- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

Άρθρο 13 – Ραδιοερασιτεχνικές περιοχές

Η χώρα διαχωρίζεται σε εννέα (9) γεωγραφικές περιοχές ραδιοερασιτεχνικών διακριτικών κλήσεως οι οποίες φαίνονται στον ακόλουθο πίνακα:

ΠΙΝΑΚΑΣ  ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΩΝ  ΠΕΡΙΟΧΩΝ

α/αΠΡΟΘΕΜΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΣ

ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΕΣ  ΠΕΡΙΟΧΕΣ

1.

SV1 ή SW1

ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ (συμπεριλαμβανομένων των νήσων Αργοσαρωνικού και της Εύβοιας)
  1. 2.
SV2 ή SW2ΚΕΝΤΡΙΚΗ και ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
  1. 3.
SV3 ή SW3

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

  1. 4.
SV4 ή SW4ΘΕΣΣΑΛΙΑ
  1. 5.
SV5 ή SW5ΝΟΜΟΣ  ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ
  1. 6.
SV6 ή SW6ΗΠΕΙΡΟΣ
  1. 7.
SV7 ή SW7ΘΡΑΚΗ και ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
  1. 8.
SV8 ή SW8ΟΛΑ τα υπόλοιπα ΝΗΣΙΑ
  1. 9.
SV9 ή SW9ΟΛΟΙ οι νομοί της ΚΡΗΤΗΣ (συμπεριλαμβανομένων και των νήσων που ανήκουν διοικητικά σ’ αυτούς)
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 13 – Ραδιοερασιτεχνικές περιοχές"

#1 Σχόλιο Από Σωτήρης Κατσιμαγκλής SV1BDO Στις 12 Αύγουστος, 2010 @ 22:02

Προτείνω την δημιουργία ξεχωριστής περιοχής κλήσης γιά την περιοχή του Αγίου Ορους (SY2 για κατηγορία 1, SZ2 γιά κατηγορία 2) αντί του υπάρχοντος /Α που χρησιμοποιείται μέχρι σήμερα, γιά την αποφυγή σύγχυσης με την χρήση της κατάληξης /Α (εναλλακτική θέση ασυρμάτου, αρθρο 12.2.1).

#2 Σχόλιο Από SV9OFO Στις 16 Αύγουστος, 2010 @ 03:56

Υπάρχει ενα κώλυμα σχετικά με την πιθανή διάθεση των διακριτικών SY,
με το αν τελικά θα συνεχιστεί η σειρά των διακριτικών προς τα εκεί. Αν όντως γίνει ετσι, θα δημιουργηθεί μεγάλη συγχιση στους διεθνείς χρήστες των συχνοτήτων με το αν το διακριτικο που ακουνε ανήκει στην δεκάδα των σπανιότερων σταθμών του κόσμου ή αν ειναι κοινό.

οπότε, δυσκολευει η κατάσταση.

#3 Σχόλιο Από ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ SV2GWY Στις 16 Αύγουστος, 2010 @ 14:18

Η υπόθεση «SY» έχει μία ιστορία σχετική με το Άγιο Όρος, όπου ο Γέροντας Απολλώ, ζήτησε και του εκχωρήθηκε το SY2A για τη δεκαετία εκπομπών του από το Μt.Athos. Στη συνέχεια με τη νέα Νομοθεσία το Prefix «SY» δίνεται σε όλους του δικαιούχους σαν Ειδικό Διακριτικό Κλήσεως (ΕΔΚ),με ορισμένες αντιδράσεις του Γέροντα που θεώρησε το SY κεκτημένο. Το «/Α» ασφώς και σημαίνει ενναλλακτική θέση και αυτό εννοεί και ο Γέροντας όταν αναφέρει «SV2ASP/A», γιατί η βάση του είναι κάπου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Η πρότασή μου για το συγκεκριμένο θέμα του Αγίου Όρους είναι να έχει δικό του ΕΔΚ όπως το Βαττικανό «HV0A» με χειριστή τον Francesco «IK0FVC», έτσι και το Mt.Athos να έχει τo «SY2A» ή ακόμα καλύτερα το «SV0A» (άντιστοιχία με το HV0A), με χειριστή τον Γ.Απολλώ «SV2ASP». Βάση της Νομοθεσίας το «SV0A» δεν νομίζω να μπορεί να δοθεί ποτέ και σε κανέναν.

