέμβριος, 2011 @ 16:03

Πρόταση μου είναι τα (3) έτη να γίνουν (7)ως προς την ανανέωση της άδειας λειτουργίας.

#19 Σχόλιο Από Δάφνη Στις 10 Σεπτέμβριος, 2011 @ 18:05

Μεταρρυθμίσεις, τροποποιήσεις και κυβερνητικές αλλαγές σε προβληματικούς κλάδους που λειτουργούν με τρόπο ενδεχομένως αναχρονιστικό και αδιαφανή είναι σαφώς θεμιτές και επικροτούνται, υπό την προϋπόθεσή, όμως, ότι γίνονται με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών και την κοινωνική ευημερία. Η αλλαγή για την αλλαγή σημαίνει ανευθυνότητα και ανεπάρκεια εκ μέρους των αρμοδίων, ιδίως όταν θίγονται βάναυσα μερίδες της κοινωνίας και συνέπειες αντανακλώνται και σε άλλα σημαντικά προβλήματα όπως το κυκλοφοριακό και το περιβαλλοντικό επιδεινώνοντάς τα.
Συγκεκριμένα,για το ότι ο κλάδος των ταξί έχει στο παρελθόν χρησιμοποιηθεί ως ψηφοθηρικό χαρτί και έχει αντιμετωπιστεί με κριτήρια άσχετα προς την ομαλή λειτουργία του και την εξυπηρέτηση των επιβατών δεν ευθύνονται σε καμία περίπτωση οι τωρινοί αυτοκινητιστές. Καμιά λαϊκιστική επιχειρηματολογία, ούτε περί δημοκρατικότητος ούτε περί επίκλησης της δεινής οικονομικής συγκυρίας, δεν αιτιολογεί ικανοποιητικά τόσο άρδην μεταβολή του σκηνικού στο ταξί που με σκληρή πολιτική εν μία νυκτί ανοίγει πλήρως το επάγγελμα. Η απόλυτη ανώμαλη μεταστροφή σαφώς απέχει από το να είναι λύση. Η λογική αναδεικνύει πως προηγείται ο περιορισμός του αριθμού των ταξί με λεπτούς χειρισμούς προσαρμοσμένους στην ιδιάζουσα ελληνική κοινωνία και επόμενο ομαλό άνοιγμα του κλάδου υπό προϋποθέσεις και φυσικά με πληθυσμιακά κριτήρια όπως γίνεται σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο. Αυτορρυθμιζόμενη είναι η ζούγκλα, όχι η δημοκρατική κοινωνία που προϋποθέτει κανόνες και συνειδήσεις. Το να προσπαθούμε να κρύψουμε την πλαδαρότητά μας σε εκλεπτυσμένα δυτικότροπα φράκα μας οδήγησε στην τωρινή κατάσταση. Καιρός να πάρουμε τα μάτια μας από το άσπρο ή το μαύρο και να δούμε υπό το πρίσμα του κοινωνικού συμφέροντος να αχνοφέγγει και το γκρι.

#20 Σχόλιο Από ΑΛΕΧΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ Στις 12 Σεπτέμβριος, 2011 @ 17:51

ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΓΩ ΣΑΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΑΡΩΣΤΗΣΩ Η ΠΕΘΑΝΩ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΘΑΤΗΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΑΔΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΓΟΡΑΣΤΕΙ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕΡΑ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙΣ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΝ ΔΗΜΕΥΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΗΝ ΝΟΙΚΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!!

#21 Σχόλιο Από Θυρεας Στις 13 Σεπτέμβριος, 2011 @ 10:12

H εν μια νυκτι αλλαγη του καθεστωτος στα ταξι δεν προσφερει τιποτα στον χρηστη.Ειναι μια ομολογια του κρατους οτι αδυνατει να εφαρμοσει τους νομους και τους κανονες που ψηφιζει.Οταν αγορασα την αδεια περασα και απο την εφορια.πληρωσα ο,τι μου ζητηθηκε.Ειχα αλλη επιλογη?Που ηταν τοτε ο υπουργος?Γιατι εχω εγω ευθυνη και οχι αυτος?Και ο οικογενειακος μου προγραμματισμος δεν διαλυεται τωρα΄?Πως θα μεγαλωσω τα δυο παιδια μου?Ποσες αδειες εχουν αφαιρεθει τοσα χρονια λογω παραπτωματων?Μαλλον καμια.Γιατι?Και εγω που εργαζομαι εντιμα γιατι να χασω κοπους μιας ζωης?Ο,τιδηποτε χρειαζεται να αλλαξει δεν ειναι αναγκαιο να καταστραφει.Και ελεγχεται,και τιμωρουνται οι παραβατες.Ειναι τοσο απλο.Τον νεο κανονισμο λειτουργειας τον περιμενουμε κατι χρονια.Ποιος ασχοληθηκε?

