Άρθρο 43: Ίδρυση της εταιρίας «Πλοηγική Α.Ε.»

1. Ιδρύεται Ανώνυμη Εταιρία με την επωνυμία «Ανώνυμη Εταιρία Παροχής Πλοηγικών Υπηρεσιών» και διακριτικό τίτλο «Πλοηγική Α.Ε.», με σκοπό την παροχή του συνόλου των πλοηγικών υπηρεσιών στους εμπορικούς λιμένες της χώρας, τις οποίες σήμερα παρέχει η Πλοηγική Υπηρεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.
2. Στην εταιρία το Ελληνικό Δημόσιο αναθέτει αποκλειστικά για διάρκεια μιας δεκαετίας, δυνάμενη να παραταθεί με νόμο, την εκτέλεση των πλοηγικών υπηρεσιών σύμφωνα με το εγκριθέν Επιχειρησιακό Σχέδιο, όπως αυτό μπορεί να τροποποιηθεί και εγκριθεί με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου.
3. Στην ως άνω εταιρία εισφέρεται από το Ελληνικό Δημόσιο ως μετοχικό κεφάλαιο το σύνολο του εξοπλισμού της και μέρος του Κεφαλαίου Πλοηγικής Υπηρεσίας του άρθρου 19 του ν. 3142/1955 (ΦΕΚ Α΄43) που δεν δύναται να υπερβαίνει το ένα εκατομμύριο ευρώ (1.000.000 €). Κατά την κατάργηση της Πλοηγικής Υπηρεσίας σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του επόμενου άρθρου εισφέρεται από το Ελληνικό Δημόσιο το υπόλοιπο ποσό του Κεφαλαίου Πλοηγικής Υπηρεσίας ως αυτό θα έχει διαμορφωθεί έως τότε. Το σύνολο των μετοχών περιέρχεται στο Ελληνικό Δημόσιο.
4. Το καταστατικό της εταιρίας συντάσσεται με συμβολαιογραφικό έγγραφο που υπογράφει ο Υπουργός Ναυτιλίας και δημοσιεύεται σύμφωνα με τις διατάξεις του κ.ν. 2190/ 1920 (ΦΕΚ 37 Α’).

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 16:16 | Αναστασιαδης τασος

    Κυριε Υπουργε να σας εχει ο Θεος καλα,μετα απο 26χρονια εμαθα οτι υ
    παρχουν και καποιοι που παιρνουν συνταξη απο την πλοηγικη.
    ΧΩΡΙΣ να εχουν ανεβει ποτε σε καραβι,ενω αυτοι που τοσα χρονια με ολες της καιρικες συνθηκες τραβανε κουπι ΤΙΠΟΤΑ. ΚΟΨΤΕΤΑ ΟΛΑ,ΔΩΣΤΕ την διοικηση της υπηρεσιας αξιοκτρατηκα στο ναυτικο προσωπικο της υπηρεσιας,οπως εσεις θελετε. ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΦΤΑΝΟΙ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 15:56 | Σταμάτης Φασουλής

    ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΛΟΗΓΟΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟ ΑΥΣΤΗΡΟ ΕΛΕΓΧΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ.
    ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
    ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΑΠΟ ΤΡΙΑΚΟΝΤΑΕΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ.
    ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΕΜΠΡΟΣ.
    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΛΟΗΓΩΝ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΩΣ ΧΩΡΑ, ΕΧΕΙ ΓΕΡΕΣ ΡΙΖΕΣ ΣΤΟ ΒΥΘΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ,ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΚΑΚΕΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΕΣ,ΑΝΑΧΡΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ, ΒΟΛΕΜΑ, ΑΝΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΔΥΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ ΜΙΑΣ ΨΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΘΡΑΥΣΤΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΣΙΓΟΥΡΙΑΣ.
    ΟΜΩΣ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΣΙΓΟΥΡΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΕΝΝΙΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ.
    ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΣΟ ΑΠΛΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟΤΕ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΛΉΝΥΧΤΑ ΈΛΛΑΔΑ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΜΑΣ ΠΟΡΕΙΑ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 15:21 | ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΛΟΗΓΩΝ

    καθαρές,διαφανείς και σύγχρονες λύσεις στις υπηρεσίες πλοήγησης.
    Ευελπισθούμε ότι ο κ. υπουργός έχει πλέον αντιληφθεί ότι δημόσιες επιχειρήσεις ΔΕΚΟ, μεταβατικές περίοδοι και λοιπές περίεργες ρυθμίσεις, μας μεταφέρουν σε εποχές που τέθηκαν οι βάσεις για τη σημερινή κατάσταση της χώρας.