#4 Σχόλιο Από SV1BJY Στις 16 Αύγουστος, 2010 @ 14:56

Προτείνω να μην γίνει καμία αλλαγή σχετικά με τα διακριτικά από τον Άθωνα.
Το /Α καλύπτει μια χαρά όποιον εκπέμπει από εκεί. Η εναλλακτική θέση /Α ταιριάζει και με τον εναλλακτικό τρόπο ζωής των μοναχών.

Άλλωστε για πολλά χρόνια κάθε ραδιοερασιτεχνική προσπάθεια για εκπομπή από το Άγιο Όρος, έχει συναντήσει την σθεναρή αρνητική στάση της Επιστασίας και των ραδιοερασιτεχνών μοναχών. Καμία ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα δεν επιτρέπεται, ούτε καν η εκπομπή εκτός των μονών.
Θα είναι σπατάλη να δοθεί ένα ξεχωριστό πρόθεμα στο Άγιο Όρος, την στιγμή που απαγορεύει εδώ και δεκαετίες την ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα, άρα δεν χρειάζεται παραπάνω διακριτικά.

#5 Σχόλιο Από ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΙΣΜΑΝΙΔΗΣ SV9COL Στις 17 Αύγουστος, 2010 @ 21:14

Περι των Ραδιοερασιτεχνικών περιοχων..
Η Ελλαδα εχει 9 Γεωγραφικα διαμερίσματα οποτε καλως νομιζω εχει χωριστει στα 9 προθεματα και εχει δωθει το SV0-SW0 σε αδειουχους συναδελφους του εξωτερικου οι οποιοι διαμενουν μονιμα στην χωρα μας.Υπάρχει ομως μια ιδιαιτεροτητα που μας κανει να ξεχωριζουμε…ειμαστε απ τις λιγες χωρες που εχουμε 4 Ραδιοχωρες παγκοσμια αναγνωρισμένες SV,SV5,SV9,SV/A.Νομιζω ομως οτι το ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ αποτελει μια περίπτωση που χρήζει ιδιαιτερης προσοχης οπως σωστα αναφερει ο αγαπητος Δημήτριος SV2GWY στην Ιταλια υπαρχει το Βατικανο Με διακριτικο κλησης HV0A παγκοσμια αναγνωρισμένο και με ενα και μοναδικο χειριστη που εχει το δικαιωμα να εκπεμπει.Θεωρω αντίστοιχα και το Αθως οτι θα μπορουσε να εχει ενα ειδικο διακριτικο με χειριστη τον Πατέρα Απολλω πχ SY2A η SY2ASP Η Κατι αλλο που θα ξεχωριζε.Αγαπητέ Γιαννη SV1BJY συμφωνω εν μερει μαζί σου εχεις δικιο στο οτι δεν δίνονται αδειες εκπομπης αλλα μην ξεχνας οτι πριν πολλα χρονια καποιος ξενος συναδελφος καταχραστηκε την εμπιστοσυνη και την ανοχη της Ιερας Κοινοτητας και χωρις να παρει την επισημη εγκριση της αρχισε να κανει παρανομα εκπομπες..αν δεν κανω λαθος στην δεκαετια του 80 μια ομαδα Ελληνων συναδελφων πραγματοποιησε την 1 πετυχημενη DXpedition.Τελος ας μην ξεχναμε οτι υπαρχουν ραδιοχωρες που οχι μονο δεν δινονται αδειες αλλα δεν υπαρχει και καθολου εκπομπη για πολλα χρονια πχ P5,7O,KP1,3Y-B..Το οτι εχουμε μια σπανιοτατη ραδιοχωραχωρα που ειναι στα most wanted του καοσμου θα πρεπει να μας τιμα ιδιαιτερα.Ασ της δωσουμε την θεση που της αξιζει.
Best 73 De SV9COL

