Άρθρο 45 : Παραχώρηση Μετοχών

1. Εντός της πρώτης οικονομικής χρήσης της εταιρίας θα εκπονηθεί οικονομοτεχνική μελέτη για την παραχώρηση μετοχών που εκπροσωπούν το 49% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρίας στο προσωπικό που προέρχεται από την καταργηθείσα δημόσια υπηρεσία. Ο αριθμός των μετοχών που θα λάβει ο κάθε εργαζόμενος θα καθορισθεί κατά τρόπο αντικειμενικό στην άνω οικονομοτεχνική μελέτη με βάση την κατεχόμενη θέση, το χρόνο προϋπηρεσίας, τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και κάθε επιπλέον στοιχείο που θα καθορισθεί από τη μελέτη.
2. Οι μετοχές θα μεταβιβαστούν στο προσωπικό ως πρόσθετο αντάλλαγμα για την παρεχόμενη υπηρεσία, χωρίς καμία επιβάρυνσή του.

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 15:14 | NIKOΣ

    Οι μετοχές δίνονται πιστεύοντας ότι δεν θα διεκδικήσουν οι εργαζόμενοι αποζημιώσεις ;

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 09:32 | ΔΗΜΗΤΡΗΣ

    Κύριοι βουλευτές , ψηφίζοντας αυτό το άρθρο θα πρέπει να δώσετε αύριο και σε εμάς μετοχές των σιδηροδρόμων, αστικών λεωφορείων κ.λ.π , δεν πρέπει να κάνετε εξαιρέσεις στους εργαζομένους

  • 25 Δεκεμβρίου 2012, 22:50 | Αναστασιαδης τασος

    Κ.ΥΠΟΥΡΓΕ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΑΛΛΑ ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ,ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΦΤΑΝΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΤΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΑΞΗΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΕΙ

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 22:59 | Κούκουρας Ευάγγελος

    Απο πουθενά δεν κατοχηρώνονται οι μετοχές των εργαζομένων
    και η έστω για δέκα χρόνια απρόσκοπτη λειτουργεία της νέας εταιρείας.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 21:24 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΕΙΝΑΙ ΎΠΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΜΕ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΙΣΩΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ
    Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ .

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 19:40 | olga petrou

    Η διάταξη δεν περιέχει καμία δέσμευση, μπορεί να τροποποιηθεί νομοθετικά, μπορεί στην πράξη η συμμετοχή των εργαζομένων να εκμηδενισθεί με αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου, μπορεί η μετοχή της ΔΕΚΟ να μην έχει καμία αξία, όπως θα υποβαθμισθούν οι υπηρεσίες κ.λ.π.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 19:10 | spanos dimitrios

    Καμία εξασφάλιση για τους πλοηγούς και για το μέλλον των πλοηγήσεων.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 00:54 | ΜΟΛΩΣΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

    ΜΕΤΟΧΟΣ ΣΕ Α.Ε. ΤΙ ΧΑΡΑ ΜΕΓΑΛΗ, ΘΑ ΛΕΓΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΟΧΟΣ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ. ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Σ. ΕΧΕΙ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ? ΑΣ ΕΡΘΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΛΟΗΓΗΣΕΙ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥΔ.Σ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΜΟΥ.

