Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025 του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

Μεταφορτώστε εδώ το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021- 2025 του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών 

  • 5 Απριλίου 2021, 21:29 | Κωνσταντίνος Καλφούντζος

    Είμαι υιός – συνταξιούχου πλέον – εκπαιδευτή οδηγών και ευελπιστώ σύντομα να λάβω κι εγώ την άδεια ασκήσεως επαγγέλματος.

    Εν συντομία θα παραθέσω τις προτάσεις μου στην κατεύθυνση της οδικής ασφάλειας, όπως αυτή υπηρετείται από τις σχολές οδηγών κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης των υποψηφίων.

    – ψηφιακή καταγραφή των πρακτικών μαθημάτων οδήγησης:
    επί παραδείγματι για την Β’ κατηγορία, παρατηρείται το φαινόμενο από τα 25 υποχρεωτικά μαθήματα, στην πράξη να γίνονται 4,8 ή 10 μαθήματα στους δρόμους όπου πραγματοποιούνται και οι εξετάσεις, με τυφλή αποστήθιση της σήμανσης και της προτεραιότητας συγκεκριμένων μόνο οδών. Αποτέλεσμα, ναι μεν η επιτυχία 90+% στην εξέταση, αλλά καμία απόκτηση εμπειρίας πραγματικών συνθηκών οδήγησης. Όσο ταλαντούχος και αν είναι ένας υποψήφιος στους χειρισμούς των ειδικών δοκιμασιών, χωρίς να έχει στο ενεργητικό του 25 πραγματικές ώρες οδήγησης, βγαίνει στην κοινωνία της κυκλοφορίας, απροετοίμαστος με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον ίδιο και τους υπόλοιπους χρήστες.

    – άμεση αλλαγή των προϋποθέσεων για την απόκτηση άδειας εκπαιδευτή οδηγών, στο πνεύμα ακριβώς αυτών που προαναγγέλθηκαν στην παρουσίαση του Εθνικού Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας. Πιο συγκεκριμένα και σωρευτικά:
    ελάχιστη ηλικία 27 έτη
    κατοχή όλων των κατηγοριών για τουλάχιστον 5 έτη
    συν τα υπόλοιπα τυπικά προσόντα της παρουσίασης
    Η παρούσα διαδικασία θεωρητικής, προφορικής και πρακτικής εξέτασης των υποψηφίων εκπαιδευτών είναι και χρονοβόρα καθώς δεν τηρείται συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα περάτωσης της διαδικασίας και κοστοβόρα.

    – ψηφιακή ταυτοποίηση των υποψηφίων πριν τη θεωρητική και πρακτική εξέταση. Με το παρόν καθεστώς, αφήνοντας εκτός τις αίθουσες όπου πραγματοποιούνται θεωρητικές εξετάσεις, καθώς θεωρώ αυτονόητη της ύπαρξη καμερών, ΔΕΝ απαιτείται η φυσική παρουσία του υποψηφίου στην πρακτική δοκιμασία. Ο επιτηρητής συμπληρώνει με στυλό ένα έντυπο και δεν υπάρχει κανένας τρόπος να αποδειχθεί ότι ο υποψήφιος δεν παρέστη στη δοκιμασία.

    – ψηφιακή καταγραφή των θεωρητικών μαθημάτων και σεμιναρίων (ΠΕΙ). Τα θεωρητικά μαθήματα, το ξέρουμε όλοι, απλά γράφονται και δεν γίνονται ποτέ. Ειδικότερα στο ΠΕΙ, όταν κάποιος πάρει μία ημέρα απουσία (την ημέρα που θα περάσει έλεγχος), αναπληρώνει αυτή την απουσία σε επόμενο γκρουπ.

