- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

Άρθρο 19 – Θέσεις Προϊσταμένων

2. α) Των Διευθύνσεων των περιπτώσεων α, β, γ, δ, ε και ιδ  της παρ. 1 του άρθρου 3 του παρόντος, όπως και των τμημάτων αυτών προΐστανται μόνιμοι υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, εξαιρουμένου του τμήματος ιδ της Διεύθυνσης ε του άρθρου 3 του παρόντος όπου δύνανται να προΐστανται και υπάλληλοι των κλάδων ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών.

β) Των Διευθύνσεων των περιπτώσεων στ, ζ, η, θ, και ι, της παρ. 1 του άρθρου 3 του παρόντος, όπως και των τμημάτων αυτών, προΐστανται μόνιμοι υπάλληλοι των κλάδων ΠΕ4 ή ΤΕ4 Ηλεκτρονικών.

γ)Των Διευθύνσεων των περιπτώσεων ια, ιβ και ιγ, της παρ. 1 του άρθρου 3 του παρόντος, όπως και των τμημάτων αυτών, προΐστανται μόνιμοι υπάλληλοι των κλάδων ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών.

δ) Της Διεύθυνσης της περιπτώσεως ιε, της παρ. 1 του άρθρου 3 του παρόντος, προΐσταται μόνιμος υπάλληλος του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας.

–     Του τμήματος α (Τμήμα Παρακολούθησης Επιδόσεων του Φορέα και Καθορισμού Τελών) της παραπάνω Διεύθυνσης προΐσταται μόνιμος υπάλληλος του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας.

–     Του τμήματος β (Τμήμα Ανάπτυξης Συστημάτων, Προγραμμάτων και Υποδομών) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος των κλάδων ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ή ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών ή ΠΕ4 ή ΤΕ4 Ηλεκτρονικών.

–     Του τμήματος γ (Συνεργασιών και Διεθνών Σχέσεων) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας.

–     Του τμήματος δ (Τμήμα Εκπαίδευσης) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος των κλάδων ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ή ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών ή ΠΕ4 ή ΤΕ4 Ηλεκτρονικών.

–     Του τμήματος ε (Τμήμα Διαχείρισης Ασφάλειας, Ποιότητας και Προστασίας (SQS) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας.

–     Του τμήματος στ (Διαχείρισης Χρηματικού και Υλικού) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος των κλάδων ΠΕ5 Οικονομικών ή ΤΕ7 Διοικητικού Λογιστικού.

–     Του τμήματος ζ (προσωπικού) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος των κλάδων ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ή ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών ή ΠΕ4 ή ΤΕ4 Ηλεκτρονικών.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 19 – Θέσεις Προϊσταμένων"

#1 Σχόλιο Από ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Υ.Π.Α. Στις 6 Αύγουστος, 2010 @ 13:02

Σύλλογος Πτυχιούχων Οικονομικών Υπαλλήλων Υ.Π.Α.
Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 6950714232, 210 8984133 (Χ. Χορταριά),
210 9972154 (Α. Τζώρτζη)

· Στη Διεύθυνση Διαχείρισης και Ανάπτυξης της Αεροναυτιλίας θα πρέπει να μπορούν να προΐστανται και υπάλληλοι των κλάδων ΠΕ5 και ΤΕ7.

Δ)
· Στο Τμήμα Παρακολούθησης Επιδόσεων του Φορέα και Καθορισμού Τελών θα πρέπει να προΐστανται αποκλειστικά υπάλληλοι των κλάδων ΠΕ5 και ΤΕ7, καθώς έχει καθαρά οικονομικό αντικείμενο και αποτελεί μεταφορά μέρους οικονομικού αντικειμένου από κατ΄ εξοχήν οικονομική διεύθυνση, όπου παρέχεται μέχρι σήμερα το συγκεκριμένο έργο ενώ και τις υφιστάμενες μέχρι σήμερα προϊσταμενικές θέσεις κατέχουν οι υπάλληλοι που προέρχονται από τους κλάδους ΠΕ5& ΤΕ7.
· Στο Τμήμα Ανάπτυξης Συστημάτων, Προγραμμάτων και Υποδομών θα πρέπει να μπορούν να προΐστανται και υπάλληλοι κλάδων ΠΕ5 και ΤΕ7 καθώς περιέχει και οικονομικά αντικείμενα.
· Στο Τμήμα Προσωπικού θα πρέπει να μπορεί να προΐστανται και υπάλληλοι από τους κλάδους ΠΕ5 και ΤΕ7, όπως ισχύει και σήμερα στην Διεύθυνση Προσωπικού.
· Στο Τμήμα Εκπαίδευσης θα πρέπει να δύνανται να προΐστανται υπάλληλοι από τους κλάδους ΠΕ5 και ΤΕ7.