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 15:07 | NIKOΣ

    Ομολογούν οι πρώην Διοικητικοί υπάλληλοι γιατί δεν επενδύονταν τα κεφάλαια .
    Διότι θα έχαναν η θα μειώνονταν η επικουρική τους σύνταξη . Έτσι υποβαθμίστηκαν οι παρεχόμενες υπηρεσίες . Άρα δεν φταίει το λεγόμενο κράτος αλλά οι συγκεκριμένοι που υπηρετούσαν μόνο τα συμφέροντα τους και όχι την Υπηρεσία .
    Ας μείνει ανοιχτή η διαβούλευση για λίγες μέρες ακόμα να ομολογήσουν όλοι τα λάθη τους .
    Οι επικουρικές συντάξεις να μεταφερθούν στον ενιαίο οργανισμό επικουρικών συντάξεων .

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 14:34 | ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ

    ΤΑ ΑΡΘΡΑ 43-44-45-46 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ.ΜΙΑ ΔΕΚΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ. ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ.

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 13:10 | ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΤΙΝΑ

    Συμφωνώ με τον κ. Γρυπαίο. Η νομοθεσία της ΠΥ ήταν μελετημένη και κάλυπτε πλήρως το δημόσιο συμφέρον. Το μοντέλο διοίκησης της διασφάλισε την πλεονασματική λειτουργία του επί τόσα χρόνια. Αρκεί να παραμείνει Διεύθυνση του Υπουργείου να επιστρέψουν όλες οι αρμοδιότητες σε αυτήν ( έλεγχος πλοηγικών δικαιωμάτων …), να γίνουν παρρεμβάσεις σε θέματα όπου υπάρχει ανάγκη και επιτέλους να καταργηθεί πραγματικά η συνδιοίκηση των συνδικαλιστών θέμα που αφορά όλο το δημόσιο. Το κίνητρο της παροχής συντάξεως και εφάπαξ στους διοικητικούς υπαλλήλους της ΠΥ θα πρέπει να παραμείνει σαν κίνητρο για την διασφάλιση της πλεονασματικότηταςτου Κεφαλαίου.

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 11:02 | Αρβανίτης Μανώλης

    Κύριε υπουργέ. Πρέπει να αποσύρετε άμεσα το σχέδιο νόμου. Καταλαβαινω ότι όταν δώσατε την εντολή στο δικηγορικό γραφείο να συνταξει το νομοσχέδιο δεν είχατε μελετήσει την πρόταση των πλοηγών. Τώρα όμως δεν έχετε κανενα άλλοθι. Δωστε την ελληνική πλοήγηση στους έλληνες πλοηγούς, για να συνεχίσει να υπάρχει ασφαλής πλοήγηση στη χώρα και για να βοηθήσετε τον πρωθυπουργο και την ελληνικη κυβέρνηση στην τιτάνια προσπάθεια που κάνουν για να εισρευσουν εσοδα στα δημόσια ταμεία. Οτιδηποτε άλλο θα σας βαρυνει προσωπικα σε όλον τον υπόλοιπο πολιτικό και δημόσιο βίο σας. Σας ευχαριστω.

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 10:34 | ΒΑΣΙΛΗΣ

    Όλα τα άρθρα πρέπει να αποσυρθούν . Να κάνετε ότι και στις εφορίες με τους στόχους .
    Όποιοι διοικητικοί και ναυτικό προσωπικό δεν τα καταφέρνει να παίρνει υποχρεωτική μετάταξη και με μισθολόγιο δημοσίου υπαλλήλου . Όλα τα άλλα θα δημιουργήσουν απροσπέλαστα εμπόδια και θα αναγκαστείτε σε λίγο χρονικό διάστημα να κάνετε πλειοδοτικό διαγωνισμό για την παραχώρηση των υπηρεσιών

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 08:50 | Δουράνος Γεώργιος

    Κύριε Υπουργέ,
    Σεβαστείτε τις απόψεις ανθρώπων σχετικών με το χώρο και της έννοιας «ασφαλής πλοήγηση», και προβείτε άμεσα στην απόσυρση των άρθρων 43, 44, 45, 46!