    Έχω και πολλές άλλες προτάσεις να καταθέσω. Είμαι στη διάθεσή σας. Τάσσομαι σφόδρα υπέρ της ψηφιακής επιτήρησης όλης της διαδικασίας εκπαίδευσης και εξέτασης, διότι όπου μπαίνει αποκλειστικά μόνο ανθρώπινο χέρι χωρίς ψηφιακή επιτήρηση, υπάρχει πεδίον δόξης λαμπρόν για παρατυπίες

  • 1 Απριλίου 2021, 14:01 | Σωτηρία Ρέκκα

    Σύμφωνα με την παράγραφο α) του άρθρου 5 της ΥΑ95189/14.09.2020 (Β’ 3961) «Ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος δεν δύναται να υπερβαίνει τον εγκεκριμένο προϋπολογισμό του άρθρου 4 της παρούσης».
    Ο προϋπολογισμός για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σύμφωνα με το άρθρο 4 της ανωτέρω ΥΑ είναι 2.600 εκατ. ευρώ και όχι 3.380 εκατ. ευρώ.
    Ίσως θα έπρεπε να επανεξεταστεί το θέμα του συνολικού προϋπολογισμού και κατ΄επέκταση η κατανομή του ανά αναπτυξιακό στόχο, πριν την αποστολή του Τομεακού Προγράμματος προς αξιολόγηση από το Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων.

Σχολιάστε

Πριν υποβάλλετε το σχόλιο σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα παρακάτω στοιχεία * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Όροι Συμμετοχής

  1. Φροντίστε να διατυπώνετε προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που σχετίζονται άμεσα με το υπό διαβούλευση ζήτημα. Προφανώς κάθε ζήτημα εντάσσεται σε ένα γενικότερο πλαίσιο αλλά ο δημόσιος διάλογος διευκολύνεται με στοχευμένες και συγκεκριμένες προτάσεις και παρεμβάσεις.
  2. Φροντίστε να διατυπώνετε τις προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις με τρόπο σύντομο και περιεκτικό.
  3. Προσπαθήστε να τεκμηριώνετε αυτά που γράφετε με αναφορές, παραπομπές σε άλλα κείμενα, υλικό ή συνδέσμους με αντίστοιχο περιεχόμενο, εκτός αν η χρήση τους είναι καταχρηστική και στην περίπτωση αυτή θα αφαιρούνται.
  4. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που υποβάλετε δεν προσβάλλει δικαιώματα άλλων προσώπων.
  5. Είναι γόνιμο να υπάρχει ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των συμμετεχόντων αλλά είναι σημαντικό για την ποιότητα και αποτελεσματικότητα του διαλόγου να αποφεύγονται οι προσωπικές αντιπαραθέσεις με άλλους συμμετέχοντες.
  6. Προτάσεις, σχόλια, υπερσύνδεσμοι ή οποιοδήποτε άλλο περιεχόμενο, τα οποία διατυπώνονται σε γλώσσα και με τρόπο υβριστικό, χυδαίο ή περιέχουν ή υποκινούν μισαλλοδοξία και διακρίσεις που βασίζονται σε φύλο, ηλικία, σεξουαλικό προσανατολισμό, φυλετική ή εθνική καταγωγή ή θρησκευτικές πεποιθήσεις δεν θα δημοσιεύονται στο OpenGov.gr. Επίσης δε θα δημοσιεύονται σχόλια τα οποία παραπέμπουν σε άλλους δικτυακούς τόπους για λόγους διαφήμισης, δημοσιότητας ή οποιονδήποτε άλλο σκοπό που κρίνεται από το OpenGov.gr ως καταχρηστικός.
  7. Οι προτάσεις, σχόλια ή ερωτήσεις που υποβάλετε υπόκεινται σε έλεγχο ως προς την τήρηση των παρόντων όρων χρήσης και συμμετοχής.
  8. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη χρήση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου για ενημερωτικούς λόγους σχετικούς με τους στόχους του OpenGov.gr.
  9. Με τη συμμετοχή σας αποδέχεστε τη διάθεση των προτάσεων, σχολίων ή ερωτήσεων που υποβάλετε με την άδεια «Creative Commons».