#2 Σχόλιο Από ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΦΙΑΣΚΟ!! Στις 7 Αύγουστος, 2010 @ 16:22

Δηλαδή για να καταλάβουμε τι ακριβώς γίνεται….
Στην ΣΚΙΑ… της σημερινής ΥΠΑ δημιουργείται η ΝΕΑ ΥΠΑ όπυ υπάρχουν ΜΟΝΟ οι κλάδοι ΠΕ2 (Ελεγκτών), που προίστανται ΠΑΝΤΟΥ ως ειδικοί σε κάθε τομέα και αντικείμενο του κύκλου εργασιών της ΥΠΑ!!
Μετά έρχονται οι Ηλεκτρονικοί ΤΕ4 ή ΠΕ4… και τέλος, οι Τηλεπικοινωνιακοί ΤΕ3 ή ΠΕ3.
Κάπου υπάρχουν τέλος ελάχιστοι υπάλληλοι κλάδου ΠΕ5 ή ΤΕ7 Οικονομικού – Διοικητικού!!!
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ… ΤΙΠΟΤΕ!!…
Είναι λοιπόν προφανές ποιος είναι ο συντάκτης του Σχεδίου Νόμου που έχουμε μπροστά μας…
Αυτοί που θα ήθελαν να αποτελούν ΑΕ από μόνοι τους, για να μοιραστούν το Eurocontrol χωρίς να ξεφεύγει ούτε το ελάχιστο που μέχρι σήμερα και σωστά, διαχέεται αναλογικά μέχρι και τον τελευταίο υπάλληλο..
Λοιπόν ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ και οι υπόλοιποι για μετατάξεις… στη μεγάλη δεξαμενή με τον Καλλικράτη και ότι γίνει!!!
ΜΠΡΑΒΟ σε όσους το απεργάστηκαν… απομένει όμως στην αποκλειστική ευθύνη της Κυβέρνησης της ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ και της ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ του ΠΑΣΟΚ να το κάνει και ΝΟΜΟ του Κράτους…
Μέχρι τότε εγώ προσωπικά θέλω να πιστεύω ότι υπάρχει η ελπίδα για δικαιοσύνη… σε όλο το προσωπικό της ΥΠΑ.

Με κάθε τιμή,
Φαρμάκης Δημήτριος
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός ΤΕ
Ηλεκτρονικός Μηχανικός ΤΕ
MSc Πανεπιστημίου Αιγαίου

Υπάλληλος ΥΠΑ του υπο κατάργηση Τμήματος Τεχνικής Συντήρησης του ακόμη.. ΚΡΑΤΙΚΟΥ Αερολιμένα Ρόδου.

#3 Σχόλιο Από ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΜΩΝΙΑΚΩΝ ΥΠΑ Στις 10 Αύγουστος, 2010 @ 17:03

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ
ΥΠΑ

Άρθρο 19

Θέσεις Προϊσταμένων

2. α) Των Διευθύνσεων των περιπτώσεων α, β, γ, δ, ε και ιδ της παρ. 1 του άρθρου 3 του παρόντος, όπως και των τμημάτων αυτών προΐστανται μόνιμοι υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, εξαιρουμένου του τμήματος ιδ της Διεύθυνσης ε του άρθρου 3 του παρόντος όπου**προΐστανται** μόνιμοι υπάλληλοι των κλάδων ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών.

**Να τροποποιηθεί.Η υπηρεσία AFIS παρέχεται αποκλειστικά από Τηλεπικοινωνιακούς Υπαλλήλους σε 15 αεροδρόμια. Είναι απαράδεκτο υπάλληλος άλλου κλάδου να προϊσταται και να διαχειρίζεται προσωπικό του κλάδου μας. Θα δημιουργηθεί πρόβλημα**

β) Των Διευθύνσεων των περιπτώσεων στ, ζ, η, θ, και ι, της παρ. 1 του άρθρου 3 του παρόντος, όπως και των τμημάτων αυτών, προΐστανται μόνιμοι υπάλληλοι των κλάδων ΠΕ4 ή ΤΕ4 Ηλεκτρονικών.
γ)Των Διευθύνσεων των περιπτώσεων ια, ιβ και ιγ, της παρ. 1 του άρθρου 3 του παρόντος, όπως και των τμημάτων αυτών, προΐστανται μόνιμοι υπάλληλοι των κλάδων ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών.
δ) Της Διεύθυνσης της περιπτώσεως ιε, της παρ. 1 του άρθρου 3 του παρόντος, προΐσταται μόνιμος υπάλληλος του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας **και μόνιμος υπάλληλος του κλάδου Τηλεπικοινωνιακών ΠΕ3 η ΤΕ3**
**σχόλιο: Γενική θέση**

-Του τμήματος α (Τμήμα Παρακολούθησης Επιδόσεων του Φορέα και Καθορισμού Τελών) της παραπάνω Διεύθυνσης προΐσταται μόνιμος υπάλληλος του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας
**η ΠΕ3 η ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών**