#6 Σχόλιο Από SV1BJY Στις 18 Αύγουστος, 2010 @ 14:23

Επανέρχομαι, γιατί νομίζω παρεξηγούνται κάποια θέματα: Άλλο το ειδικό διακριτικό κλήσης (ΕΔΚ) και άλλο η δημιουργία ΝΕΑΣ περιοχής με δικό της πρόθεμα.
ΕΔΚ βεβαίως και μπορεί να πάρει ο συνάδελφος-μοναχός, όποιο θέλει και εφόσον το αιτιολογήσει στην αρμόδια υπηρεσία, ακριβώς όπως θα κάνει οποιοσδήποτε από εμάς. Δεν είμαστε εδώ για να επιλέξουμε εμείς αν θα είναι SY2A ή SYXXX κλπ
Δημιουργία όμως ΝΕΑΣ περιοχής με αποκλειστικά το SY όπως έχει ζητηθεί στο παρελθόν, για μια ραδιοχώρα που απαγορεύει την ραδιοερασιτεχνική δραστηριότητα, είναι νομίζω υπερβολή. Ειδικά όταν χρειαζόμαστε το πρόθεμα για τους νέους συναδέλφους…

#7 Σχόλιο Από Αντώνης Στις 19 Αύγουστος, 2010 @ 22:53

πολύ κουβέντα για μια περιοχή που απαγορεύεται ο ραδιοερασιτεχνισμός. Ενώ μπορώ να κάνω χρήση του ραδιοερασιτεχνικού σταθμού μου σε όλο σχεδόν τον κόσμο, αδυνατώ να το κάνω μέσα στα σύνορα της Ελλάδος.

Θα έπρεπε να προωθηθεί μία λύση όπως του Βατικανού.

Το /Α δεν είναι Άθως και παγκοσμίως σημαίνει κάτι άλλο. Ίσως είναι εναλλακτική θέση για έναν συγκεκριμένο ραδιοερασιτέχνη.

#8 Σχόλιο Από SV8EUX Βαφειαδης Αναργυρος Στις 23 Αύγουστος, 2010 @ 18:04

Πριν μερικα χρονια εγινε τελικα η αλλαγη και απο SV1 γιναμε SV8 [νησος Ευβοια] οπως ολα τα τα αλλα νησια, εκτος απο SV5 και SV9.
Τωρα παλι αυτη η νεα αλλαγη 10 χρονια μετα,
θα δημιουργησει συγχυση στους ραδιοερασιτεχνες σ’ολο τον κοσμο ακουγωντας οτι ειμαστε απο νησι και το προθεμα μας ειναι SV1[Στερεα Ελλαδα] αντι για SV8.
Επισης δημιουργειται μεγαλο προβλημα με τις QSL καρτες διοτι εχουμε ηδη προμηθευθει QSL καρτες για χρονια οι οποιες θα πεταχθουν και θα πρεπει να αγορασουμε καινουργιες.Το προβλημα συνεχιζεται και με τις ανταλλαγες QSL καρτων. επισης πρεπει να κανουμε πολλες αλλαγες σε προγραμματα και βοηθηματα που χρησιμοποιουν τα χαρακτηριστηκα μας [π.χ e.mail κ.λ.π]
Ελπιζω οτι θα παραμεινουμε SV8.
Αφου τελικα ειμαστε νησι και στο sv8 συμπεριλαμβανονται ολα τα νησια
τοτε δεν θα πρεπει να αποτελουν εξαιρεση τα νησια του Αργοσαρωνικου και της Ευβοιας ασχετα με το που ανηκουμε διοικητικα.

