• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΟΥΜΠΟΠΟΥΛΟΣ' | 19 Φεβρουαρίου 2017, 12:53

    Επί της παρ. 2(α και β) ερωτάται αν στην έννοια «ποντοπόρου ναυτιλίας» συμπεριλαμβάνονται τα κρουαζιερόπλοια? Αν ναι ρητά πρέπει να αναφερθεί. Αν όχι, να συμπεριληφθεί, λαμβάνοντας υπόψη την ανάγκη προσέλκυσης αυτής της κατηγορίας πλοίων στο ελληνικό νηολόγιο τη στιγμή που στις θάλασσές μας δραστηριοποιούνται πολλά τέτοια ξένων σημαιών. Επί της παρ. 2(β) και από τη διατύπωση «ενδεικνυόμενες τροποποιήσεις και συμπληρώσεις της νομοθεσίας » γίνεται κατανοητό ότι αφορά ισχύουσα νομοθεσία αφού μόνο τέτοια μπορεί να συμπληρωθεί ή τροποποιηθεί. Ερωτάται γιατί? Θεωρείται ότι η ισχύουσα νομοθεσία ρυθμίζει το σύνολο των θεμάτων και αυτών που θα προκύψουν ή δεν χρειάζεστε τη γνώμη του οργάνου για νέα νομοθεσία?? Περαιτέρω επί της διατύπωσης « εξαιρουμένης της διατύπωσης απόψεων επί νομοθετικών ή κανονιστικών πράξεων που συνιστούν ενσωμάτωση ή κύρωση υφιστάμενης ενωσιακής και διεθνούς νομοθεσίας» σημειώνεται ότι τόσο η ενωσιακή όσο και η διεθνής νομοθεσία παρέχουν πολλές φορές εναλλακτικές δυνατότητες για την εφαρμογή τους οπότε γιατί δεν θα ήταν στις περιπτώσεις αυτές χρήσιμη η διατύπωση της άποψης του οργάνου? Επίσης, ως κυρίαρχο κράτος δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ενσωματώνουμε στην εσωτερική νομοθεσία διατάξεις διεθνούς (όχι ενωσιακής). Οπότε γιατί θα ήταν άχρηστη η άποψη του οργάνου σε σχέση με τη σκοπιμότητα ενσωμάτωσης διεθνούς νομοθεσίας???