**σχόλιο: Γενική θέση**

-Του τμήματος β (Τμήμα Ανάπτυξης Συστημάτων, Προγραμμάτων και Υποδομών) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος των κλάδων ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ή ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών ή ΠΕ4 ή ΤΕ4 Ηλεκτρονικών.
-Του τμήματος γ (Συνεργασιών και Διεθνών Σχέσεων) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ή **ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών**

**σχόλιο: Γενική θέση**

-Του τμήματος δ (Τμήμα Εκπαίδευσης) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος των κλάδων ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ή ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών ή ΠΕ4 ή ΤΕ4 Ηλεκτρονικών.
-Του τμήματος ε (Τμήμα Διαχείρισης Ασφάλειας, Ποιότητας και Προστασίας (SQS) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος του κλάδου ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας
** ή ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών**

**σχόλιο: Γενική θέση**

-Του τμήματος στ (Διαχείρισης Χρηματικού και Υλικού) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος των κλάδων ΠΕ5 Οικονομικών ή ΤΕ7 Διοικητικού Λογιστικού.
-Του τμήματος ζ (προσωπικού) προΐσταται μόνιμος υπάλληλος των κλάδων ΠΕ2 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας ή ΠΕ3 ή ΤΕ3 Τηλεπικοινωνιακών ή ΠΕ4 ή ΤΕ4 Ηλεκτρονικών.

#4 Σχόλιο Από Λεωνίδας Φωτάκος Στις 10 Αύγουστος, 2010 @ 17:24

Σύμφωνα με τη διατύπωση του Σχεδίου Νόμου, προϊστάμενος των Διευθύνσεων με αρμοδιότητα σε θέματα:
– Ασφάλειας Πτήσεων,
– Διαχείρισης Τελών Υπερπτήσεων και τερματικής περιοχής
– Λειτουργίας και Ανάπτυξης Αεροναυτιλίας
μπορεί να είναι αποκλειστικά και μόνον Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας ΠΕ2.
Πώς δικαιολογείται ο αποκλεισμός του Κλάδου Ηλεκτρονικών Μηχανικών Ασφάλειας Εναέριας Κυκλοφορίας ΠΕ4 και ΤΕ4;
Στα θέματα Ασφάλειας Πτήσεων, σύμφωνα με τον ICAO, εμπλέκονται όλοι οι Κλάδοι που σχετίζονται με την Αεροναυτιλία. Από πού προκύπτει η εξειδίκευση που αποδίδεται στους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας και νομιμοποιείται αποκλείοντας τους υπολοίπους Κλάδους Αεροναυτιλίας; Βάση ποίου Διεθνούς ή Ευρωπαϊκού κανονισμού;
Ειδικά για τη διαχείριση των τελών, δηλαδή των εσόδων σε ΕΥΡΩ, γιατί αποκλείεται η επιλογή υπάλληλων Κλάδων Οικονομικού;
Πως φτάνει να θεωρείται η Ανάπτυξη και Λειτουργία της Αεροναυτιλίας υπόθεση καθαρά των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας;
Εάν η έκδοση αυτή αφορούσε είτε σε Αεροπορικό εγχειρίδιο, είτε σε Ευρωπαϊκό ή Διεθνή Κανονισμό, ο αποκλεισμός που επιχειρείται με αυτό το Σχέδιο Νόμου θα ήταν αδιανόητος! Η μονόπλευρη ετούτη αντιμετώπιση των θεμάτων Ασφάλειας Πτήσεων, καθώς και της Λειτουργίας και Ανάπτυξης της Αεροναυτιλίας, θέτει σε προφανή και άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια των πτήσεων, εφόσον απομακρύνει την πολύπλευρη (Τεχνοκρατική-Επιχειρησιακή) αντιμετώπισή τους.
Τέλος, μία πραγματικότητα που δεν ελήφθη υπόψη:
Τι θα γίνει σε 5-10 χρόνια, όταν οι υπάρχοντες Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας φύγουν σε σύνταξη και αρχίσει να εφαρμόζεται επιτέλους το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο που θέλει τους Ε.Ε.Κ. αποφοίτους Λυκείου;
Πού θα βρεθούν τότε οι υπάλληλοι ΠΕ να επιλεγούν ως προϊστάμενοι σε αυτές τις Διευθύνσεις, όταν θα υπάρχουν μόνο ΔΕ;

Φωτάκος Λεωνίδας – Fotakos Leonidas
Ηλεκτρονικός Μηχανικός Ασφαλείας Εναέριας Κυκλοφορίας – Air Traffic Safety Electronics Engineer
Υπηρεσία πολιτικής Αεροπορίας – Hellenic Civil Aviation Authority