• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΗΣΤΟΣ ΔΟΥΚΑΣ' | 14 Νοεμβρίου 2018, 13:13

    Παρ. 3: Η διατύπωση «Μέχρι τη σύναψη των συμβάσεων υπο-παραχώρησης» περιέχει αοριστία εννοιολογική… η σύναψη μπορεί να εκληφθεί είτε ως «υπογραφή» της σύμβασης είτε ως «κύρωση» της σύμβασης…. Πρέπει να υπάρξει σαφής διατύπωση. Παρ. 3: Η διατύπωση «τα δικαιώματα χρήσης….. των ανωτέρω λιμένων συνεχίζουν να ασκούνται…» πρέπει να διατυπωθεί με αντικατάσταση της λέξης «λιμένων» από τη σαφή διατύπωση της Παρ. ήτοι «των λοιπών επιχειρησιακών μονάδων ή και λιμενικών λειτουργιών και υπηρεσιών των λιμενικών και άλλων εγκαταστάσεων» Παρ 3: Επειδή οι Οργανισμοί Λιμένων έχουν σημαντικά έσοδα από τις παραχωρήσεις με αντάλλαγμα του Αρθρου 24 του Ν. 2291/2001 , τα οποία έχουν συμπεριλάβει και στους Προϋπολογισμούς τους και παράλληλα επιβαρύνονται με όλα τα έξοδα λειτουργίας, συντήρησης, προσωπικού κ.α. , η δυνατότητα αυτή από τους Οργανισμούς Λιμένων πρέπει να διατυπωθεί με σαφήνεια, γιατί υπάρχει ο σαφής κίνδυνος απώλειας εσόδων που – στην περίπτωση του Λιμένα Αλεξανδρούπολης- θέτουν σε κίνδυνο ακόμη και την βιωσιμότητα του Οργανισμού. Παρ. 4: Η Παράγραφος 4 του Αρθρου 2 βρίσκεται σε πλήρη αντίθεση με τα διαλαμβανόμενα στην Παρ. 3 την οποία και ουσιαστικά ακυρώνει και είναι περιττή και πρέπει να απαλειφθεί. Παρ. 5: Η εμπειρία μας από την διαχείριση του Λιμένα της Αλεξανδρούπολης επιβάλλει την αναγκαιότητα – εφ όσον το προτεινόμενο project υπο-παραχώρησης πρέπει να είναι ελκυστικό για να υπάρξει σοβαρό επενδυτικό ενδιαφέρον – να υπάρξει και ανάλογη παράταση της Κύριας Σύμβασης Παραχώρησης (που σήμερα έχει ισχύ μέχρι το 2043) για τουλάχιστον 15 ακόμη έτη. ΧΡΗΣΤΟΣ Π. ΔΟΥΚΑΣ Πρόεδρος – Δ/νων Σύμβουλος ΟΛΑ Α.Ε.