#22 Σχόλιο Από Γιώργος Νικολόπουλος Στις 13 Σεπτέμβριος, 2011 @ 20:28

Παράγ. 1 – 2 – 3 – 4 Να ενσωματωθούν όλα σε ένα άρθρο .
Όλοι οι ιδιοκτήτες που υπάρχουν σήμερα και οι κληρονομήσαντες να παραμείνουν ιδιοκτησιακά όπως είναι σήμερα, αλλά υποχρεωτικά θα ενταχθούν σε Εταιρία η Συνεταιρισμό βλέπε: Άρθρο 3 παράγ. 1 , Ν.3109/2003 άρθρ. 6 και όσα δεν είναι ενταγμένα να ενταχθούν άμεσα εντός 3 μηνών υποχρεωτικά . Μετά την εγγραφή όλων στις υπάρχουσες εταιρίες ή συνεταιρισμούς πολλοί άνθρωποι που είναι πλησίον της σύνταξης , να μπορούν να τα μεταβιβάσουν στο παιδί τους , άλλοι τα έχουν από κληρονομιά τα οποία και έχουν χρυσοπληρώσει – όχι μαύρα σε ιδιώτες αλλά μαύρα στο ίδιο το κράτος, στις αρμόδιες ΔΥΟ, εάν πάτε και ρωτήσετε Κ. Υπουργέ θα διαπιστώσετε το μαύρο χάλι του δημοσίου !! Θα πρέπει να αναλάβετε και τις ευθύνες σας, σαν κράτος τις έχετε διαχρονικές Όλοι, Κράτος και ΣΑΤΑ, και μην παίζεται με την φωτιά , ήρθε η ώρα να αναλάβετε τις ευθύνες του Κράτους κ. Υπουργέ. Σας έλαχε το λαχείο , παραδειγματιστείτε από το Υπουργείο κλιματικής αλλαγής με τα αυθαίρετα, δεν έσκασε μύτη γιατί ; γιατί σαν κράτος ανέλαβε τις ευθύνες του διότι , δεν ευθύνεται μόνο ο άνθρωπος που παρανόμησε αλλά και το κράτος που τα ανέχθηκε όλα αυτά τα χρόνια γιαυτό και μείωσε τα πρόστιμα τακτοποίησης (μονιμοποίησης).
Βάλτε και εσείς το θέμα στις σωστές του διαστάσεις και αναλογιστείτε της ευθύνες σας . Εφαρμόστε το άρθρο 8 παράγρ. 1 περίπτωση β, εδάφιο (ι) πρόταση : για όσους έχουν ολόκληρο 100% της αδείας και θέλουν να αποχωρήσουν να μην μπούνε καθόλου στην Εταιρία η το Συνεταιρισμό να αποζημιωθούν από την οικία περιφέρεια με το ποσό των 100,000€ εάν θέλουν να παραμείνουν λόγο συντάξεις έως 5 χρόνια να αποζημιωθούν με το 80% εάν θέλουν να το παραχωρήσουν στο παιδί τους να μπορούν να το κάνουν και θα αναλάβει το παιδί τους όλες τις υποχρεώσεις.
Όσοι τα έχουν μισά 50% να τους αποζημιώσει η οικία περιφέρεια βάσει του ίδιου άρθρου (8 παράγ. 1 περίπτωση β εδάφιο (ι) ) πρόταση : για 50.000 για όσους θέλουν να αποχωρήσουν , εάν θέλουν να παραμείνουν για λόγους συντάξιμους έως 5 χρόνια να αποζημιωθούν με το 80% εάν θέλουν να το παραχωρήσουν στο παιδί τους να μπορούν να το κάνουν αναλαμβάνοντας αυτό όλες τις υποχρεώσεις.