Στις διαδικτυακές πύλες των Συστημάτων που προβλέπονται στα άρθρα του παρόντος, τα θέματα ασφαλείας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων αντιμετωπίζονται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 11 και 13 του Παραρτήματος Ι της ΥΑΠ/Φ.40.4/1/989/2012 (ΦΕΚ Β’/1301/12-4-2012) «Κύρωση Πλαισίου Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης» και με τα οριζόμενα στο Π.Δ. 25/2014 (Α’ 44) «Ηλεκτρονικό Αρχείο και Ψηφιοποίηση εγγράφων».
Αρχική Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομώνΆρθρο 10 – Διαφύλαξη εμπιστευτικότητας
Άρθρο 10 – Διαφύλαξη εμπιστευτικότητας
- 19 ΣχόλιαΆρθρο 01 – Πεδίο Εφαρμογής
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 02 – Κεντρικό Ηλεκτρονικό Σύστημα Παρακολούθησης Τεχνικών Έργων (Κ.Η.Σ.ΠΑ.Τ.Ε.)
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 03 – Ηλεκτρονικό Σύστημα Καταγραφής, Λειτουργίας και Συντήρησης Δημοσίων και Ιδιωτικών Έργων (ΣΥ.ΛΕΙ.ΣΥ.)
- 8 ΣχόλιαΆρθρο 04 – Κεντρικό Ηλεκτρονικό Σύστημα Αδειοδοτήσεων (Κ.Η.Σ.Α.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 05 – Ηλεκτρονικό Σύστημα Προσδιορισμού Κόστους των Συντελεστών Παραγωγής Τεχνικών Έργων (ΣΥ.ΚΟΣ.Π.Ε.) – Ηλεκτρονικό Παρατηρητήριο Τιμών (ΗΛ.ΠΑ.Τ.) Ηλεκτρονικό Σύστημα Εθνικών Τεχνικών Προδιαγραφών (Σ.Ε.ΤΕ.Π.)
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 06 – Σύνταξη προϋπολογισμού έργου
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 07 – Ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης δεδομένων βλαβών σε υποδομές και κτήρια λόγω φυσικών καταστροφών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 08 – Εθνικά Πρότυπα Εκτιμήσεων Αξίας Υποδομών, Εθνικός Κανονισμός Εκτιμήσεων Αξίας Υποδομών, Σύστημα υποστήριξης προσδιορισμού αντικειμενικής αξίας υποδομών
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 09 – Ηλεκτρονικό μητρώο συντελεστών παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων (ΜΗ.Τ.Ε.)
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 – Διαφύλαξη εμπιστευτικότητας
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 – Ετήσιος Προγραμματισμός Έργων ανά Υπουργείο
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ειδικό Σώμα Επιμετρητών δημοσίων και ιδιωτικών έργων
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Μητρώο Ελεγκτών Εταιρειών Πιστοποίησης
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Ανεξάρτητος Φορέας Διεθνών Διαιτησιών
- 20 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Εθνικός Ερευνητικός Φορέας Αντισεισμικών Κανονισμών, Προδιαγραφών Κατασκευών και Τεχνικής Σεισμολογίας (Ε.Φ.Α.Κ.ΤΕ.Σ.)
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Ηλεκτρονικό Σύστημα Εκτίμησης Κινδύνου βλαβών σε υποδομές και κτήρια λόγω σεισμού (Η.Σ.Ε.Κ.)
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Σύσταση Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ασφάλειας Δημοσίων Υποδομών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 18 – Τροποποίηση του άρθρου 6 του ν. 4250/2014 (Α΄74)Άρθρο 18 – Τροποποίηση του άρθρου 6 του ν. 4250/2014 (Α΄74)
- 21 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Διατάξεις Υπηρεσίας Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων Βορείου Ελλάδας (Υ.Α.Σ.Β.Ε.) και Υπηρεσίας Αποκατάστασης Σεισμοπλήκτων Δυτικής Ελλάδας (Υ.Α.Σ.Δ.Ε).
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Τροποποίηση του ν. 4233/2014 (ΦΕΚ Α΄22) και του ν.2081/1992 (ΦΕΚ Α’ 154)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 21 – Κωδικοποίηση ΠΔ/γματος 109/2014 (ΦΕΚ Α 176)
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Τροποποίηση του ν. 4258/2014 Α 94 )
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 23 – Μεταβατικές – Καταργούμενες διατάξειςΆρθρο 23 – Μεταβατικές – Καταργούμενες διατάξεις
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 24 – Έναρξη ΙσχύοςΆρθρο 24 – Έναρξη Ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
26 Σεπτεμβρίου 2016, 16:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
17 Οκτωβρίου 2016, 15:00
Σχετικό Υλικό
Σχέδιο_ΝόμουΕργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
1 Σχόλιο επι του Άρθρου 181 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 6334 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Διατάξεις για την ανάπτυξη, τις υποδομές και τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και του τουρισμού
- Εκσυγχρονισμός των επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών
- ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΘΝΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
- Σχέδιο της κύριας έκθεσης της Ολλανδικής εταιρίας HVA με αντικείμενο τη βελτίωση της διαχείρισης υδάτων, αγροτικών καλλιεργειών και αντιπλημμυρικής προστασίας στην Περιφέρεια Θεσσαλίας
- Εθνική Στρατηγική και οδικός χάρτης για την εφαρμογή του Building Information Modelling (BIM)
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας 2006/1/ΕΚ και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1187 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου...
