• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστασία' | 17 Φεβρουαρίου 2020, 11:12

    Η ένωση, η οποία αποτελείται ως επί τω πλείστω από επιχειρηματίες δε θα μπορεί να κρίνει αντικειμενικά και δίχως την ύπαρξη ελεγκτικών μηχανισμών θα ενεργεί ανάλογα με τα συμφέροντα που εξυπηρετούν τα μέλη της. Θεωρώ παράλογο το γεγονός πως η δεξαμενή των ερωτήσεων που θα στείλει ο οποιοσδήποτε να μην περάσει από δημόσια επιτροπή έλεγχου. Επιπλέον θα ήθελα να σας αναφέρω ότι δεν είναι αξιοκρατικό για τον καθένα ο πρόεδρος να γνωρίζει τα θέματα και να φέρει αριθμό ερωτηματολόγιου διπλάσιο από τους παρόντες, π.χ. 2 υποψήφιοι στις εξετάσεις, ένας από την σχολή που ανήκει στον πρόεδρο των εξετάσεων και ένας από ανταγωνιστική σχολή.O πρόεδρος όπως περιγράφεται στο προσχέδιο, φέρει (2*2) 4 ερωτηματολόγια. Πως θα διασφαλίζεται ότι ο πρόεδρος δεν θα έχει ήδη διαρρεύσει στον μαθητή του τα θέματα των 4 ερωτηματολογίων που θα έχει μαζί του; Με ποιον τρόπο θα ελέγχεται ότι οι μαθητές θα έχουν ιδία αντιμετώπιση; (έστω και ψυχολογική). Πιο συγκεκριμένα, θα ήθελα να αναφέρω ότι έτσι όπως ορίζει το άρθρο οι εξετάσεις θα γίνονται από την εκάστοτε ένωση κεκλεισμένων των θυρών, γιατί όμως; Δεν χρειάζονται μάρτυρες; Πως γίνεται να αφήνονται σε μια ένωση τόσο σημαντικές εξετάσεις που αφορούν τους ναυαγοσώστες και με μια πιθανή διάλυση της να τιναχτούν οι εξετάσεις στον αέρα; Στο άρθρο αυτό λέει ότι οι εξετάσεις θα μπορούν να διαρκέσουν 3 ημέρες, τί είναι αυτό που κάνει τον πρόεδρο να διενεργεί εξετάσεις 3 ημέρες και το λιμενικό μόνο μια;