  • 19 Δεκεμβρίου 2012, 12:06 | Παναγιώτης

    Εντελώς κ σκόπιμα μάλιστα, ασαφές το βάθρο (οικονομικό κ νομικό)πάνω στο οποίο θα κινηθεί η νέα Δ.Ε.Κ.Ο., όσον αφορά το μετοχικό, δηλαδή σε αξίες κ καθεστώς μεταβιβάσεων μετοχών αλλά κ ακόμα κ την πώληση αυτών κ σε ποιούς. Ουδόλως εξασφαλίζει με οικονομικά ανταλλάγματα to ίδιο το δημόσιο αλλά κ τους εργαζόμενους. ΙΣΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ Κ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ. Πρέπει να καταλάβει ο υπουργός ότι δεν είναι επιχειρηματίας (τουλάχιστον σε αυτό το πόστο που έχει) αλλά υπουργός. Δηλαδή ΥΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΝ !! ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΗΚΕΙ η όποια υπηρεσία του δημοσίου αλλά ούτε κ οι εργαζόμενοι σε αυτήν. ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΑΜΜΕΣΑ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. Οφείλει να συμμετέχει στο ανοικτό τραπέζι του κοινωνικού διαλόγου όπου οι διάφοροι εμπλεκόμενοι φορείς κατέθεσαν κ καταθέτουν τις προτάσεις τους. ΥΓΙΕΙΣ ΛΥΣΕΙΣ Κ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 21:08 | Κυριακή Κουντούρη

    Η πρόβλεψη περί συμμετοχής των εργαζομένων στο μετοχικό κεφάλαιο, εξυπηρετεί μάλλον επικοινωνιακούς στόχους του Υπουργείου. Μετά από δύο έτη όταν αναμένεται να είναι έτοιμη η μελέτη για την κατανομή του 49% του μετοχικού κεφαλαίου είναι σφόδρα πιθανόν η διάταξη αυτή να έχει τροποποιηθεί με νεότερη ρύθμιση, με δεδομένη τη δυσλειτουργία της νέας εταιρίας. Εάν αυτό δεν γίνει τότε η όποια συμμετοχή τους θα υποβαθμισθεί εν τοις πράγμασι με αλλεπάλληλες αυξήσεις του μετοχικού κεφαλαίου. Τέτοιες ρυθμίσεις δεν είναι αντάξιες του έργου της Επιτροπής του ΥΕΝ, η οποία κινήθηκε στην κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού των πλοηγήσεων, ούτε συνάδουν με τον ειλικρινή διάλογο που οφείλουν όλοι οι φορείς να διεξάγουν στα πλαίσια εξόδου από την κρίση.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 19:14 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    Το σενάριο μετοχές είναι απαράδεκτο και η διάταξη δεν περιέχει καμμία δέσμευση και εξασφάλιση.

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 20:27 | ΜΑΡΙΑ

    ΑΦΗΝΕΤΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ. ΠΟΙΟΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΙΣΗ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ;;;; ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ;;;

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 19:53 | ΕΛΕΝΗ

    ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΕΝΑ ΑΒΕΒΑΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΟ ΑΦΟΥ, ΑΦΗΝΕΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ. ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΟ Η ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΗΣ. ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΛΟΗΓΩΝ;; ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ, ΑΦΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ.

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 09:05 | Κασμας Γεωργιος

    Κυριε Υπουργε η διαταξη μπορει να τροποποιηθει νομοθετικα κατα το δοκουν,
    ως εκτουτου οι εργαζομενοι ουδολως εξασφαλιζονται.

    Οι μετοχες των εργαζομενων μπορουν να εκμηδενιστουν με συνεχομενες αυξησεις
    μετοχικου κεφαλαιου.Η ΔΕΚΟ κατα το δοκουν μπορει να ανεβαζει και να κατεβαζει
    την αξια των μετοχων.
    Δεν υπαρχει καμια προβλεψη για την διασφαλιση των μετοχων των εργαζομενων.

  • 16 Δεκεμβρίου 2012, 20:41 | ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΛΟΗΓΩΝ

    Η ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ ΣΤΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ, ΑΝ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΙ ΟΥΔΟΛΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΩΣ «ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ». ΟΙ ΠΛΟΗΓΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΛΟΗΓΗΣΕΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΜΕΤΟΧΕΣ ΜΙΑΣ ΔΕΚΟ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΑΞΙΑΣ. Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΝΕΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΜΕ ΣΑΦΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΩΣ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΛΟΗΓΩΝ ΣΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΥΕΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΕ ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΗΣ ΣΥΝΕΤΑΓΗ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΟΡΙΣΜΑ.