• Σχόλιο του χρήστη 'Τσιαντούκλα Βάνα' | 21 Φεβρουαρίου 2020, 18:52

    Όπως θα διαπιστώσει κάποιος βλέποντας τα ποσά για τις ναυαγοσωστικές καλύψεις τα τελευταία 2 χρόνια θα δει οτι τα ποσά για το ναυαγοσωστικό σκάφος είναι υπέρογκα σε σχέση με τις υπόλοιπες καλύψεις, αυτό συμβαίνει γιατί ο εκάστοτε εργολάβος κοστολογεί τιμές καυσίμων λες και το σκάφος περιπολεί σε όλη την διάρκεια της βάρδιας του, στην πραγματικότητα στις περισσότερες των περιπτώσεων βλέπουμε σκάφη αραγμένα στα λιμάνια πολλές φορές και χωρίς το απαραίτητο προσωπικό, καθώς είναι πολύ δύσκολο ο καθημερινός τους έλεγχος από το εκάστοτε λιμεναρχείο. Όποιος έχει ασχοληθεί πραγματικά με την ναυαγοσωστική στην Ελλάδα καταλαβαίνει για τι περιπτώσεις αισχοκερδιας μιλάμε εις βάρος των δήμων.το παρών προσχέδιο φροντίζει να εκτινάξει ακόμα περισσότερο το κόστος και τα κέρδη κάποιον βάζοντας ένα επιπλέον 5μέτρο σκάφος για κάθε συντονιστή!! Πραγματικά διερωτώμαι υπήρχε κάπου στην Ελλάδα η ανάγκη για δεύτερο, τρίτο και τέταρτο πεντάμετρο ανά δήμο; ΟΧΙ!! Τότε όλο αυτό σε τι εξυπηρετεί;; Μήπως τελικά το παρόν προσχέδιο έχει ξεφύγει από την πρόληψη των πνιγμών και τείνει σε άλλη κατεύθυνση;;;