• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Καλκατζάκος' | 24 Δεκεμβρίου 2012, 16:51

    Τα άρθρα 43-46 να αποσυρθούν κ να συζητηθούν λαμβανομένων υπόψιν οι απόψεις της επιτροπής, του Ν.Ε.Ε., των πλοηγών κ των υπολοίπων εμπλεκομένων φορέων κ όχι μόνο κάποιου γνωστού άγνωστου.. Θα ήθελα δε να υπενθυμίσω σε κάποιους που όπως λένε ότι έφαγαν γλυκό ψωμί, ότι κ αυτοί που παραμένουν στην ενέργεια, έχουν οικογένειες κ παιδιά να αναθρέψουν. Ουδεμία εξασφάλιση εργασιακή παρέχεται, όταν ένας καρεκλοκένταυρος αδαής της θαλάσσης θα κρίνει ποίος θα εργάζεται κ ποίος θα απολύεται λόγω του ιδιωτικού δικαίου. Στον δε dhmo που δεν έχει κ το θάρρος να λέει ποίος είναι κ τι κάνει προς το ζείν, αλλά εκφέρει άποψη κ ελεγχόμενη γνώση επί παντός επιστητού σε όλο το νομοσχέδιο, ότι είναι γνωστό τοις πάσει πώς τα golden boys ανήκαν στις ΔΕΚΟ!! Ήταν διορισμένοι κ αποτυχημένοι συνήθως πολιτευτές. Κ όπως έλεγε στου Μαυρογιαλούρου: εγώ είμαι του κόμματος.. Οι εργαζόμενοι πλοηγοί είναι Πλοίαρχοι Α΄ Ε.Ν. Καλόν είναι να υπενθυμίζεται αυτό. Οι ευθύνες που αναλαμβάνουν είναι θεωρητικά κ πρακτικά τρομερά μεγάλες. Σε λιμάνια που παραμένουν τα ίδια για δεκαετίες αλλά με πλοία που το μέγεθος τους ίσα ίσα που χωράει, με τον πόντο!!! Του παραθέτω το κάτωθι άρθρο εφημερίδας για να καταλάβει: τι γίνεται κ πως κ γιατί αναγνωρίζεται η εργασία του πλοηγού σε μιά χώρα όπως η ΗΠΑ. http://jacksonville.com/business/2011-02-06/story/risks-and-reward-how-harbor-pilots-make-rounds-400000-year Επίσης κ αυτό στα ελληνικά: http://www.evdomi.gr/pub/starcms/show_item.asp?t=article&p=42548&l=1