• Σχόλιο του χρήστη 'Αλεξανδρακης Ζαχαριας' | 15 Νοεμβρίου 2018, 15:15

    1.Η αλλαγη του ΠΔ που αφορα τη ναυαγοσωστικη ηταν αναγκαια και επειγουσα, για τον εναρμονισμο με τις διεθνεις πρακτικες, αλλα και τις αναγκες σε ολη την Ελληνικη επικρατεια. Δυστυχως κατά την συνταξη και ψηφιση του αργοτερα, δεν επικρατησε η απλη λογικη, αλλα διαφορες ιδεες και προφανως συμφεροντα. 2.Συγκεκριμενα, οσον αφορα τη μεγιστη ηλικια που μπορει να ασκησει καποιος τη Ναυαγοσωστικη στη θαλασσα, παρεμμεινε αυτή των 45 ετων. Το ερωτημα, γιατι 45 κι όχι 50 η και 40? Το προβλημα λυνεται αν δεν υπαρχει οριο ηλικιας και η ανανεωση ανα 4ετια γινεται με εξετασεις στο Λιμεναρχειο, όπως για την αποκτηση του διπλωματος, συνοδευομενες από προσφατες καρδιολογικες εξετασεις, αν ο φοβος είναι ότι από 45 ετη και μετα είναι επιφοβο για τη φυσικη κατασταση. Ισως πανω από τα 50 οι εξετασεις να γινονται ανα 2ετια. Προταση λοιπον πολύ απλη, οσο καποιος επιτυγχανει στις εξετασεις να μπορει να ασκει το επαγγελμα. Συχνα η εμπειρια είναι πολύ πιο χρησιμη από την ταχυτητα! 3.Τα σκαφη που προβλεπονται για τις παραλιες δεν είναι ευκολο να κινηθουν σε πολυσυχναστες παραλιες, ειδικα αυτά των 5 μετρων. Εννοειται ότι στο ΠΔ δεν αναφερονται προδιαγραφες που εχουν σχεση με διασωση και ναυαγοσωστικη, αλλα πλευσης και επικοινωνιας. Σκοπος είναι η προσφορα στους λυομενους κι όχι η υποβοηθηση του εργου του Λιμενικου, ή η νομιμοποιηση σκαφων αναψυχης υπο επαγγελματικη καλυψη! Η περιοχη ευθυνης ορθα κατεβηκε στα 200μ. εκατερωθεν, αλλα καποιες ωρες απαιτουνται 2 ναυαγοσωστες και διευρυνση ωραριου. Αυτό είναι πιο σημαντικο, καθως οι ευπαθεις ομαδες, όπως ηλικιωμενοι και μωρα-παιδια, όπως ολοι οι γιατροι και φορεις υγειας προτεινουν, πρεπει να πηγαινουν θαλασσα νωρις το πρωι η απογευμα μετα τις 5, που ο ηλιος είναι λιγοτερο δυνατος κι η θαλασσα συνηθως πιο ηρεμη. 4.Αλλωστε ποιος ο λογος μια Ναυαγοσωστικη εταιρεια που για κάθε δικο της και νομιμο λογο ασχολειται ΜΟΝΟ με την εκπαιδευση ναυαγοσωστων κι όχι αναγκαστικα με διαγωνισμους για παραλιες, να εχει στην κατοχη της 2 μεγαλα ταχυπλοα σκαφη? Μηπως για να γινονται ταυτοχρονα συνδυαστικα μαθηματα οδηγησης ταχυπλοων που είναι μια τελειως διαφορετικη δραστηριοτητα? 5.Η σεζον δεν είναι δυνατον να είναι ιδια στη Χαλκιδικη, στην Ικαρια, στην Ευβια, στην Κρητη και τη Ροδο. Να κανουν σωστα οι επιτροπες που κρινουν ποιες ειναι οι πολυσυχναστες παραλιες, τη δουλεια τους και να βγαλουν οργανογραμμα, ώστε να μη γινεται σπαταλη χρηματος. Γενικα πρεπει να ξαναμπει σε διαβουλευση αμεσα ανα αρθρο και να προταθει και ψηφιστει με προοπτικη κι όχι τελευταια στιγμη όπως περυσι, με αποτελεσμα οι Δημοι και φορεις να μη μπορουν να αλλαξουν τους διαγωνισμους τους. Παμπολλες παραλιες εμειναν χωρις ναυαγοσωστες η με ελλειπεις παροχες υπηρεσιων. Αλλωστε δεν είναι δυνατον να εξοπλιστουν με το νέο εξοπλισμο και σκαφη οι ενδιαφερομενοι σε λιγοτερο από μηνα, όπως κληθηκαν να κανουν περυσι… Να πρυτανευσει η ΛΟΓΙΚΗ Αλεξανδρακης Ζαχαριας Εκαπιδευτης και Ναυαγοσωστης Ναυαγοσωστικης Σχολης Μακεδονιας Προπονητης Κολυμβησης ΓΓΑ Διοργανωτης Αγωνων ανοιχτης θαλασσας και Μαραθωνιος Κολυμβητης Κτηνιατρος ΑΠΘ