• Σχόλιο του χρήστη 'Ατσαλη Μαρια' | 20 Μαΐου 2011, 08:35

    Ναυπηγός Μηχ/γος Μηχ/κος απόφοιτος του Πανεπιστήμιου Τεργεστης με πτυχιακή στα Αλιευτικά Σκάφη και την χρίση τους στον Αλιευτικό Τουρισμό. Έχει αποδεκτοί μια σημαντική δραστηριότητα για τον κλάδο των Αλιειών αρκεί να γίνει με τον σωστό τρόπο. Στην Ιταλία 800 αλιευτικά σκάφη μέχρι το 2005 είχαν συμμετοχή σε αυτή την δραστηριότητα με οφέλη οικονομικά, κοινωνικα και πολιτιστικά. Προσοχή χρειάζεται για τα εξεις. 1)Τον ορισμό του αριθμού των επιβατών, πως θα καθορίζονται, βάση καθισμάτων και πειράματος ευστάθειας και την απαιτήσει σε έξαλλα. 2)Χώρους υγιεινής, τουαλέτα, τα περισσότερα δεν φέρουν αρα πρεπει να μπει ένας περιορισμός στην χρονική διάρκεια του ταξιδιού. 3)Σημαντικό είναι να μπει απαράβατος ορος η δραστηριότητα αυτή δεν θα εξασκείται απο μηχανότρατες - τράτες σκάφη με πολλά μηχανήματα (βιντσια, κτλ),οπως και κατα την διάρκεια της συγκεκριμένης δραστηριότητας τα βίντσια θα σφραγίζονται απο την αρχή. Στην Ιταλική Νομοθεσία υπάρχει το άρθρο 96 του Π/Δ του 1968,n.1639 που περιγράφει αναλυτικά πως γίνεται. 4)Θα εξασκείται μόνο από επαγγελματίες ψαράδες. 5)Η δραστηριότητα θα γίνεται μόνο κατά την διάρκεια του φωτός και σε απόσταση οχι πέρα των 6 Ν.Μ από την ακτή 6)Τα ανάλογα σωστικά μέσα σύμφωνα και με τον Αριθμό επιβατών. 7)Σε κάποιους αλιευτικούς συλλόγους στην Ιταλία γινόταν εκπαίδευση στους αλιείς πριν την συμμετοχή τους στην δραστηριότητα του Αλιευτικού Τουρισμού. Χρήσιμες οδηγίες στους ιστοχορους www.pescaturismo.it,www.agcipesca.it Πιστεύω ότι η Ελλάδα έχει μια τεράστια παράδοση στην Αλιεία και σε αλιευτικά σκάφη αλλά με τα μέτρα που έχουν παρθεί μέχρι σήμερα οδηγούνται στην εξαφάνιση. Η απόσυρση αλιευτικών σκαφών που είναι σε ισχύ το μόνο που καταφέρνει είναι να καταστρέφει σκάφη, σκαριά, ξύλινων παραδοσιακών γραμμών που δεν θα ξαναφτιαχτούν ποτέ. Ίσως αν ο αλιευτικός τουρισμός είχε εφαρμοστεί νωρίτερα να είχε σώσει αυτόν των πλούτο της Ελλάδας.