    Γεώργιος Χ. Δουράνος. (Πλοηγός Πειραιά)

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 08:52 | Δουράνος Γεώργιος

    Κύριε Υπουργέ,
    Πιστεύω ότι μετά από όλα τα ανωτέρω σχόλια συναδέλφων/σχετικών ανθρώπων με το χώρο, την επικινδυνότητα και την υφή του επαγγέλματος, θα καταφέρετε να διακρίνετε έστω και τελευταία στιγμή ότι πρώτο ρόλο έχει η σωστή λειτουργία του λιμανιού της οποίας απαραΐτητη προϋπόθεση είναι οι ασφαλείς πλοηγήσεις οι οποίες μέχρι σήμερα σε συνάρτηση με τη Ναυτιλία μας μόνο κέρδος έχουν προσφέρει.
    Με όλη αυτή την κρίση που υπάρχει στη χώρα μας όλο αυτό το γεμάτο ένταση διάστημα πιστέυω πως θα διακρίνετε ξεκάθαρα, λαμβάνοντας υπ´ όψιν τις απόψεις των αξιότιμων συναδέλφων μου Πλοηγών, ότι πρέπει να αποσύρετε τα άρθρα 43, 44, 45, 46.

    Δουράνος Γεώργιος (Πλοηγός Πειραιά)

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 00:28 | Γιωργος Δουρανος

    Οι ΔΕΚΟ δεν εξυπηρετουν το λιμανι και γενικοτερα τις συχρονες αναγκες της ναυτιλιας, το μοντελο εγκαταλειπεται σε ολες τις ναυτιλιακες κρατικες υπηρεσιες . Τα αρθρα 43,44,45&46 πρεπει να αποσυρθουν και να ξεκινησει αμεση διαβουλευση με τους εμπλεκομενους φορεις.

  • 28 Δεκεμβρίου 2012, 00:34 | ΤΡΥΦΩΝ ΓΡΥΠΑΙΟΣ

    Δέκα άτομα που μιλάνε κάνουν περισσότερο θόρυβο από δέκα χιλιάδες που σιωπούν.Οι ομάδες συμφερόντων παγιώνουν την πολιτική ανισότητα ενισχύοντας την φωνή των ευκατάστατων και των προνομιούχων.Το κράτος δικαίου είναι η αρχή σύμφωνα με την οποία το δίκαιο πρέπει να κρατεί, και το οποίο πρέπει να ισχύει εξίσου για όλα τα μέλη της κοινωνίας και να μην ξεχωρίζει εργαζόμενους (πλοηγούς-πλήρωμα).
    Η έλλειψη ευθυκρισίας είναι πανταχού παρόν από όλες τις πλευρές. Στο υπάρχον καθεστώς-μοντέλο της Π.Υ. μπορούν να γίνουν τέσσερις έως και πέντε βελτιωτικές αλλαγές για την επίλυση των προβλημάτων, εκτός αν οι ομάδες συμφερόντων θέλουν και αποσκοπούν σε κάτι άλλο.
    Το υπάρχον καθεστώς είναι ένα ορθολογικό διοικητικό και αξιοκρατικό μοντέλο χωρίς να επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό. Δεν μπορώ να καταλάβω τι άλλο επιζητάμε με τα διάφορα μοντέλα που μας παρουσιάζουν, ενώ το πετυχημένο και δοκιμασμένο μοντέλο στο οποίο εντάσσεται μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερο με πολύ λίγες παρεμβάσεις. Μήπως θα πρέπει να θεραπεύσουμε την αχαριστία, την πλεονεξία και την τάση αυτοκαταστροφής που διακατέχει τον ανθρώπινο νου!

  • 27 Δεκεμβρίου 2012, 23:17 | Ηραντος Γιωργος

    Μπραβο πως την σκεφτηκατε τετοια πρωτοτυπια;Μειναμε αφωνοι.Φερατε την επανασταση κ.Υπουργε.Πρωτη φορα γινεται αυτο για τα ελληνικα δεδομενα.Oι συμβουλατοροι βεβαια που τους γεννηθηκε η ιδεα εδω και ενα χρονο και σας την παρουσιασανε στα μετρα τους δεν τους καθησε καλα τωρα.Να σκεφτειτε καλα τι πατε να κανετε σε μια υγιη υπηρεσια που προσφερει ανελλιπως ασφαλεις πλοηγισεις και δεν επιβαρυνε ουτε και επιβαρυνει το ελληνικο δημοσιο.Το αντιθετο μαλιστα.Ειναι απαραδεκτο αυτο το μοντελο και πρεπει αμεσα να το αποσυρετε.

