Άρθρο 10 Σταθμός μετεπιβίβασης λεωφορείων και δημιουργία χώρων στάθμευσης στον τερματικό σταθμό του μετρό της Ν. Ελβετίας – Τροποποίηση εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Θεσσαλονίκης  

  1. Εγκρίνεται η τροποποίηση του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου του Δήμου Θεσσαλονίκης, με τις επιμέρους ρυθμίσεις, όπως αποτυπώνονται στο από 18.5.2022 τοπογραφικό διάγραμμα με τίτλο «Τοπογραφικό διάγραμμα τροποποίησης ρυμοτομίας» του Δήμου Θεσσαλονίκης, που θεωρήθηκε αρμοδίως από τον Δήμο Θεσσαλονίκης και από την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τοπογραφικών Εφαρμογών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, και το οποίο προσαρτάται ως Παράρτημα στο παρόν.
  2. α) Εντός του κοινόχρηστου χώρου Ο.Τ.131 με στοιχεία Τ1, Τ2, Τ3, …, Τ21, Τ22, Τ24, Τ1 της περιοχής της Κηφισιάς – Νέας Ελβετίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, χωροθετείται πολυτροπικός τερματικός χώρος Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που περιγράφεται υπό στοιχεία:

Τ25, Τ26, Τ27, Τ28, Τ29, Τ30, Τ31, Τ32, Τ33, Τ34, Τ35, Τ36, Τ37, Τ38, Τ39, Τ40, Τ21, Τ22, Τ23, Τ24, Τ25,

με τους εξής όρους και περιορισμούς:

αα) μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση: 150 τ.μ. για την κατασκευή κτιριακών εγκαταστάσεων εξυπηρέτησης του πολυτροπικού χώρου,

αβ) μέγιστο ύψος κτιρίων: 4,50 μ.,

αγ) επιτρεπόμενες κατασκευές: αυτές των παρ. 1 και 2 του άρθρου 20 του ν. 4067/2012 (Α’ 79).

β) Στο Οικοδομικό Τετράγωνο Γ366, υπό στοιχεία Τ1, Τ2, Τ3, Τ4, Τ1, της περιοχής της Κηφισιάς – Νέας Ελβετίας του Δήμου Θεσσαλονίκης καταργούνται οι χρήσεις Δημοτικού Σχολείου και Πνευματικού Κέντρου και καθορίζεται ενιαίος χώρος ανέγερσης πολυώροφου κτιρίου στάθμευσης οχημάτων, όπως περιγράφεται υπό στοιχεία Α, Β, Γ, Δ, Α, με τους εξής όρους και περιορισμούς:

βα) καθορίζεται κόκκινο περίγραμμα, υπό στοιχεία Α, Β, Γ, Δ, Α, για την ανέγερση πολυώροφου κτιρίου στάθμευσης οχημάτων σε απόσταση πέντε (5) μέτρων μέσα από την ισχύουσα ρυμοτομική γραμμή του Ο.Τ. Γ366,

ββ) μέγιστος αριθμός ορόφων του κτιρίου τρεις (3), με μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος τα δέκα (10) μέτρα,

βγ) η επιφάνεια της οροφής του κτιρίου είναι βατό, φυτεμένο δώμα,

βδ) το κτίριο ως προς την επεξεργασία των όψεων είναι υψηλού αρχιτεκτονικού προφίλ.

γ) Στο Οικοδομικό Τετράγωνο 132 της περιοχής της Κηφισιάς – Νέας Ελβετίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, υπό στοιχεία Τ1,Τ2…, Τ8, Τ9, Τ1 που έχει χρήση «Ελεύθεροι χώροι – Αστικό Πράσινο» του άρθρου 7 του π.δ. 59/2018 (Α΄ 114), επιτρέπεται η κατασκευή υπόγειου χώρου για τη στάθμευση οχημάτων.

δ) Στο Οικοδομικό Τετράγωνο Γ1 της περιοχής της Κηφισιάς – Νέας Ελβετίας του Δήμου Θεσσαλονίκης καταργούνται οι χρήσεις Νηπιαγωγείου και Παιδικού Σταθμού και καθορίζεται νέος Κοινόχρηστος Χώρος Κ.Χ. που περιγράφεται υπό στοιχεία Τ1, Τ2, Τ3, Τ4, Τ1, στον οποίο καθορίζεται χρήση «Ελεύθεροι χώροι – Αστικό Πράσινο», σύμφωνα με το άρθρο 7 του π.δ. 59/2018.

ε) Καταργείται πλήρως το Οικοδομικό Τετράγωνο Γ329 της περιοχής της Κηφισιάς – Νέας Ελβετίας του Δήμου Θεσσαλονίκης και μετατρέπεται από Κοινόχρηστο πράσινο σε Κοινόχρηστο χώρο – οδικό δίκτυο.

στ) Καταργείται πλήρως το Οικοδομικό Τετράγωνο Γ363 της περιοχής της Κηφισιάς – Νέας Ελβετίας του Δήμου Θεσσαλονίκης και μετατρέπεται από Κοινόχρηστο πράσινο σε Κοινόχρηστο χώρο – οδικό δίκτυο.

ζ) Προτείνονται βελτιωτικές διορθώσεις επί του Ο.Τ. 121, όπως αυτές αποτυπώνονται στο «Τοπογραφικό Διάγραμμα τροποποίησης ρυμοτομίας», το οποίο αποτελεί παράρτημα και αναπόσπαστο τμήμα του παρόντος, ώστε να υλοποιηθούν τα πεζοδρόμια και ο κόμβος.