- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

Άρθρο 19 – Τέλη λειτουργίας υδατοδρομίου

Για κάθε επιβάτη που αναχωρεί από το υδατοδρόμιο η εταιρεία αεροσκαφών η οποία πραγματοποιεί τις πτήσεις καταβάλλει τέλος υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου ίσο με το πέντε τοις εκατό (5%) του καθαρού ναύλου που αντιστοιχεί στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Το ίδιο ποσοστό καταβάλλεται για κάθε επιβάτη και στην περίπτωση ολικής ναύλωσης αεροσκάφους, ανεξάρτητα από το ποσό που έχει καταβληθεί.
Με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Υποδομών και Μεταφορών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καθορίζονται ο τρόπος και ο χρόνος απόδοσης του τέλους, καθώς και οι κυρώσεις σε περίπτωση εκπρόθεσμης, ανακριβούς ή μη απόδοσης του τέλους.

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 19 – Τέλη λειτουργίας υδατοδρομίου"

#1 Σχόλιο Από Ioannis Charos Στις 15 Δεκέμβριος, 2019 @ 21:02

Στα νησιά κάτω από 3000 κατοίκους να μήν υπάρχουν τέλη.

#2 Σχόλιο Από Christos Koufos Στις 17 Δεκέμβριος, 2019 @ 11:23

Σύμφωνα με τις ισχύουσες χρεώσεις των Κρατικών Αερολιμένων Ελλάδος για τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης αεροσκαφών και επιβατών.

#3 Σχόλιο Από ΣΕΕΝ Στις 19 Δεκέμβριος, 2019 @ 14:26

Τα τέλη λειτουργίας του υδατοδρομίου (5%) πρέπει να τηρούνται σε ξεχωριστό λογαριασμό με τα τέλη των Ακτοπλοϊκών επιβατών και οχημάτων.

#4 Σχόλιο Από Ευθύμιος Γρηγορίου Στις 23 Δεκέμβριος, 2019 @ 15:18

Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση με τις χρεώσεις των Κρατικών Αερολιμένων Ελλάδος για τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης αεροσκαφών και επιβατών. Το άρθρο 19 αναφέρεται στα τέλη που καταβάλλονται υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου. Σε κάθε περίπτωση οι χρεώσεις και τα τέλη πρέπει να καθορίζονται σε αντιστοιχία με τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Ως εκ τούτου η αναφορά στους Κρατικούς Αερολιμένες, που οι περισσότεροι από αυτούς λειτουργούν ελάχιστες ώρες (ειδικά τους χειμερινούς μήνες), δεν είναι αντιπροσωπευτική. Άλλωστε το Κράτος προσανατολίζεται, σε συνέχεια της παραχώρησης των 14 αεροδρομίων στη Fraport,
να παραχωρήσει τη λειτουργία των υπόλοιπων Κρατικών Αερολιμένων σε ιδιωτικές εταιρείες με στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Γι αυτό και το παρόν Σχέδιο Νόμου επαναφέρει τα ιδιωτικά Υδατοδρόμια.

#5 Σχόλιο Από Λιμενικό Ταμείο Σκύρου Κυριάκος Αντωνόπουλος Στις 25 Δεκέμβριος, 2019 @ 22:09

Οι φορείς διοίκησης και διαχείρισης λιμένων εισπράττουν 2,5% επί των εισιτηρίων των επιβατικών πλοίων ως βασικό τους έσοδο για την βελτίωση και τη συντήρηση των κάθε τύπου εγκαταστάσεων του Λιμένα. Το προσθαλασσωμένο Υδροπλάνο θεωρείται σκάφος, είναι επιβατικό και χρησιμοποιεί τις λιμενικές εγκαταστάσεις, ενώ οι επιβάτες του χρησιμοποιούν τους χώρους και τον εξοπλισμό της ζώνης Λιμένα.
Προτείνουμε την απόδοση του 2,5% από το συνολικό 5% στους Φορείς Διαχείρισης Λιμένων (ΦΔΕΛ)