  • 27 Δεκεμβρίου 2012, 23:43 | Αγγελος Βασιλακος

    Τα αρθρα 43,44,45 και 46 μας γνωστοποιουν την ιδρυση μιας καινουργιας ΔΕΚΟ που μαλιστα θα προικοδοτειται απο την περιουσια του Δημοσιου με αποτελεσμα οχι μονο να μην συμβαλλει στον εκσυχρονισμο,στις επενδυσεις και στην δημιουργια θεσεων εργασιας αλλα να τιθεται στους περιορισμους του μνημονιου ως προς τις προσληψεις,τις δαπανες και την διογκωση εξοδων,εξασφαλιζοντας!!την υποβαθμιση των πλοηγικων υπηρεσιων.Τα αρθρα αυτα πρεπει να αποσυρθουν και να αντικατασταθουν με ρυθμιση συμφωνη με τις προτασεις ολων των εμπλεκομενων στην πλοηγηση ναυτιλιακων φορεων.

  • 27 Δεκεμβρίου 2012, 22:34 | ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΣΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

    Θεωρώ ότι στο υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου θα πρέπει να συμπεριληφθεί
    διάταξη σύμφωνα με την οποία, στους συνταξιούχους της Πλοηγικής Υπηρεσίας διατηρούνται οι διατάξεις που ίσχυαν κατά την συνταξιοδότησή τους.

  • 27 Δεκεμβρίου 2012, 19:38 | ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΤΙΝΑ

    Με το εν λόγο σχέδιο νόμου προβλέπεται η εισφορά από το Ελληνικό Δημόσιο του συνόλου του εξοπλισμού και του κεφαλαίου της Πλοηγικής Υπηρεσίας στην υπό ίδρυση ¨Πλοηγική Α.Ε.¨ χωρίς να διασφαλίζονται πλήρως τα δικαιώματα των 24 τέως υπαλλήλων της ΠΛοηγικής Υπηρεσίας για την καταβολή σύνταξης και 1 εφάπαξ. Με τον υπ΄αριθμ. πρωτ. 40073/27. 12.12 εισερχομένου εγγράφου κατατέθηκε στα γρ. κ. ΥΝΑ, ΓΓΛΛΠ και ΠΥ το παρακάτω υπόμνημα:
    Πειραιάς 27 Δεκεμβρίου 2012
    ΥΠΟΜΝΗΜΑ
    Των τέως υπαλλήλων ΥΕΝ/Πλοηγικής Υπηρεσίας συνταξιούχων ΚΠΥ

    ΠΡΟΣ : 1. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΙΟΥ/ Γρ. κ. Υπουργού
    2. ΥΝΑ/Γρ. κ. ΓΓΛΛΠ
    3.ΥΝΑ/ΓΓΛΛΠ/ΠΥ

