- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

Άρθρο 08: Επέκταση Συνεργείου

Με τον όρο επέκταση συνεργείου νοείται η δυνατότητα εκτέλεσης από ένα συνεργείο επιπλέον επισκευών από αυτές για τις οποίες έχει αδειοδοτηθεί. Η άδεια επέκτασης ΣΕΜΕ χορηγείται από την υπηρεσία που χορηγεί την άδεια ίδρυσης αυτού, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος και εφόσον υποβληθεί η αντίστοιχης κατηγορίας άδεια άσκησης επαγγέλματος του εκμεταλλευτή του συνεργείου ή υπαλλήλου αυτού. Δεν επιτρέπεται η κατ ’επέκταση προσθήκη συνεργείου σε περιοχές όπου απαγορεύεται η ίδρυση συνεργείου από τις ισχύουσες πολεοδομικές διατάξεις.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 08: Επέκταση Συνεργείου"

#1 Σχόλιο Από Σ.Ι.Σ.Ε.Χ.Δ.Α.Μ. Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Στις 19 Δεκέμβριος, 2011 @ 19:08

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 8 «Επέκταση Συνεργείου»

Με τον όρο επέκταση συνεργείου νοείται η δυνατότητα εκτέλεσης από ένα συνεργείο επιπλέον επισκευών από αυτές για τις οποίες έχει αδειοδοτηθεί.

……….Σχετικά με τη φράση ΄΄επιπλέον επισκευών΄΄
σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος τόσο τα ΣΕΜΕ όσο και η άδεια άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων έργων δεν χωρίζονται σε κατηγορίες, επομένως ίσως πρέπει να διευκρινιστεί ότι ως επέκταση συνεργείου θεωρείται είτε:
• η κτιριακή επέκταση
• είτε η προσθήκη μηχανολογικού εξοπλισμού (μηχανολογική επέκταση)
• είτε η προσθήκη της δυνατότητας του ΣΕΜΕ να ασχολείται με την επισκευή και συντήρηση μηχανημάτων έργων των οποίων η τροφοδοσία και λειτουργία του κινητήρα τους πραγματοποιείται με αέρια καύσιμα (υγραέριο LPG, πεπιεσμένο φυσικό αέριο CNG) εφ’ όσον πληροί τις απαιτήσεις του παρόντος.
• είτε η προσθήκη της ειδικότητας των αερίων καυσίμων δηλαδή το ΣΕΜΕ να ασχολείται και με την τοποθέτηση, επισκευή και συντήρηση συσκευών και εξαρτημάτων τροφοδοσίας και λειτουργίας κινητήρων ME με αέρια καύσιμα (υγραέριο LPG, πεπιεσμένο φυσικό αέριο CNG), εφ’ όσον πληροί τις απαιτήσεις του παρόντος.

#2 Σχόλιο Από kremetisbros Στις 9 Ιανουάριος, 2012 @ 22:30

Το άρθρο 08 που προβλέπεται στο παρόν Π.Δ δεν μπορεί να έχει εφαρμογή αν δεν συμπεριληφθούν οι παρακάτω περιπτώσεις :
ΠΡΟΤΑΣΗ
Σ.Ε.Μ.Ε ΤΡΙΩΝ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΥΠ ΟΨΗ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ Μ.Ε.
Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΑ !!!!!!!!
Α’ Περίπτωση Σ.E.M.E
Β’ Περίπτωση Σ.E.M.E
Γ’ Περίπτωση Σ.E.M.E
Οι παραπάνω προτάσεις αναφέρονται αναλυτικά στο άρθρο 1
Το άρθρο 08 υπήρχε στο προσχέδιο που είχε υποβληθεί από το 2003 στην Δ13 και στην επιτροπή σύνταξης του παρόντος Π.Δ διότι από τότε προβλέπαμε τα Σ.Ε.Μ.Ε να είναι δυο ταχυτήτων δυστυχώς τις η επιτροπή δεν το έλαβε υπ ύψη έλαβε δυστυχώς υπ όψη μόνο το άρθρο.
Παράβλεψε τελείως τους βασικούς μηχανολογικούς εξοπλισμούς που απαιτούνται για επισκευές αυτών των μηχανημάτων .
Δεν έλαβε υπ όψη τα τεράστια βάρη αυτών των μηχανημάτων ,το ύψος αυτών των μηχανημάτων ,το μήκος αυτών των μηχανημάτων ,το φάρδος αυτών των μηχανημάτων ,τον διαχωρισμό αυτών των μηχανημάτων σε ερπυστριοφόρα και ελαστιχοφόρα , τις ανάλογες υποδομές που απαιτούνται σε εγκαταστάσεις χώρους παραλαβής ,παράδοσης και στάθμευσης αυτών των μηχανημάτων και πολλά άλλα, τα οποία σε γενικές γραμμές αναφέρονται στα σχόλια μας ελπίζω πως θα έχουν την ανάλογη τύχη .