• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Μαλακός' | 1 Μαΐου 2013, 22:40

    Άρθρο 13 παρ. 3 "Τα επαγγελματικά πλοία αναψυχής ολικής ναύλωσης δεν δύνανται να χαρακτηριστούν ως ναυταθλητικά και να εκναυλώνονται για τους σκοπούς που περιγράφονται στην παρ. 1 του παρόντος άρθρου." Σωστό ως προς το πρώτο σκέλος (χαρακτηρισμός και φορολογία) αν και δεν καταλαβαίνω γιατί να απαλλάσονται εντελώς της φορολογίας τα ιδιωτικά σκάφη αλλά άστοχο ως προς την εκναύλωση τη στιγμή που πολλοί ξένοι νοικιάζουν σκάφη για να συμμετάσχουν σε ιστιοπλοϊκούς αγώνες στην Ελλάδα όπως Aegean regatta, Ραλλυ Αιγαίου κλπ. Η εταιρία μας έχει ήδη κλείσει ναύλo για συμμετοχή στην Aegean Regatta. Δεν καταλαβαίνω επίσης το λόγο που απαγορεύεται η εκναύλωση από κάποιο ναυτικό όμιλο (που συνήθως δεν έχει ιδιόκτητο σκάφος), ενός επαγγελματικού σκάφους για εκπαίδευση των μελών του ή συμμετοχή σε αγώνες. Ειναι προφανές πως γίνεται προσπάθεια να περιοριστούν τα ψευτοεπαγγελαματικά αλλά ακόμα μια φορά μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Γιατί να μη μπορώ να εκναυλώσω το επαγγελματικό σκάφος εκτός της τουριστικής σαιζόν σε όμιλο για σχολές και αγώνες; Έστω, να μπει μία παράμετρος όπου ο αριθμός των "ναυταθλητικών" ημερών να μην υπερβαίνει ένα ποσοστό των συνολικών ημερών εκναύλωσης. Ευχαριστώ