    Κύριε Υπουργέ,
    1.Με έκπληξη αλλά και πικρία διαβάσαμε τα προβλεπόμενα στο σχέδιο νόμου για την ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας που αναρτήθηκε για δημόσια διαβούλευση σχετικά με την ίδρυση της εταιρίας «Πλοηγική Α.Ε.» σύμφωνα με τα οποία:
    Ενώ
    α) εισφέρεται από το Ελληνικό Δημόσιο στην Ανώνυμη Εταιρία παροχής Πλοηγικών Υπηρεσιών ¨Πλοηγική Α.Ε.¨ ως μετοχικό κεφάλαιο, με την ίδρυσή της το σύνολο του εξοπλισμού και μέρος του Κεφαλαίου Πλοηγικής Υπηρεσίας και το υπόλοιπο ποσό αυτού κατά την κατάργηση της Πλοηγικής Υπηρεσίας, και
    β) εντός της πρώτης οικονομικής χρήσης της εταιρείας και με βάση την κατεχόμενη θέση, τον χρόνο προϋπηρεσίας, τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα θα παραχωρηθούν μετοχές που εκπροσωπούν το 49% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, ως πρόσθετο αντάλλαγμα χωρίς καμία επιβάρυνσή στο προσωπικό που προέρχεται από την καταργηθείσα δημόσια υπηρεσία.
    Εν τούτοις
    δεν υπάρχει πρόβλεψη για την διασφάλιση της τακτικής δαπάνης του Κεφαλαίου Πλοηγικής Υπηρεσίας για την καταβολή σύνταξης στους 24 δικαιούμενους ( μίας υπό απονομή) και ενός εφάπαξ (υπό απονομή) των τέως υπαλλήλων αυτού.
    Επισημαίνουμε ότι:
    α) η ασφάλισή μας στο ΚΠΥ ήταν βάσει των διατάξεων υποχρεωτική και οι ασφαλιστικές μας εισφορές αποτελούσαν τακτικό έσοδο αυτού έναντι των δικαιωμάτων λήψης επικουρικής σύνταξης και εφάπαξ ποσού
    β) εργαστήκαμε με αυταπάρνηση για την δημιουργία, τον έλεγχο και την διασφάλιση του Κεφαλαίου της Πλοηγικής Υπηρεσίας, υπηρετώντας στο τμήμα ή την Διεύθυνση Πλοηγικής Υπηρεσίας μέσω των οποίων ασκείται μέχρι σήμερα η διοίκηση της και η λογιστική παρακολούθηση του ΚΠΥ, έτσι ώστε ουδέποτε να επιβαρυνθεί ο κρατικός Π/Υ για την κάλυψη δαπανών του ΚΠΥ και να υπάρχει σημαντικό πλεονασματικό κεφάλαιο στην Τράπεζα της Ελλάδας που να επαρκεί για την πλήρη κάλυψη του συνόλου των υποχρεώσεων του.
    2. Μετά τα παραπάνω παρακαλούμε για την διόρθωση της άδικης για εμάς παράληψης με την προσθήκη στο εν λόγω σχέδιο νόμου των παρακάτω διατάξεων:
    ΄΄ Για τους 24 τέως υπαλλήλους της υπό κατάργηση Πλοηγικής Υπηρεσίας οι οποίοι δικαιούνται επικουρικής σύνταξης εκ του Κεφαλαίου Πλοηγικής Υπηρεσίας και του ενός ο οποίος δικαιούται εξ αυτού εφάπαξ παροχής, εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις που ίσχυαν κατά την συνταξιοδότησή τους. Η υπό ίδρυση Ανώνυμη Εταιρία ¨Πλοηγική Α.Ε¨ καθίσταται καθολικός διάδοχος των υποχρεώσεων του Κεφαλαίου Πλοηγικής Υπηρεσίας προς τους συνταξιούχους αυτού. Οι ανωτέρω συνταξιούχοι του ΚΠΥ συμπεριλαμβάνονται με τους ίδιους όρους στο προσωπικό που προέρχεται από την υπό κατάργηση δημόσια υπηρεσία στο οποίο θα παραχωρηθούν μετοχές που εκπροσωπούν το 49 % του μετοχικού κεφαλαίου της ¨ Πλοηγικής Α.Ε ¨.
    3. Παρακαλούμε όπως, στο πλαίσιο της χρηστής, νόμιμης και δίκαιας διοίκησης, ενσωματώσετε την εκ του νόμου απορρέουσα προτεινόμενη διάταξη στο εν λόγο σχέδιο νόμου.

    Οι συνταξιούχοι ΚΠΥ

  • 27 Δεκεμβρίου 2012, 18:01 | ΑΓΙΟΣΤΡΑΤΙΤΟΥ ΣΤΕΛΛΑ-ΖΕΠΠΟΥ ΕΛΕΝΗ

    Ερωτηματικά γεννά το γεγονός ότι δε γίνεται μνεία στους συνταξιούχους της Πλοηγικής Υπηρεσίας. Αγνοεί το Υπουργείο την ύπαρξή τους ή εσκεμμένα αποσιωπάται αυτή;;Σε κάθε περίπτωση οφείλει το Υπουργείο να μεριμνήσει και δεσμευτεί νομοθετικά για την εξασφάλιση των ελάχιστων συνταξιούχων ή δικαιούχων σύνταξης από την Πλοηγική, σεβόμενο τόσο τους νόμους όσο και την προσφορά των ανθρώπων αυτών κατά τα προηγούμενα έτη.

  • 27 Δεκεμβρίου 2012, 15:35 | Κονιδάρης Τάσος

    Θεωρώ ότι και στην Πλοηγική α.ε που δημιουργείται θα πρέπει να συμμετέχει στο Δ.Σ με θεσμοθετημένη θέση η Ένωση Λιμένων Ελλάδος λόγω του άμεσου συσχετισμού των δραστηριοτήτων των δύο εταιρειών.

  • 27 Δεκεμβρίου 2012, 13:34 | ΝΙΚΗΤΑΣ ΣΑΡΑΓΑΣ

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ
    Ο ΤΥΠΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΗΓΗΣΕΩΝ ΑΝΤΙΘΕΤΑ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΕΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ.
    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΟΠΩΣ ΝΟΜΖΩ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΛΑΒΕΤΕ ΥΠ ΟΨΗ ΣΟΒΑΡΑ ΟΣΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΣΑ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΦΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ,ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΚΕΡΔΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ,ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΑΠΟΣΥΡΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΡΘΡΑ 43,44,45,46 ΑΜΕΣΑ.