• Σχόλιο του χρήστη 'Νικόλαος Μπούγος' | 17 Ιανουαρίου 2022, 14:58

    Ορισμοί: 1. Σύμβαση Ολικής Ναύλωσης: Γιατί περιορίζει την δυνατότητα ενσωμάτωσης στην ναύλωση των παρεπόμενων υπηρεσιών όπως παροχή υπηρεσιών κατάδυσης, σκι, SUP, κλπ. 2. Επαγγελματικό τουριστικό ημερόπλοιο: περιορισμός ατόμων μέχρι 49? Διευκρίνιση 3. Σύμβαση ολικής Ναύλωσης:παραχώρηση χρήσης εν όλω.Επανεξέταση (σχόλια συναδέλφων) Άρθρο 3: &2.Για να καταχωριστεί στο e- Μητρώο κλίνες επιβατών? Αν φουσκωτό >7 μέτρων ? Διευκρίνιση &4.ε.α απαγόρευση ναύλωσης σε υπαλλήλους , συγγενείς β' βαθμού, συμβιούντες. Εξαιρετικά αυστηρό μέτρο. Άρθρο 4: Υποχρεωτικές ημέρες ναύλωσης. Πρόβλεψη για τις περιπτώσεις Force Majeure, όπως πανδημίες (COVID - lock down). &3. Μεταφορά υποχρέωσης ημερών ναύλωσης σην νέα πλοιοκτησία. Αν ευθύνη της προηγούμενης πλοιοκτησίας να μην ανακαλείται η άδεια του επαγγελματικού σκάφους αλλά πρόβλεψη κυρώσεων στην προηγούμενη πλοιοκτησία είτε ως φυσικό είτε ως νομικό πρόσωπο. Κεφ. 4. Άρθρο 12. Στο e-ναυλοσύμφωνο θα μπορούσαν να γινουν validate ηλεκτρονικά όλα τα απαραίτητα έγγραφα του σκάφους για το απόπλου εκ των προτέρων και για ισχύ συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Με ένα QR code ο ναυλωτής σε έλεγχο θα μπορούσε να παρουσιάζει στο smartphone ή tablet την σύμβαση χωρίς εκτυπώσεις. Άρθρο 14 &1.αα Στην εφαρμογή του e-ναυλοσύμφωνου θα μπορούσαν να γινουν validate ηλεκτρονικά όλα τα απαραίτητα έγγραφα του σκάφους για το απόπλου εκ των προτέρων και για ισχύ συγκεκριμένη χρονική περίοδο, στην αρχή της περιόδου ναύλωσης. Αποσυμφόρηση των κατά τόπους λιμεναρχείων και πλήρης ψηφιακή εφαρμογή του απόπλου. Ψηφιακή υποβολή δήλωσης κατάπλου. ποιός την δηλώνει? Ο ναυλωτής? ο πλοιοκτήτης ή ο εκναυλωτής? ποιο το όφελος? αν αναγκαίο θα πρέπει να γίνεται ψηφακά (άμεση αναχώρηση ναυλωτών, καιρικές συνθήκες, κλπ)