Σας ευχαριστω
SV8EUX
Βαφειαδης Αναργυρος
Χαλκιδα – ΕΥΒΟΙΑ ISLAND

#9 Σχόλιο Από ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ Στις 26 Αύγουστος, 2010 @ 10:57

Συνφωνώ με τον συνάδελφο SV8EUX θα γίνει μεγάλο μπέρδεμα με τις κάρτες και με τα προγράμματα που χρησιμοποιούμε.Επίσης σε ολο το κόσμο γνωρίζουν οτι το πρόθεμα SV8 είναι για τα νησιά.Γιατί να γίνει τώρα εξαίρεση για την Έυβοια και τα νησιά του Αργοσαρωνικού???Προτείνω να μείνουν όπως είναι χωρίς καμία αλλαγή και το SV1 να παραμείνει ΜΟΝΟ στην Στερεά Ελλάδα οπως έχει.
Μετά τιμής
ΒΕΝΕΤΣΑΝΟΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
SV1EML

#10 Σχόλιο Από Κων/νος Κράλλης SV1XV Στις 27 Αύγουστος, 2010 @ 21:14

Όπως ανέφερα και στην προηγούμενη σελίδα, μια καλή λύση θα ήταν η εκχώρηση για το Άγιο Όρος ενός αδρανούς προθέματος, από τα SX0, SY0, SZ0, J40.

#11 Σχόλιο Από Κων/νος Κράλλης SV1XV Στις 27 Αύγουστος, 2010 @ 21:19

Ο κατάλογος παραμένει ανεπαρκής ως προς τα νησιά. Να διευκρινισθεί σε ποιές περιοχές ανήκουν:
1. Τα Κύθηρα-Αντικήθυρα
2. Τα νησάκια της Μεσσηνίας
3. Οι Βόρειες Σποράδες
4. Η Θάσος και η Σαμοθράκη

διότι διαφορετικά θα αρχίσουν πάλι διαφωνίες.

Επίσης δεν βλέπω το λόγο να ξεχωρίσουν η Αίγινα, η Σαλαμίνα, η Ύδρα κλπ και να υπαχθούν στην περιοχή 1.

#12 Σχόλιο Από Νεκτάριος Λαβούτας sv8um Στις 31 Αύγουστος, 2010 @ 07:16

Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου του νέου κανονισμού Λειτουργίας Ερασιτεχνικών σταθμών Ασυρμάτου

Σχετικά με την Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου του νέου κανονισμού Λειτουργίας Ερασιτεχνικών σταθμών Ασυρμάτου, ομάδα Ραδιοερασιτεχνών από τη νήσο Αίγινα καταθέτουν τις απόψεις τους.
Στο ΑΡΘΡΟ 13 « Ραδιοερασιτεχνικές περιοχές» προτείνει την αλλαγή του προθέματος διακριτικών κλήσεως των νήσων Αργοσαρωνικού από SV8/SW8 σε SV1/SW1, ενσωμάτωση με τη Στερεά Ελλάδα.
Αν ανατρέξει κανείς στις διάφορες λίστες των διεθνών συλλόγων και ενώσεων ραδιοερασιτεχνών-RSGΒ-IARU- και άλλων οργανώσεων, θα διαπιστώσει ότι παντού αναφέρονται τα νησιά του Αργοσαρωνικού σαν SV8/SW8. Το μόνο που βλέπει κανείς ότι, από το 2005 η Βρετανική Ραδιολέσχη Αγγλίας (RSGB) διέγραψε από την λίστα των IOTA τη νήσο Πόρος από την ομάδα των νησιών του Αργοσαρωνικού ΕU 075,λόγω μικρής απόστασης από την πλησιέστερη στεριά (περίπου 500
μέτρα).
Δεν έχουμε λοιπόν καταλάβει με ποιο σκεπτικό το αρμόδιο υπουργείο θέλει να κάνει αυτή την αλλαγή της Ραδιερασιτεχνικής περιοχής. Αν ακόμα έχει σα σκέψη τη Διοικητική περιφέρεια που ανήκουν αυτά τα νησιά (Νομαρχία Πειραιά-Νομός Αττικής) θα πρέπει να συμπεριλάβει στις αλλαγές της η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου και τα υπόλοιπα νησιά Νομαρχίας Πειραιά, Κύθηρα και Αντικύθηρα, πράγμα αδιανόητο λόγω αποστάσεως.
Οι παλαιότεροι θα ενθυμούνται ότι και πριν περίπου δέκα χρόνια έγινε κάτι ανάλογο, με συνέπεια να εισπράττουμε αρνητικά σχόλια από τους συναδέλφους μας στο εξωτερικό, ας μη επαναληφτεί και τώρα χωρίς λόγο.

Θα πρέπει να λάβει κανείς υπόψη, το τι κάνουν οι άλλες χώρες με την τις αντίστοιχες Ραδιοπεριοχές τους. Θα αναφερθώ σε δύο περιπτώσεις κοντά στην Ελλάδα, μέλη της Ε.Ε. Στην Ιταλία, το νησί Capri 1,66 ναυτ.μίλια από την στεριά, πολύ κοντά στη Napoli έχει ξεχωριστό διακριτικό κλήσεως (IC8) από την περιοχή της χερσαίας χώρας. Στη Μάλτα, το νησί Gozo, 2,58 ναυτ. μίλια από το κυρίως νησί, έχει ξεχωριστώ διακριτικό κλήσεως (9H4) έναντι 9H1 της υπόλοιπης χώρας και επίσης υπάρχουν πολλές άλλες χώρες με παρόμοιες περιπτώσεις νησιών πλησίον της στεριάς, που όμως έχουν διαφορετικό πρόθεμα για τα νησιά τους.
Οι φίλοι που ασχολούνται με τα DXs αντιλαμβάνονται τη σύγχυση που θα φέρει μια τέτοια αλλαγή στους συναδέλφους ραδιοερασιτέχνες ανά τον κόσμο που θα βλέπουν άλλα στις λίστες τους και άλλα θα ακούν από τους Ραδιοερασιτέχνες της περιοχής Αργοσαρωνικού.

Όλοι οι ραδιοερασιτέχνες του Αργοσαρωνικού έχουν τυπώσει qsl κάρτες με τα διακριτικό τους sv8-sw8, όλες αυτές οι κάρτες, λοιπόν θα βγουν άχρηστες αφού δεν επιτρέπονται διορθώσεις απάνω σε αυτές.Tα e mail των περισσοτέρων ραδιοερασιτεχνών έχουν το σημερινό διακριτικό τους ( sv8 sw8),επίσης κυκλοφορούν πολλά ραδιoερασιτεχνικά προγράμματα επί πληρωμή που έχουν αγορασθεί από όλους εμάς, π. χ Mix W και άλλα, τα οποία δεν θα αναγνωρίζουν νέο διακριτικό και πιθανών να ακυρωθούν ή να πρέπει να αγοράσουμε εκ νέου το πρόγραμμα.
Στην Αίγινα δραστηριοποιούνται αρκετοί ραδιοερασιτέχνες, 11 με μόνιμη κατοικία και 4 ραδιοερασιτέχνες εποχιακοί με ιδιόκτητη κατοικία στο νησί μας. Επίσης υπάρχουν Έλληνες και αλλοδαποί αδειούχοι Ραδιοερασιτέχνες που με τις σχετικές άδειες από την αρμόδια υπηρεσία ενεργοποιούν το SV8, διότι προσελκύει συναδέλφους που ασχολούνται με τα νησιά (ΙΟΤΑ)
Δεν θα πρέπει να παραβλέψει κανείς την συμβολή των νήσων του Αργοσαρωνικού στην απελευθέρωση της πατρίδος μας (1821)
ΑΙΓΙΝΑ: Η πρώτη πρωτεύουσα της νεωτέρας Ελλάδος Ι. Καποδίστριας. ΥΔΡΑ : Α. Μιαούλης, Τ. Σαχτούρης,
Π.Κουντουριώτης
ΣΠΕΤΣΕΣ: Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα, Μ. Χατζηγιάννης.
Νησιά τα οποία σήμερα κατέχουν υψηλή θέση στην Ελληνική ιστορία.
Οι Ραδιοερασιτέχνες από την νήσο Αίγινα: sv8um-sv8bhn-sv8ggl-sv8kmy-sv8mgp-sw8kmz-sw8mqa-sw8mqb sw8mqf-sw8mqg

#13 Σχόλιο Από Λάμπρος Κολλιδάς SV1LK Στις 1 Σεπτέμβριος, 2010 @ 13:24

Σχετικά με τό άρθρο 13
Πρέπει όλα τα νησιά νά έχουν αριθμό 8 στό πρόθεμα (π.χ SV8,SW8 κλπ).
Αυτό ισχύει από πολύ καιρό καί εάν αλάξει είχε όπως άλαξε γιά λίγο πρίν 10 χρόνια μπερδεβόντουσαν οι ξένοι σταθμοί.Οταν είμουν στήν Αίγινα έπρεπε νά χρησημοπειώ τό διακριτικό SV1LK/A = alternate μου έλεγαν λοιπόν οι ξένοι ραδειοερασιτέχνες, είσαι απο το Αγιο όρος; απάντηση όχι από το νησί Αίγινα, καί γιατί δέν είσαι /8. Μεγάλο μπέρδεμα ευτυχώς γιά λίγο καιρό μετά επανείλθε ξανά. Ας μήν γίνει λοιπόν το ίδιο λάθος.

#14 Σχόλιο Από Λάμπρος Κολλιδάς SV1LK Στις 1 Σεπτέμβριος, 2010 @ 13:49

Αρθρο 13
Σχετικα μέ τό διακριτικό τού Αγίου όρους προτείνω να χρησιμοποιηθεί ένα ξεχωριστό πρόθεμα π.χ SY0 όπως έχει χρησιμοποιηθεί παλαιότερα και έτσι αναφέρεται σε βιβλία η καταλόγους γιά νά τελειώσει το μπέρδεμα μέ το /Α

#15 Σχόλιο Από Ανδρέας Τσέκος Στις 4 Σεπτέμβριος, 2010 @ 09:09

Η Εύβοια δεν μπορεί να διαχωρισθεί από τη Στερεά Ελλάδα … άρα SV1/SW1.

#16 Σχόλιο Από SV8EUX Βαφειαδης Αναργυρος Στις 10 Σεπτέμβριος, 2010 @ 15:55

Δεν συμφωνω με την αποψη του Ανδρεα Τσεκου, διοτι δεν στηριζεται σε καποιο τεκμηριο…..
Η Ευβοια ειναι νησι και πρεπει να παραμεινει SV8,SW8 οπως ολα τα υπολοιπα ελληνικα νησια…..!

#17 Σχόλιο Από ΕΡΔΕ – SZ1A Στις 13 Σεπτέμβριος, 2010 @ 00:59

Άρθρο 13: Συνεχίζουμε να ακολουθούμε μια διαίρεση χωρίς νόημα. Η χώρα έχει πλέον 13 διοικητικές περιφέρειες. Ή θα πρέπει να ακολουθηθεί στην κατανομή η παρούσα διοικητική διαίρεση της χώρας ή πιο σωστά να ακολουθηθεί μια γεωγραφική κατανομή. Στη γεωγραφική κατανομή όμως δεν έχουν σχέση τα νησιά του Ιονίου με τα νησιά του Αιγαίου ή η Αιτωλοακαρνανία με την Αττική.Παράλληλα παρατηρούμε ότι ξανα-αλλάζει το διακριτικό της Εύβοιας (ήταν 1, έγινε 8 και τώρα πάλι 1). Παράλληλα δεν εκχωρείται κάποιο χαρακτηριστικό πρόθεμα στο Άγιο Όρος, ώστε να διευκολυνθούμε όλοι (το Άγιο Όρος μετράει ως ξεχωριστό για τα διάφορα διεθνή βραβεία όπως και η Κρήτη και τα Δωδεκάνησα και η μη ύπαρξη διαφορετικού προθέματος δημιουργεί σύγχυση). Κατόπιν των παραπάνω προτείνουμε τη διαμόρφωση του άρθρου ως εξής:
«Η χώρα χωρίζεται στις ακόλουθες γεωγραφικές περιοχές ραδιοερασιτεχνικών διακριτικών κλήσεως:
1. SV1 ή SW1: Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Στερεάς
2. SV2 ή SW2: Περιφέρειες Δυτικής και Κεντρικής Μακεδονίας
3. SV2Zxx ή SW2Zxx : Άγιο Όρος
4. SV3 ή SW3: Περιφέρειες Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας (εκτός του πρώην νομού Αιτωλοακαρνανίας)
5. SV4 ή SW4: Περιφέρεια Θεσσαλίας
6. SV5 ή SW5: Περιφέρεια Δωδεκανήσου
7. SV6 ή SW6: Περιφέρειες Ηπείρου και Ιονίων νήσων (και του πρώην νομού Αιτωλοακαρνανίας)
8. SV7 ή SW7: Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
9. SV8 ή SW8: Περιφέρειες Κεντρικού και νοτίου Αιγαίου
10. SV9 ή SW9: Περιφέρεια Κρήτης»

#18 Σχόλιο Από ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΩΝ Στις 14 Σεπτέμβριος, 2010 @ 18:46

Πρόθεμα διακριτικών κλήσεως SV1 ή SW1 για τη ραδιοερασιτεχνική περιοχή ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ (συμπεριλαμβανομένων των νήσων Αργοσαρωνικού και της Εύβοιας)

Προτείνουμε, τα νησιά του Αργοσαρωνικού και η Εύβοια αλλά και τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα να μην ανήκουν στη ραδιοερασιτεχνική περιοχή 1, αλλά να παραμείνουν στην 8 μαζί με όλα τα άλλα ελληνικά νησιά, εκτός από Κρήτη και Δωδεκάνησα, όπως ήταν στην προηγούμενη Υπουργική Απόφαση.

Αιτιολόγηση:
1) Στο εξωτερικό δεν μπορεί να γίνει κατανοητός ο αυτού του είδους διοικητικός διαχωρισμός των νησιών,
2) Οι ήδη αδειούχοι ραδιοερασιτέχνες στις περιοχές αυτές θα πρέπει να αλλάξουν τα διακριτικά τους από 8 σε 1 (που σημαίνει αφενός επιβάρυνση στην εργασία των ΑΠΥ, αφετέρου οικονομική επιβάρυνση των ραδιοερασιτεχνών, για να αλλάξουν τις κάρτες QSL).

#19 Σχόλιο Από ΚΩΣΤΑΣ ΤΡΑΝΣΒΑΛΙΔΗΣ/SV2HPH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΡΑΔ/ΧΝΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ Στις 14 Σεπτέμβριος, 2010 @ 19:36

Θα πρέπει να υπάρχει εναρμόνιση μεταξύ των Διοικητικών Περιφερειών και των ραδιοερασιτεχνικών περιοχών, ιδίως μετά την προβλεπόμενη δυνατότητα συμμετοχής των υποψηφίων σε εξετάσεις που διοργανώνονται από άλλη ΑΠΥ της αυτής Διοικητικής Περιφέρειας. Χάριν παραδείγματος αναφέρουμε ότι, ο νόμος Σερρών ανήκει διοικητικά στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, αλλά ραδιοερασιτεχνικά στην περιοχή 7 (Θράκη και Ανατολική Μακεδονία). Υπό τις συνθήκες αυτές υποψήφιος μόνιμος κάτοικος του νομού Σερρών, σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις από την αρμόδια ΑΠΥ θα παραπεμφθεί σε ΑΠΥ της ιδίας Διοικητικής Περιφέρειας (π.χ. στη Θεσσαλονίκη) και όχι σε ΑΠΥ της ιδίας ραδιοερασιτεχνικής περιοχής (π.χ. στη Δράμα ή στην Καβάλα). Εναλλακτικά, θα μπορούσε να προβλεφθεί η δυνατότητα συμμετοχής του υποψηφίου σε ανάλογες περιπτώσεις σε άλλη ΑΠΥ της αυτής ραδιοερασιτεχνικής περιοχής.

#20 Σχόλιο Από Σύλλογος Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών Στις 15 Σεπτέμβριος, 2010 @ 13:45

Σχόλια: Στον προηγούμενο κανονισμό ΟΙΚ. 68000/763, Φ.Ε.Κ. 1579, 18 Δεκεμβρίου 2002, ( [1] ) οι νήσοι του Αργοσαρωνικού και η Εύβοια άνηκαν στην ραδιοερασιτεχνική περιοχή SV8 ή SW8. Προς αποφυγή συγχύσεως προτείνουμε ο πίνακας των ραδιοερασιτεχνικών περιοχών να παραμείνει ως έχει.