- Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών - http://www.opengov.gr/yme -

Άρθρο 23 Υποχρέωση ετοιμότητας επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων – Προσθήκη άρθρου 2Α στον ν. 3651/2008

Στον ν. 3651/2008 (Α’ 44) προστίθεται άρθρο 2Α ως εξής:

«Άρθρο 2Α

Υποχρέωση ετοιμότητας επιχειρήσεων οδικής βοήθειας

Η επιχείρηση οδικής βοήθειας βρίσκεται σε διαρκή ετοιμότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του εικοσιτετραώρου και όλες τις ημέρες του χρόνου, ώστε να παρέχει άμεση και ποιοτική οδική βοήθεια οχημάτων, δηλαδή, άμεση ανταπόκριση με το κατάλληλο προσωπικό και όχημα εντός χρόνου που δεν μπορεί να υπερβαίνει τη μια (1) ώρα από την κλήση, εκτός εάν η επιχείρηση οδικής βοήθειας αποδεικνύει ότι η ανταπόκριση σε συντομότερο χρόνο δεν ήταν δυνατή για λόγους ανωτέρας βίας».

 

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα (Ανοιχτό | Κλείσιμο)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα Στο "Άρθρο 23 Υποχρέωση ετοιμότητας επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων – Προσθήκη άρθρου 2Α στον ν. 3651/2008"

#1 Σχόλιο Από ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Στις 25 Φεβρουάριος, 2023 @ 20:21

Σε αυτό το άρθρο πιστεύω πως πρέπει να διευκρινιστεί σε ποιες περιοχές και με τι ιδιομορφία εδάφους ισχύει η μια ώρα, θα ήταν ποιο τίμιο να διευκρινιστεί πχ μια ώρα σε ακτίνα 20 χιλιομέτρων από τον σταθμό παραμονής και μεταφόρτωσης του συνεργάτη η τις επιχείρησης, και σε ορεινούς όγκους με δύσκολες οδικές και καιρικές συνθήκες να δοθούν τουλάχιστον δυο ώρες με τη δυνατότητα να αποδεικνύει ότι η ανταπόκριση σε συντομότερο χρόνο δεν ήταν δυνατή για λόγους ανωτέρας βίας».

#2 Σχόλιο Από Σωματείο συνεργατών οδικής βοήθειας Ελλάδος Στις 28 Φεβρουάριος, 2023 @ 00:18

Σχετικά με Άρθρο 23 Υποχρέωση ετοιμότητας επιχειρήσεων οδικής βοήθειας οχημάτων – Προσθήκη άρθρου 2Α στον ν. 3651/2008
Ο χρόνος απόκρισης και προστίμου δεν μπορεί να υφίσταται σε όλες τις περιπτώσεις. Η μια ώρα θεωρούμε ότι είναι λίγος χρόνος.
Θα πρέπει να υπάρχει εξαίρεση ή παράταση χρόνου σε ειδικές συνθήκες που αποτρέπουν την έγκυρη άφιξη οχήματος οδικής βοήθειας εντός μίας ώρας που αναφέρει η νομοθεσία .
1)Οδική κυκλοφοριακή συμφόρηση εντός αστικού ιστού σε ώρες αιχμής.
2)Οδική κυκλοφοριακή συμφόρηση λόγω έντονων καιρικών συνθηκών με αναφορές από Ε.Μ.Υ και εκδόσεις απαγόρευσης κυκλοφορίας από τις αστυνομικές διευθύνσεις ,χιονοπτώσεις, καταιγίδες, κατολίσθησεις.
3) Δυσπρόσιτα σημεία ακινητοποίησης οχήματος σε ορεινούς όγκους εντός ή εκτός εθνικού ή επαρχιακού δικτύου.
Σύμφωνα με την τελευταία παράγραφο (η ανταπόκριση σε συντομότερο χρόνο δεν ήταν δυνατή για λόγους ανωτέρας βίας) συμφωνούμε αρκεί να ισχύουν οι παραπάνω αναφορές.