- Δημόσιες υπεραστικές και αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών
- Σχέδιο νόμου "Πρότυπες Προτάσεις"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου: "Οδηγώντας με ασφάλεια"
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025
- Η Ελλάδα σε κίνηση:Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα–Μικροκινητικότητα-Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών
- Διαβούλευση για το σχέδιο νόμου «Σύσταση, λειτουργία και αρμοδιότητες Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας και ρύθμιση ζητημάτων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας 2014/94/EE
- ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
- Ψηφιακό Μητρώο
- Ψηφιακή Ελλάδα 2021
- Διαδικασίες κεντρικού ελέγχου και διαφάνειας στο σύστημα παραγωγής δημοσίων και ιδιωτικών τεχνικών έργων και υποδομών
- Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών
- Κανονισμός πτήσεων των Συστημάτων μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (ΣμηΕΑ) - Unmanned Aircraft Systems (UAS)
- Προσαρμογή της Εθνικής Νομοθεσίας στις προβλέψεις της Οδηγίας 2014/61/ΕΕ για μέτρα μείωσης του κόστους εγκατάστασης υψίρρυθμων δικτύων ηλεκτρονικών επικοινωνιών
- Εναρμόνιση της ελληνικής νομοθεσίας με την Οδηγία 2012_34_ΕΕ
- ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ
- Εκκαθαρίστριες εταιρείες για λογιστική τακτοποίηση
- Ακεραιότητα δημόσιων τηλεφωνικών δικτύων
- Κατάλογος Ελαχίστου Εξοπλισμού αεροσκαφών Συνδέσμου Αεροπορικών Αρχών
- Κανονισμός Πτητικής Λειτουργίας Δημοσίων Αερομεταφορών
- Κανονισμός Πρόσθετων Απαιτήσεων Πτητικής Ικανότητας για Πτητικές Λειτουργίες
- Διαδικασίες Αναγκαστικών Απαλλοτριώσεων
- Κανονισμός Λειτουργίας Παρατηρητηρίου
- ΚΥΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
- Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες
- Ζώνες ασφαλείας
- Οχήματα Ειδικής Χρήσης
- Προϋποθέσεις άσκησης επαγγέλματος τεχνίτη μηχανημάτων και όροι ίδρυσης και λειτουργίας συνεργείων επισκευής τους
- Αδειοδότηση και λειτουργία αεροπορικών σχολών για παροχή εκπαίδευσης
- Δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία και των ατόμων με μειωμένη κινητικότητα όταν ταξιδεύουν αεροπορικώς
- Κανόνες ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μεταφοράς με Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης, αυτοκίνητα και Μοτοσικλέτες Δημόσιας Χρήσης
- Τέλη Αερολιμένων
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟY «ΙΔΡΥΣΗ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ»
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία των Οδηγιών 2016/797, 2016/798 και 2016/2370 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και άλλες διατάξεις
Εάν μετράμε σωστά, το νομοσχέδιο εισάγει 8 ή 9 νέα μητρώα, βάσεις δεδομένων και/ή ηλεκτρονικά συστήματα. Η επικάλυψη με ισχύοντα μητρώα και ηλεκτρονικά συστήματα, όπως η Διαύγεια και το ΕΣΗΔΗΣ είναι σημαντική. Εντούτοις, η πρόσθετη δημοσιότητα και η διαφάνεια αυτή θα ήταν ευπρόσδεκτη και αξιέπαινη, αν το νομοσχέδιο διασφάλιζε την ευρύτερη δυνατή πρόσβαση του κοινού σε όλα αυτά τα μητρώα/συστήματα και βάσεις δεδομένων. Αντιθέτως, μολονότι περιλαμβάνεται μία διάταξη που διασφαλίζει την εμπιστευτικότητα, κανένα άρθρο του νομοσχεδίου δεν κατοχυρώνει ρητά την πρόσβαση του κοινού στις πληροφορίες αυτές (και το θέμα παραπέμπεται στις μελλοντικές υπουργικές αποφάσεις και διατάγματα, που θα εξειδικεύσουν τις διατάξεις του νομοσχεδίου). Τα δημόσια και ιδιωτικά έργα έχουν τεράστιες (θετικές και αρνητικές) επιπτώσεις στην ποιότητα ζωής, στην δημόσια υγεία, στο φυσικό και οικιστικό περιβάλλον, και την πολιτιστική κληρονομιά: για τον λόγο αυτό, οι σχετικές πληροφορίες θα πρέπει να είναι ευρέως διαθέσιμες, και όχι κτήμα μόνο των δημόσιων υπηρεσιών και των επαγγελματιών του χώρου. Θα πρέπει να υπενθυμιστεί ότι η ισχύουσα νομοθεσία (Συνθήκη Άαρχους, οδηγία 2003/4, νομοθεσία για γεωχωρικά δεδομένα, κοκ.) επιβάλλει την ευρεία πρόσβαση με ηλεκτρονικά μέσα του ενδιαφερόμενου κοινού στην περιβαλλοντική πληροφορία και τα δημόσια έγγραφα.
Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το νομοσχέδιο δεν προβλέπει διασύνδεση με το Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο (για το οποίο υπάρχει η ελπίδα ότι θα λειτουργήσει σύντομα), μολονότι η επικάλυψη ιδίως με το ΚΗΣΠΑΤΕ (άρθρο 2 νομοσχεδίου) και το ΚΗΣΑ (άρθρο 4 νομοσχεδίου) είναι μεγάλη