- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

ΑΡΘΡΟ 13 Έναρξη ισχύος

Η ισχύς του παρόντος νόμου αρχίζει μετά την πάροδο δύο (2) μηνών από τη δημοσίευσή του στην εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "ΑΡΘΡΟ 13 Έναρξη ισχύος"

#1 Σχόλιο Από Κώστας Αγγελόπουλος Στις 10 Οκτώβριος, 2011 @ 14:42

Προσέξτε: Οι περισσότερες,αν όχι όλες,οι προμελέτες δημοπράτησης και βάσει αυτών οι μελέτες εφαρμογής για έργα Εθνικής εμβέλειας ( π.χ. Αυτοκινητόδρομοι) γίνονται με κοντόφθαλμη λογική του «ελάχιστου κατασκευαστικού κόστους» (του εργολάβου)διαστρευλώνοντας την πραγματική έννοια του Δημοσίου συμφέροντος.
‘Ετσι έχουμε περιπτώσεις (όχι σπάνιες)όπου η χάραξη του Αυτ/μου
«διαλύει» μπαξέδες και οικοσυστήματα, αλλα και αυλές σπιτιών & σπίτια στο όνομα της «οικονομικής»χάραξης.

#2 Σχόλιο Από Κώστας Δημητρίου Στις 11 Οκτώβριος, 2011 @ 16:33

ΕΛΠΙΖΩ , ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΙΣΧΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ , ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑ.

Κ.Κ. ΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΞΑΝΑ ΤΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ! ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΦΤΙΑΞΤΕ ΕΝΑ ΝΕΟ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ ΚΩΔΙΚΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΛΩΜΑΤΑ.

ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Ή ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΕΙΡΑ Ή ΈΧΟΥΝ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ.

…ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΘΕΣΠΙΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΚΑΝΤΕ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ. Λ.Χ. ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.

Υ.Γ.: ΑΠΟΡΩ ΠΟΙΟΣ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΣΚΕΦΘΗΚΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑ!