Άρθρο 43: Ίδρυση της εταιρίας «Πλοηγική Α.Ε.»

1. Ιδρύεται Ανώνυμη Εταιρία με την επωνυμία «Ανώνυμη Εταιρία Παροχής Πλοηγικών Υπηρεσιών» και διακριτικό τίτλο «Πλοηγική Α.Ε.», με σκοπό την παροχή του συνόλου των πλοηγικών υπηρεσιών στους εμπορικούς λιμένες της χώρας, τις οποίες σήμερα παρέχει η Πλοηγική Υπηρεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου.
2. Στην εταιρία το Ελληνικό Δημόσιο αναθέτει αποκλειστικά για διάρκεια μιας δεκαετίας, δυνάμενη να παραταθεί με νόμο, την εκτέλεση των πλοηγικών υπηρεσιών σύμφωνα με το εγκριθέν Επιχειρησιακό Σχέδιο, όπως αυτό μπορεί να τροποποιηθεί και εγκριθεί με απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου.
3. Στην ως άνω εταιρία εισφέρεται από το Ελληνικό Δημόσιο ως μετοχικό κεφάλαιο το σύνολο του εξοπλισμού της και μέρος του Κεφαλαίου Πλοηγικής Υπηρεσίας του άρθρου 19 του ν. 3142/1955 (ΦΕΚ Α΄43) που δεν δύναται να υπερβαίνει το ένα εκατομμύριο ευρώ (1.000.000 €). Κατά την κατάργηση της Πλοηγικής Υπηρεσίας σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην παρ. 2 του επόμενου άρθρου εισφέρεται από το Ελληνικό Δημόσιο το υπόλοιπο ποσό του Κεφαλαίου Πλοηγικής Υπηρεσίας ως αυτό θα έχει διαμορφωθεί έως τότε. Το σύνολο των μετοχών περιέρχεται στο Ελληνικό Δημόσιο.
4. Το καταστατικό της εταιρίας συντάσσεται με συμβολαιογραφικό έγγραφο που υπογράφει ο Υπουργός Ναυτιλίας και δημοσιεύεται σύμφωνα με τις διατάξεις του κ.ν. 2190/ 1920 (ΦΕΚ 37 Α’).

  • 27 Δεκεμβρίου 2012, 12:31 | ΝΙΚΟΛΑΣ

    Κύριε Υπουργέ, παρόλο που κατάγεστε από νησί και δε νησί με μεγάλη ναυτική παράδοση, φαίνεται πώς ελάχιστα πράγματα γνωρίζετε
    για την πλοήγηση και την πλοηγική υπηρεσία η οποία έχει μία παράδοση πολλών ετών ανελλιπούς και ασφαλείς παρουσίας στα λιμάνια της χώρας.
    Το βασικό πρόβλημα της υπηρεσίας οφείλετε σε αγκιλώσεις της διοίκησης που λειτουργεί με γραφειοκρατεία,
    μη μπορώντας να δώσει άμεσες λύσεις, ούτε στα χρόνια, μα ούτε και στα καθημερινά λειτουργικά προβλήματα που δημιουργούνται.
    Αφού όμως δεν λάβατε υπόψην σας τα πορίσματα της επιτροπής που φτιάξατε με κάνει να πιστέυω, πώς δεν θα λάβετε και τίποτε από αυτά που υπάρχουν στη
    δημόσια διαβούλευση, γιατί οπώς δείξατε, είστε αποφασισμένος να προχωρίσετε σε αποφάσεις που δημιουργούν ένα σχήμα που εξυπηρετεί
    κάποια συμφέροντα τα οποία είναι διαφορετικά από τον εκσυγχρονισμό της υπηρεσίας και την ασφαλή πλοήγηση, σε μια χώρα
    που θέλει να γίνει ασφαλή πρότυπο λιμενικό και ναυτιλιακό κέντρο, κρουαζιέρας, εμπορευματοκιβωτίων, car terminal και παγκοσμίων αγαθών.
    Φτιάχνωντας μια ΔΕΚΟ που όχι δεν θα να μπορεί να δώσει άμεσες λύσεις, αλλά θα δημιουργήσει νέα προβλήματα στον ευαίσθητο τομέα των λιμανιών
    και της οικονομίας της χώρας.
    Αποσύρετε άμεσα τα άρθρα που αφορούν την πλοηγική υπηρεσία και κάνετε διαβούλευση με τους φορείς που έχουν άμεση σχέση με την πλοήγηση
    και βρείτε το κατάλληλο σχήμα που θα ανταποκρίνεται στην ασφάλεια τών χρηστών και τών λιμενικών εγκαταστάσεων.

  • 26 Δεκεμβρίου 2012, 19:41 | kokolakis

    Μην παραξενευεστε,οπως συνηθως μια κερδοφορος υπηρεσια δινετε σε υμετερους με σκοπο την κονομα και μελλοντικα συμφεροντα απο τον υπογραφοντα την παραχωρηση αυτη

  • 25 Δεκεμβρίου 2012, 19:04 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΩΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

    Κυριε υπουργε ,
    Θα ηθελα να σας ρωτησω, με το μοντελο που προτεινετε, ποια θα ειναι τα ωφελη του κρατους και της οικονομιας οταν με αυτη την ρυθμιση δημιουργειτε μια ΔΕΚΟ αμφιβολου βιωσιμοτητας , η οποια ΔΕΚΟ ειναι αντιθετη με τις απαιησεις της τροικα ; Επισης ποια τα ωφελη του κρατους και της οικονομιας αυτου, αφου δινετε και προικα σε αυτην την ΔΕΚΟ χωρις απολυτως κανενα ανταλλαγμα που βεβαιως ειναι αντιθετα με τις απαιτησεις τις τροικα ;
    Γιατι αυτη η προικοδοτηση χωρις ανταλλαγμα κυριε υπουργε ;
    Το μονο που ειναι σιγουρο ειναι οτι θα δημιουργηθει θεση για καποιον διευθυνοντα συμβουλο , καποιον προεδρο διοικητικου συμβουλιου , οι οποιοι δεν θα εχουν καμια απολυτως σχεση με την » ναυτικη » λειτουργια της νεας ΔΕΚΟ που ειναι και το τελικο ζητουμενο. Επισης το μονο σιγουρο ειναι οτι με αυτο το μοντελο που προτεινετε , υποβαθμιζετε κυριολεκτικα την λειτουργια της πλοηγικης υπηρεσιας .
    Για το λογο αυτο θα πρεπει να αποσυρετε ολα τα αρθρα που αφορουν την πλοηγικη υπηρεσια απο το παρον σχεδιο νομου και να αντικατασταθουν με ρυθμιση συμφωνη με τις προτασεις ολων των εμπλεκομενων στην πλοηγηση ναυτικων φορεων.
    ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ολα τα αρθρα που αφορουν την πλοηγικη υπηρεσια ( 43,44,45,46 )και καλεστε για διαβουλευση ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ μονο τους εμπλεκομενους φορεις και ΜΟΝΟΝ αυτους και οι οποιοι ειναι και οι μονοι που γνωριζουν τι εστι ασφαλης πλοηγηση.

  • 25 Δεκεμβρίου 2012, 12:58 | ΣΠΥΡΟΣ ΠΟΥΤΟΣ

    KΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΟΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ; ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ 43-46;ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΣΟΒΑΡΑ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑΥΣΙΠΛΟΟΙΑΣ, ΕΥΡΥΘΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΛΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ.

  • 24 Δεκεμβρίου 2012, 19:05 | Antonis A.M

    Η εμπειρίες που αποκομησαν οι Ελληνες απο τις ΔΕΚΟ μεχρι σήμερα ειναι
    απογοητευτικές και επιζήμιες για την πατρίδα μας
    Κύριε υπουργέ με την προσθήκη μιάς ακόμη,πριμοδοτούμενης από τα εναπομειναντα κεφάλαια της ΠΥ η αποτυχία ειναι προδιαγεγραμμενη.
    Για την ομαλη και ασφαλή λειτουργία των λιμανιων παρακαλω να αποσύρετε
    τα αρθρα 43,44,45,κ 46 και να συναινέσεται με τους εμπλεκόμενους φορεις
    στη δημιουργία μιας σύγχρονης ΠΥ χωρίς τα βαρίδια του παρελθοντος.

  • 24 Δεκεμβρίου 2012, 17:43 | Γιώργος Ζουλούμης

    Οι αγαπητοί πλοηγοί ακόμη δεν κατάλαβαν ότι ο πρόεδρός τους κ. Φασουλής τους παρέσυρε άθελά του στο λάκκο των λεόντων και ακόμη επιμένουν στην αρχική τους πρόταση, δεν ήξεραν δε ρώταγαν απλά βλέπανε το τυράκι αλλά τη φάκα δεν την βλέπανε λες και προσωπικό της Π.Υ είναι μόνο οι πλοηγοί. Εύχομαι καλή σύνταξη στους παλαιότερους και καλά ταξίδια στους νεότερους διότι με τους μισθούς που σας επιφυλάσσει ο κ. Υπουργός, δεν θα μείνει κανένας Σας στην Π.Υ απλά θα εισάγει από τις Φιλιππίνες νέους πλοηγούς.
    Κύριε Υπουργέ,
    εσείς (οι πολιτικοί)το καράβι που λέγεται ελληνική εθνική οικονομία το οδηγήσατε στα βράχια εμείς (το προσωπικό της Π.Υ) μέχρι σήμερα δεν ζητήσαμε καμιά εισφορά από το ελληνικό δημόσιο αντίθετα τώρα που η Ελλάδα μας είχε ανάγκη προσφέραμε και μερικά εκατομμύρια από τα δουλεμένα τα δικά μας χρήματα (μην λέτε λοιπόν ότι θα εισφέρει το ελληνικό δημόσιο ….δέν έχει να εισφέρει).
    Εμείς την αναδιοργάνωση της Π.Υ την κάναμε από χρόνια
    Υπηρετώ 19 χρόνια στην Π.Υ και δεν έχω μια μέρα αναρρωτική
    Τέσσερις (4)κυβερνήτες καλύπτουμε 24 ώρες το εικοσιτετράωρο 365 μέρες το χρόνο στον Π.Σ. Θεσσαλονίκης, τώρα μπορείτε να καταλάβετε πως δημιουργήθηκε το κεφάλαιο της Π.Υ!!!
    Γιώργος Ζουλούμης κυβερνήτης Π.Σ.Θ αποσύρετε άμεσα τα άρθρα 43-46 του νομοσχεδίου Σας υπάρχει έτοιμη πρόταση της ΠΕΠΠΥ αλλιώς θα έχετε πλοηγική χωρίς Πλοηγούς
    χωρίς Κυβερνήτες,
    Χωρίς Μηχανικούς.
    Και χωρίς Ναύτες.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.

  • 24 Δεκεμβρίου 2012, 16:51 | Παναγιώτης Καλκατζάκος

    Τα άρθρα 43-46 να αποσυρθούν κ να συζητηθούν λαμβανομένων υπόψιν οι απόψεις της επιτροπής, του Ν.Ε.Ε., των πλοηγών κ των υπολοίπων εμπλεκομένων φορέων κ όχι μόνο κάποιου γνωστού άγνωστου..
    Θα ήθελα δε να υπενθυμίσω σε κάποιους που όπως λένε ότι έφαγαν γλυκό ψωμί, ότι κ αυτοί που παραμένουν στην ενέργεια, έχουν οικογένειες κ παιδιά να αναθρέψουν. Ουδεμία εξασφάλιση εργασιακή παρέχεται, όταν ένας καρεκλοκένταυρος αδαής της θαλάσσης θα κρίνει ποίος θα εργάζεται κ ποίος θα απολύεται λόγω του ιδιωτικού δικαίου.
    Στον δε dhmo που δεν έχει κ το θάρρος να λέει ποίος είναι κ τι κάνει προς το ζείν, αλλά εκφέρει άποψη κ ελεγχόμενη γνώση επί παντός επιστητού σε όλο το νομοσχέδιο, ότι είναι γνωστό τοις πάσει πώς τα golden boys ανήκαν στις ΔΕΚΟ!! Ήταν διορισμένοι κ αποτυχημένοι συνήθως πολιτευτές. Κ όπως έλεγε στου Μαυρογιαλούρου: εγώ είμαι του κόμματος..
    Οι εργαζόμενοι πλοηγοί είναι Πλοίαρχοι Α΄ Ε.Ν. Καλόν είναι να υπενθυμίζεται αυτό. Οι ευθύνες που αναλαμβάνουν είναι θεωρητικά κ πρακτικά τρομερά μεγάλες. Σε λιμάνια που παραμένουν τα ίδια για δεκαετίες αλλά με πλοία που το μέγεθος τους ίσα ίσα που χωράει, με τον πόντο!!!
    Του παραθέτω το κάτωθι άρθρο εφημερίδας για να καταλάβει: τι γίνεται κ πως κ γιατί αναγνωρίζεται η εργασία του πλοηγού σε μιά χώρα όπως η ΗΠΑ.

    http://jacksonville.com/business/2011-02-06/story/risks-and-reward-how-harbor-pilots-make-rounds-400000-year

    Επίσης κ αυτό στα ελληνικά: http://www.evdomi.gr/pub/starcms/show_item.asp?t=article&p=42548&l=1

  • 24 Δεκεμβρίου 2012, 13:36 | ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΦΑΣΟΥΛΗΣ

    Κύριε Υπουργέ,
    ΟΤΑΝ η κυβέρνηση ψάχνει εναγωνίως έσοδα για τα ταμεία του κράτους,
    ΟΤΑΝ έχετε την πρόταση των πλοηγών που προσφέρει άμεσα έσοδα, ΟΤΑΝ έχετε τις θέσεις όλων των εμπλεκόμενων με την πλοήγηση φορέων, ΟΤΑΝ έχετε το πόρισμα της επιτροπής που ο ίδιος συστήσατε,
    ΓΙΑΤΙ?
    ΔΕΚΟποιείτε την Πλοηγική χρησιμοποιώντας αυτό το απαρχαιωμένο, αναχρονιστικό και χρεοκοπημένο μοντέλο διοίκησης? ΓΙΑΤΙ παραχωρείτε την κινητή και ακίνητη περιουσία της συν το κεφάλαιο της σε ένα ΔΣ χωρίς ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ? ΓΙΑΤΙ αγνοείσατε την πρόταση των ελλήνων πλοηγών? ΓΙΑΤΙ αγνοείσατε το πόρισμα της επιτροπής σας? ΠΟΙΟΝ εξυπηρετεί ένα τέτοιο σχέδιο νόμου? ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ την οικονομία του κράτους. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ το εμπόριο, την κρουαζιέρα, το περιβάλλον, τον τουρισμό, την ασφάλεια πλοίων και επιβαινόντων. ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ τη δεσπόζουσα θέση της ελληνικής ναυτιλίας στην ευρωπαική Πλοήγηση. ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΩΡΑ, των άρθρων 43, 44, 45, 46 και άμεση διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς και ΜΟΝΟΝ με αυτούς.

  • 24 Δεκεμβρίου 2012, 12:58 | ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ.ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ.ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΕΣ ΠΑΡΑΚΑΜΨΕΙΣ ΦΟΡΕΩΝ π.χ ΝΑΥΤΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΥΕΝ.ΤΕΤΟΙΑ ΠΛΟΗΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ.ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΠΡΟΤΟΤΥΠΙΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ….ΑΣ ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ.ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.

  • 24 Δεκεμβρίου 2012, 11:52 | Αναστασιαδης τασος

    Κ.Υπουργε εκτιμωντας το γλυκο ψωμακι που εφαγα επι 26χρονια στην πλοηγικη,οφειλω να πω ενα μεγαλο ΜΠΡΑΒΟ που τραβηξατε ενα Χ σε ολες της περιεργες προτασεις που σκοπο εχουν μονο το προσωπικο συμφερον ορισμενων.Υπαρχουν πολλες λυσεις, ωστε να διασφαλιστει η βιωσιμοτητα της α.ε. πλοηγικη που επι τοσα χρονια προσφερει ασφαλεις υπηρεσιες χωρις καμια επιβαρυνση του κρατικου προυπολογισμου το αντιθετο μαλιστα.Ευχομαι να παρετε την σωστη αποφαση, για το καλο της υπηρεσιας και της πατριδας μας.

  • 24 Δεκεμβρίου 2012, 00:02 | ΓΕΩΡΓΙΑ

    Κε Υπουργέ

    Ήλθατε σε αυτή τη θέση, μετά από δεκάδες χρόνια παρουσίας της πλοηγικής υπηρεσίας στο παγκόσμιο χάρτη, για να καταστρέψετε ότι έχτισαν οι παλαιότεροι ημών με μια Α.Ε από »golden boys» και αρπακτικά του σύγχρονου κατά εσάς κράτους ντροπής για μια υπηρεσία η οποία προσφέρει στο κράτος χρήμα και δεν το επιβαρύνει σε τίποτα.Η Ευρώπη τιμά τον Ευρωπαίο πλοηγό και δεν τον διαγράφει για ευνόητους λόγους. Σκεφτείτε τί κακό θα κάνετε ενάντια της ασφάλειας της ναυσιπλοίας στα ελληνικά λιμάνια.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 22:53 | ΚΑΛΑΒΡΟΥΖΙΩΤΗΣ ΦΑΝΗΣ

    Οι προτεινόμενες ρυθμίσεις οδηγούν στην καταστροφή μια υγιή επιχείρηση. Να προβείτε σε νέες ρυθμίσεις λαμβάνοντας σοβαρά υπόψην τις προτάσεις των άμεσα εμπλεκόμενων k αρμόδιων φορέων.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 22:20 | Δημητρης

    Τα άρθρα 43,44,45,46 πρέπει να αποσυρθούν & να αντικατασταθούν με σύγχρονο μοντέλο που προτείνουν οι εμπλεκόμενοι.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 21:14 | ΦΩΤΕΙΝΗ

    Διαβάζοντας τα αρθρα 43,44,45,46 γίνεται σαφές σε όλους οτι στόχος σας είναι η ώθηση στην οπισθοδρόμηση κ όχι η ώθηση στην ανάπτυξη που αποτελεί σκοπό(?) των τελευταίων ετών για την Πατρίδα.Να λάβετε πολύ σοβαρά υπόψην την άποψη των εμπλεκόμενων στις πλοηγήσεις φορέων καθώς ειναι οι μόνοι που έχουν εξειδίκευση.Να αποσύρεται τα άρθρα αυτά.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 21:12 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΛΩΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Αποσύρεται τα αρθρα 43,44,45,46 καθώς μας γυρίζουν στο παρελθόν κ αντικαταστήστε τα με το προτεινόμενο από τους άμεσα εμπλεκόμενους στις πλοηγήσεις φορείς μοντέλο.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 21:28 | Κούκουρας Ευάγγελος

    Αρθρο 43. Αν η υπάρχουσα πλοηγηκή υπηρεσία του ν.3142/1955 θέλει βελτίωσεις για να προχωρήσει αυτό το πόνημα θέλει άμεση απόσυρση.

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 21:34 | Nίκος Μ. Βασιλικής

    Δεν υπάρχουν οικονομικά κέρδη ΔΕΚΟ από ανάλογες ρυθμίσεις. Ας το δει καλύτερα ο Υπούργος και πιστεύω να αποσύρει τα άρθρα 43-46

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 21:56 | ΧΡΗΣΤΟΣ

    ΑΥΤΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΗΓΗΣΕΩΝ .
    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΑΠΟΣΥΡΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΤΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
    ΛΑΒΕΤΕ ΥΠ ΟΨΗ ΣΟΒΑΡΑ ΟΣΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΜΕΣΑ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΦΟΡΕΙΣ .

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 19:10 | olga petrou

    Ερωτάται το Υπουργείο ποια τα οφέλη του κράτους και της οικονομίας από αυτή τη ρύθμιση; Γιατί υιοθετήθηκε ρύθμιση που δεν εξετάστηκε από την αρμόδια Επιτροπή και απορρίφθηκε εκ προοιμίου ως αντίθετη στην αρχή της ανάπτυξης και του περιορισμού του κράτους-επιχειρηματία;

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 19:13 | spanos dimitrios

    Οι ΔΕΚΟ δεν εξυπηρετούν το λιμάνι και τις σύγχρονες ανάγκες της ναυτιλίας, το μοντέλο εγκαταλείπεται σε όλες τις ναυτιλιακές κρατικές υπηρεσίες. Η ρύθμιση πρέπει να αποσυρθεί

  • 23 Δεκεμβρίου 2012, 09:43 | dhmos

    Συμφωνώ με τον ΓΙΩΡΓΟ για τα λεγόμενα στην ανάρτηση της 20-12-12 και παρακαλώ για να σας φύγουν οι απορίες για το ποια ειναι τα GOLDEN BOYS που θέλουν να ΄΄άγοράσουν΄΄ την πλοηγική υπηρεσία, διαβάστε το άρθρο εφημερίδας με αληθνά γεγονότα που βρίσκεται στην ιστοσελίδα: http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=202127.

  • 22 Δεκεμβρίου 2012, 23:56 | ΜΟΛΩΣΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ

    ΜΙΑ ΔΕΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ «ΠΛΟΗΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ Α.Ε.», ΠΟΙΟ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΣΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΦΟΥΝΤΟ?

  • 22 Δεκεμβρίου 2012, 13:16 | Παναγιώτης Καλκατζάκος

    Επειδή κανείς απολύτως δεν γνωρίζει τα οικονομικά της πλοηγικής, δεδομένου του γεγονότος ότι δεν έχει κάνει ισολογισμό / απολογισμό για τουλάχιστον 10 χρόνια, καλόν είναι να μιλάει κάποιος για αυτά με ΦΕΙΔΩ. Η μόνη υγειής πρόταση είναι των πλοηγών.

  • 21 Δεκεμβρίου 2012, 21:38 | Κυριακή Κουντούρη

    Δηλαδή MARIA το συγκεκριμένο σχέδιο νόμου δεν το συνέταξε η ηγεσία του Υπουργείου, αλλά οι επίτροποι, που μας θεωρούν κιόλας ανίκανο λαό, εμάς τους Ελληνες αν μη τι άλλο καταξιωμένους για την ναυτοσύνη μας. Εκτίθεσθε και εκθέτετε και τη χώρα μας. Καλύτερα να σχολιάζουμε με επιχειρήματα επί του σ/ν διότι ότι τελικά νομοθετηθεί θα καθορίζει ως προς την Πλοηγική Υπηρεσία την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό ή μη, την ασφάλεια ή μη ζωής, περιβάλλοντος και περιουσίας και το μέλλον 150 περίπου οικογενειών. Προσωπικές βλέψεις για το αν πρέπει …. τελικά κάποιος να μπαρκάρει ή να λάβει πολυπόθητη θέση στη σχεδιαζόμενη εταιρία ουδόλως εισφέρουν στη διαβούλευση.

  • 21 Δεκεμβρίου 2012, 18:28 | MARIA

    K…. K….. Ο Στάθης ψάχνει να μπαρκάρει αλλά …….. , μια ελπίδα είχαμε να μπει για δουλειά , για την δοκιμασμένη πρακτική αν πίστευαν οι επίτροποι ότι είμαστε ικανοί δεν θα έφερναν τον νόμο αυτόν αλλά κάποιον άλλο , ο dhmos έγραφε « η πλοηγική υπηρεσία προσφέρει κέρδη στο δημόσιο 8.000.000 € ετησίως» κάτι θα ξέρει .

  • 21 Δεκεμβρίου 2012, 14:08 | Δημήτρης

    Οι ΔΕΚΟ αποδεδειγμένα δεν βοήθησαν μέχρι σήμερα κ δέν μπορόύμε να καταλάβουμε πώς θα βοηθήσουν στη ναυτιλία κ ιδιαίτερα στις πλοηγήσεις.Η ρύθμιση πρέπει να αποσυρθεί.

  • 20 Δεκεμβρίου 2012, 19:26 | ΓΙΩΡΓΟΣ

    Ποιά είναι τα «GOLDEN BOYS» του δημοσίου που θα αναλάβουν Διευθυντικές θέσεις στην νέα σας ΔΕΚΟ αφού λόγω μνημονίων δεν γίνονται προσλήψεις? Τα αποτελέσματα των προηγούμενων ΔΕΚΟ τα βλέπουμε κ τα βιώνουμε σήμερα όλοι μας. Υιοθετήστε τις προτάσεις όλων των εμπλεκόμενων φορέων στην Πλοήγηση που κατά παράβαση των κανόνων της Δημοκρατίας δεν λάβατε καν υπόψην σας.

  • 20 Δεκεμβρίου 2012, 19:28 | Κυριακή Κουντούρη

    «MARIA» με ανάρτηση 19-12-2012 και «Σταθη» με ανάρτηση 20-12-2012, να σας επισημάνω ότι η Πλοηγική Υπηρεσία είναι μία υπηρεσία του στενού δημόσιου τομέα και η τύχη της είναι άρρηκτα δεμένη με την τύχη του Ελληνικού Δημοσίου ως προς την χρεωκοπία της ή όχι, τη χρηματοδότηση της ή όχι κ.λ.π. Το «ανεξάρτητο κεφάλαιο» της είναι χρήματα μίας δημόσιας υπηρεσίας και όχι ιδιωτικά κεφάλαια και η διαχείριση τους γίνεται βάσει του καθεστώτος που ισχύει για όλο το δημόσιο. Ουδείς δεν μπορεί να τα επενδύσει κατά βούληση. Αλλωστε όπως ίσως γνωρίζετε καλύτερα εμού, το «ανεξάρτητο κεφάλαιο» είναι «τόπος ανεξιχνίαστος», αφού την τελευταία δεκαετία δεν έχουν συνταχθεί ισολογισμοί και έτσι δεν γνωρίζουμε αν τελικώς υπάρχει ποσό προς διάθεση ή όχι. Ας εκκαθαριστούν πρώτα οι οφειλές της Υπηρεσίας ας ελέγξουμε τον τρόπο διαχείρισης του έως σήμερα και μετά να εξετάσουμε το θέμα της τύχης του υπολοίπου κεφαλαίου. Τέλος όπως εύστοχα αναφέρατε το Ναυτικό Επιμελητήριο υιοθέτησε στην πρόταση του ευρωπαϊκά πρότυπα δοκιμασμένα επί σειρά ετών. Θεωρείτε ότι θα πρέπει να απορρίψουμε την δοκιμασμένη επιτυχημένη ευρωπαϊκή πρακτική και για ποιο λόγο;

  • 20 Δεκεμβρίου 2012, 16:00 | ΘΑΝΑΣΗΣ ΝΙΚΟΥ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ

    ΤΟ ΠΑΡΑΚΩΤΩ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΑΒΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Ομάδα Opengov Ε.Κ.Δ.Δ.Α.

    Κύριε, καλησπέρα σας,

    Σας ενημερώνουμε ότι λόγω μετάπτωσης των συστημάτων μας σε ασφαλέστερες υποδομές, δημιουργήθηκε ένα τεχνικό πρόβλημα στην εμφάνιση ορισμένων σχολίων που υποβλήθηκαν στις διαβουλεύσεις οι οποίες βρίσκονται σε εξέλιξη στην κεντρική σελίδα του Οpengov. Το πρόβλημα σύντομα θα αποκατασταθεί, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της μετάπτωσης.

    Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

    Με εκτίμηση,

    Ομάδα Opengov Ε.Κ.Δ.Δ.Α.

    ΜΟΝΑΔΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ (ΜΟΤΕΚ)

    ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΑΝΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ

  • 20 Δεκεμβρίου 2012, 15:42 | ΣΤΑΘΗΣ

    H Πλοηγική Υπηρεσία με το ανεξάρτητο κεφάλαιο της δεν είναι χρεοκοπημένη ούτε δανεισμένη και δεν υπάρχει και Ευρωπαϊκή κοινοτική οδηγία για την αλλαγή της υφιστάμενης μορφής της . Επενδύστε το Κεφάλαιο της Π.Υ σε υποδομές και ανθρώπους και πατάξτε κάθε μορφής παρεκτροπή από τους ισχύοντες νόμους , δώστε οδηγίες και οι χρήστες δεν θα διαμαρτύρονται και το Ναυτικό Επιμελητήριο να σκεφτεί ότι παρασύρθηκε από τα Ευρωπαϊκά πρότυπα τα οποία έφτασαν στα σημερινά επίπεδα μετά από μεγάλη διαδρομή χρόνων

  • 20 Δεκεμβρίου 2012, 13:06 | ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

    ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ επιδεικτικα το πορισμα των πολυμηνων εργασιων της Επιτροπης που ειχε συστησει το ΥΝΑ υπο το γ.γ.λ.λ.π. κο Μουτζουρη, και εκδοθηκε πριν απο μερικες μερες και το οποιο με απολυτη σαφηνεια κατεληξε στην κατευθυνση της προτασης που ειχαν υποβαλλει οι πλοηγοι. ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ επιδεικτικα η προταση του Ναυτικου Επιμελητηριου Ελλαδας, θεσμοθετημενα επισημου συμβουλου του κρατους για θεματα ναυτιλιας, προταση που βρισκεται σε κοινη συνισταμενη με την προταση των πλοηγων. ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ επιδεικτικα η θεση των υπολοιπων εμπλεκομενων στην πλοηγηση φορεων (ναυτικων πρακτορων κλπ) η οποια κατατεθηκε στην Επιτροπη του ΥΝΑ.Δηλαδη, ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ επιδεικτικα οι αποψεις ΟΛΩΝ οσων «συμμετεχουν» στη διαδικασια πλοηγησης! Αλλα ΚΥΡΙΩΣ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ η επιτακτικη αναγκη της χωρας για εσοδα, αναγκη την οποια καλυπτει απολυτως η προταση των ελληνων πλοηγων, καθως προσφερει χρηματα στα κρατικα ταμεια απο την ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ λειτουργιας της νεας εταιριας. ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ ολα τα ανωτερω και προτεινεται απο τον κο ΥΝΑ η δημιουργια μιας ΔΕΚΟ!!! (ω! τι πρωτοτυπη ιδεα εν ετη 2012). Στη ΔΕΚΟ παραχωρειται ολη η κινητη και ακινητη περιουσια του Πλοηγικης, μαζι με μερικα εκατομμυρια ευρω, ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ. Τοποθετειται Δ.Σ. απο χρησιμους(!) φιλους, με σκοπο να λειτουργησει οπως ολες οι ΔΕΚΟ εως σημερα ως ενα ευρυτερο parking προσωπικων ρουσφετιων, εως οτου απαξιωθει πληρως οικονομικα και λειτουργικα, ωστε να ξεπουληθει οσο οσο (σε αλλους χρησιμους(!) φιλους;) ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

  • 20 Δεκεμβρίου 2012, 13:17 | γιωργος

    ¨Αργησατε λιγο αλλα το σκεφτηκατε. Τι προτοτυπη και προπαντων δοκιμασμενη ιδεα.Οπου εφαρμοσθηκε αυτη η επαναστατικη μεθοδος χρεοκοπιας πετυχε.Συγχαρητηρια και σε αυτους που σας εδωσαν την φοβερη ιδεα.Για αυτο φθασαμε και σαν χωρα σε αυτο το χαλι.

  • 20 Δεκεμβρίου 2012, 11:10 | christos

    ωραίο τρόπο βρήκατε να μειώσετε το κράτος και το τέρας της γραφειοκρατείας. ιδρύεται μια δέκο, φοβερή ιδέα. συνχαρητήρια!!!
    εχετε άρα υπολογίσει το κόστος από την πρόσληψη των νέων ατόμων που αναγκαστικά θα κανετε; έχετε υπολογίσει άραγε ποιο θα είναι το όφελος για τα έσοδα του κράτους; έχετε προνοήσει για τη διαφάνεια αυτής της δέκο; ειλικρινά δεν κατανοώ το σκοπό ίδρυσης αυτής της δέκο. δεν μπορώ να δω ποιο θα είναι το όφελος για τους εργαζόμενους, το δημόσιο και εθνικό συμφέρον, αλλά και για όλους τους άλλους εμπλεκομένους φορείς.

  • 19 Δεκεμβρίου 2012, 15:32 | ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ

    ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ επιδεικτικα το τελικο πορισμα των πολυμηνων εργασιων της Επιτροπης που συστησε το ΥΝ&Α υπο το γ.γ.λ.λ.π. κο Μουτζουρη, το οποιο εκδοθηκε πριν απο μερικες μερες και το οποιο υιοθετει με απολυτη σαφηνεια την κατευθυνση της προτασης που κατεθεσαν οι πλοηγοι. ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ επιδεικτικα η προταση του Ναυτικου Επιμελητηριου Ελλαδας το οποιο ειναι ο θεσμοθετημενα επισημος συμβουλος του κρατους για θεματα ναυτιλιας, η οποια προταση βρισκεται σε κοινη συνισταμενη με την προταση των πλοηγων. (Τα βασιμα σημεια της προτασης του Ναυτικου Επιμελητηριου Ελλαδας στην ιστοσελιδα του http://www.nee.gr). ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ επιδεικτικα η αποψη ολων των εμπλεκομενων με την πλοηγηση φορεων (ναυτιλιακων πρακτορων κ.λ.π.) των οποιων η θεση κατατεθηκε στην επιτροπη του ΥΝ&Α. ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ λοιπον επιδεικτικα η θεση ΟΛΩΝ των αρμοδιων για την πλοηγηση! Και ΚΥΡΙΩΣ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ η επιτακτικη αναγκη στην οποια βρισκεται η χωρα μας για εξασφαλιση εσοδων στα κρατικα ταμεια, αναγκη την οποια καλυπτει απολυτως η προταση των ελληνων πλοηγων καθως προσφερει εσοδα στο κρατος απο την πρωτη μερα λειτουργιας της νεας εταιριας. ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ λοιπον επιδεικτικα ΟΛΑ τα ανωτερω και προτεινεται απο τον ΥΝ&Α μια ΔΕΚΟ (ω! τι πρωτοτυπη ιδεα εν ετη 2012) στην οποια ΔΕΚΟ το κρατος παραχωρει ολη την κινητη και ακινητη περιουσια μαζι με μερικα εκατομμυρια ευρω, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ προκειμενου η ηγεσια του υπουργειου να «τακτοποιησει» μια παρεα χρησιμων(!) φιλων ως Δ.Σ. με σκοπο να χρησιμευσει και αυτη η ΔΕΚΟ ως ευρυτερο parking ρουσφετιων ή να απαξιωθει οικονομικα και λειτουργικα προκειμενου να ξεπουληθει οσο οσο (παλι σε χρησιμους(!) φιλους;)ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!

  • 19 Δεκεμβρίου 2012, 10:55 | MARIA

    H Πλοηγική Υπηρεσία με το ανεξάρτητο κεφάλαιο της δεν είναι χρεοκοπημένη ούτε δανεισμένη και δεν υπάρχει και Ευρωπαϊκή κοινοτική οδηγία για την αλλαγή της υφιστάμενης μορφής της . Οι σκοπιμότητες από όλες τις πλευρές δυστυχώς αποκαλύπτονται και στους σχολιασμούς των άρθρων από τους διεκδικητές της .

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 18:33 | ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΔΑΚΟΥΡΑΣ

    Κε Υπουργέ,

    αντί για μία ιδιωτική υγιή εταιρία, όπως πρότειναν οι πλοηγοί, που θα επέφερε κέρδη και στο κράτος, ιδρύετε μία ΔΕΚΟ , στην οποία τα έξοδά της είναι αυξημένα( Διευθύνοντες Σύμβουλοι – Διοικητικό προσωπικό), οι πλοηγικές υπηρεσίες υποβαθμίζονται και χαρίζονται σε μία ΔΕΚΟ κρατική περιουσία. Το μοντέλο των ΔΕΚΟ είναι αποδεδειγμένα αποτυχημένο κι εσείς ακόμη επιμένετε. Είναι απαράδεκτο, να αποσυρθεί άμεσα.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 16:33 | ΘΑΝΑΣΗΣ ΝΙΚΟΥ

    ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑΣ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΧΡΕΩΚΟΠΗΜΕΝΗΣ ΔΕΚΟ ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ;
    ΑΝΤΙ ΜΙΑΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΟ Δ.Σ. ΠΟΥ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΤΟ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΕ ΣΕ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ-ΠΤΩΧΕΥΣΗ.
    ΟΛΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΤΙ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΛΛΩΝ ΕΠΟΧΩΝ (ΔΕΚΟ).
    ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΝΕΚΡΙΝΕ,ΠΟΥ ΤΟ Ν.Ε.Ε. ΣΑΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 14:48 | ΒΑΚΑΛΟΓΛΟΥ MIX.

    Σια-ανακρουε-αναποδα ολοταχως αντι για κατι καινοτομο-συγχρονο-προοδευτικο που εφαρμοζεται με επιτυχια σε Ευρωπαικες και αλλες χωρες με οφελη στα δημοσια εσοδα και που θα μας πηγαινε μπροστα.

    Προσπαθωντας να αποφυγουμε οσους και οσα μας εφεραν στην σημερινη κατασταση(παθογενειες-αγκυλωσεις του Δημοσιου -πολιτικες και αλλες παρεμβασεις)επανερχομαστε στα ιδια και κατ αλλους σε χειροτερα.

    Σαν μελος της ομαδας εργασιας υπο τον Κ.ΓΓΛΠ ακουσα πολλες αποψεις εισηγησεις και προτασεις και πιστεψα οτι στοχος μας ηταν ο εκσυγχρονισμος της Π.Υ , η απαγκιστρωση απο οσα επι χρονια μας ταλανιζουν και η βουληση για μειωση του Δημοσιου τομεα.Με λυπη
    διαπιστωνω οτι τιποτε απο τα παραπανω δεν προβλεπεται στα αρθρα 43-44-45-46 του υπο διαβουλευση Σ/Ν
    ΑΡΧΙΠΛΟΗΓΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:17 | Κυριακή Κουντούρη

    Επιτρεψτε μου ένα σχόλιο για το ενημερωτικό σημείωμα του Υπουργείου για τα άρθρα 43 έως 46. Είναι πανθομολογούμενο ότι επιβάλλεται η αποδέσμευση από τις χρόνιες αγκυλώσεις και τα προβλήματα που προέρχονται από δημόσιο φορέα που αδυνατεί να προσαρμοστεί στις ταχύτατες εξελίξεις και στις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις. Τα ίδια προβλήματα όμως του «στενού» δημόσιου τομέα, συναντώνται και στις δημόσιες επιχειρήσεις, οι οποίες διέπονται από το ίδιο ή όμοιο νομοθετικό πλαίσιο και διοικούνται με τις ίδιες αρχές, επιπροσθέτως οι επιχειρήσεις εμφανίζουν παραδοσιακά μεγαλύτερα ελλείμματα. Συνεπώς η λύση δεν είναι αντικατάσταση του δημοσίου με ένα πιο δαπανηρό δημόσιο. Η βιωσιμότητα δε της πλοηγικής επιχείρησης την οποία επιβάλουν λόγοι ασφαλείας εξασφαλίζεται μόνο με την απόσχιση της από τη δημόσια διοίκηση, συμμετοχή και νοοτροπία και την θέσπιση αυστηρού νομοθετικού πλαισίου ελέγχου της ιδιωτικής πια επιχείρησης. Διότι είναι στατιστικά βέβαιο ότι ως δημόσια επιχείρηση στα επόμενα χρόνια δεν θα έχει την δυνατότητα να παρέχει υπηρεσίες. Και λάβετε υπόψη σας ότι οι πλοηγήσεις σχετίζονται άμεσα με την ασφάλεια της διεθνούς ναυσιπλοϊας.

  • 18 Δεκεμβρίου 2012, 10:56 | Κυριακή Κουντούρη

    Οι διατάξεις των άρθρων 43 επ. παραβιάζουν διεθνείς συμβάσεις και νόμους κατά τους οποίους η Κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να εφαρμόσει ένα φιλόδοξο πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων για τον εκσυγχρονισμό του δημόσιου τομέα και για την μείωση της συμμετοχής της στην επιχειρηματικότητα, να μειώσει την απασχόληση στο δημόσιο τομέα και την επιδότηση των δημοσίων επιχειρήσεων (Μνημόνιο Ι Ν.3845/2010), οφείλει να διευκολύνει την προσέλκυση ιδιωτικών επενδύσεων μεταφέροντας υγιή περιουσιακά στοιχεία από το δημόσιο τομέα στον ιδιωτικό και δεσμεύεται να θεσπίσει αυστηρό πλαίσιο παρακολούθησης ΔΕΚΟ και ΑΕ στις οποίες συμμετέχει το Δημόσιο με σκοπό την αναδιάρθρωση, την κατάργηση και την συγχώνευση αυτών (Μεσοπρόθεσμο και Μνημόνιο ΙΙΙ Ν. 4093/2012). Κατά το διάστημα της εφαρμογής των υποχρεώσεων της χώρας μας που πλήττουν το σύνολο των πολιτών, εισάγεται νομοθετικά εξαίρεση που προβλέπει την ίδρυση δημόσιας επιχείρησης, την επιδότηση της και την αύξηση της απασχόλησης στο δημόσιο, σε βάρος όλων των υπολοίπων και σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος. Η ρύθμιση πρέπει να αποσυρθεί ως μη νόμιμη και ηθικά μη ορθή.

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 20:43 | dhmos

    κ. Υπουργέ πρέπει να σας γίνει γνωστό ότι η πλοηγική υπηρεσία προσφέρει κέρδη στο δημόσιο 8.000.000 € ετησίως με προοπτική αύξησης τους όταν αυξηθούν τα πλοηγικά δικαιώματα. Αυτό τα λέει όλα και γιατί κάποιοι θέλουν να την πάρουν στα χέρια τους!!!!

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 20:30 | ΜΑΡΙΑ

    Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΔΕΚΟ ΑΥΤΗΣ ΘΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΛΟΗΓΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΑΚΟΜΗ ΣΑΝ ΣΥΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΑ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΕΤΣΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ.

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 19:46 | ΕΛΕΝΗ

    ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 43 ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΑΤΕ, ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΜΙΑ ΔΕΚΟ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΙΟΓΚΩΣΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΣΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΥΤΗ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΠΛΟΗΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΙΘΕΝΤΑΙ 2 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ, ΑΡΧΙΚΑ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΑΣ ΑΥΤΗ;;; ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΥΙΟΘΕΤΗΣΑΤΕ ΜΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ;;;; ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΠΩΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ.

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 12:51 | Αννα Καραγιάννη

    Δημιουργείται μια ανώνυμη εταιρεία στην οποία το ελληνικό δημόσιο ασκεί άμεσα αποφασιστική επιρροή, λόγω της συμμετοχής του στο μετοχικό της κεφάλαιο ,ήτοι δημιουργείται μια ΔΕΚΟ σε μια υπηρεσία νευραλγικού χαρακτήρα η οποία θα λειτουργεί στα πλαίσια των αρχών του Δημόσιου Τομέα.
    Η εταιρεία αυτή θα πρέπει να εκσυγχρονιστεί, να αναβαθμιστεί, να εξασφαλίσει την αδιάλειπτη και ομοιόμορφη λειτουργία της, να βελτιώσει το προφίλ της το οποίο πρέπει να δομηθεί πάνω σε σύγχρονα πρότυπα, θα πρέπει να εκπαιδεύσει προσωπικό, να εξασφαλίσει την ασφάλεια στις πλοηγήσεις, με την αναβάθμιση των υπηρεσιών της θα καταστήσει τα λιμάνια μας ανταγωνιστικά με συνέπειες στο εμπόριο και στην εν γένει οικονομία, θα πρέπει να προβεί σε οικονομίες κλίμακος και πάνω από όλα θα πρέπει να είναι κερδοφόρα.
    Η λειτουργία των ΔΕΚΟ στην Ελλάδα έχει δείξει ότι οι στόχοι εκσυγχρονισμού, οικονομίας κλίμακος και κερδοφορίας δεν εντάσσονται στις προτεραιότητες λειτουργίας τους.
    Πόσο μάλλον όταν σχεδιάζεται μια εταιρεία της οποίας
    • το νευραλγικό προσωπικό αυτής θα πρέπει να ακολουθήσει ένα εταιρικό σχήμα δίχως μισθολογική εξασφάλιση, και αργότερα όταν θα παραχωρηθεί στους εργαζόμενους το ποσοστό του 49% χωρις κοινή φιλοσοφία λειτουργίας ως προς την παροχή εργασίας και χωρίς εξασφάλιση του εταιρικού τους ποσοστού όντας εταιρική μειοψηφία.
    • Όταν η τιμολογιακή πολιτική χαράσσεται από εξωγενείς με την εταιρεία παράγοντες
    Η ασφαλής και συνεχής λειτουργία της πλοηγικής υπηρεσίας έχει σοβαρότατες συνέπειες στην Ελληνική οικονομία και θα πρέπει οι οποίες ληφθείσες αποφάσεις να ληφθούν με εξαιρετική σύνεση.

  • 17 Δεκεμβρίου 2012, 09:05 | Κασμας Γεωργιος

    Κυριε Υπουργε γιατι απορριψατε τις προτασεις του ΝΕΕ και τις επιτροπης που εσεις
    ο ιδιος συστησατε και προτεινετε την ιδρυση ΔΕΚΟ ???

    Κυριε Υπουργε γιατι προικοδοτειτε την ΔΕΚΟ με περιουσια του Δημοσιου χωρις
    κανενα ανταλλαγμα???

    Ποια θα ειναι τα οικονομικα οφελη του κρατους απο την ρυθμιση????

    Κυριε Υπουργε αποσυρετε αμεσα τη ρυθμιση αν θελετε τα λιμανια να λειτουργουν
    σωστα και με ασφαλεια.
    Η ιδρυση ΔΕΚΟ μας παει πολλα χρονια πισω και δεν συμβαλει σε τιποτα στον
    εκσυχρονισμο της υπηρεσιας

  • 16 Δεκεμβρίου 2012, 18:25 | ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΛΟΗΓΩΝ

    ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΚΟΙΝΩΣ ΔΕΚΟ. ΟΙ ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ, ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ κ.λ.π ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΕΚΟ ΑΦΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ. ΟΙ ΔΕΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΟΜΩΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥΔΑΠΑΝΕΣ. ΑΥΤΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΠΛΟΗΓΗΣΕΩΝ, ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΤΥΠΩΘΕΙ ΣΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΥΕΝ. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΜΙΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ, ΠΟΥ ΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΠΡΟΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ, ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΜΕ ΜΕΙΟΨΗΦΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΠΛΟΗΓΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ.-

  • 15 Δεκεμβρίου 2012, 13:42 | Παναγιώτης

    Καλείται ο υπουργός να εξηγήσει με σαφήνεια την απόφαση του, γιατί παρέκαμψε τις ολοκληρωμένες μελέτες του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (επίσημο νομικό σύμβουλο του), των Πλοηγών Ελλάδος πού ήδη έχουν ολοκληρωμένο επιχειρησιακό σχέδιο κ πρωτίστως δεν ζητούν το δημόσιο κεφάλαιο που φαίνεται να «δωρίζει» ο υπουργός στην νέα εταιρεία. Επίσης γιατί παρέκαμψε το πόρισμα της επιτροπής που ο ίδιος συνέστησε. Σε ποίους κ για ποίους λόγους κ με τι ανάλογα προσόντα γύρω από το εξειδικευμένο παγκοσμίως αντικείμενο της πλοήγησης, θέλει να εκχωρήσει κρατικοδίαιτες μισθοδοσίες κ προμήθειες.

  • 14 Δεκεμβρίου 2012, 16:10 | TZEFRIOS

    Να προστεθεί :
    Όποιες οικονομικές διεκδικήσεις εκκρεμούν σε υπαλλήλους να υποχρεωθεί η Α.Ε «Πλοηγική Α.Ε.» να τις αναλάβει και να τις αποδώσει στους δικαιούχους , χωρίς σκόπιμες καθυστερήσεις .

  • 14 Δεκεμβρίου 2012, 11:44 | ΤΖΕΦΡΙΟΣ

    Άρθρο 44:
    1. Το πρώτο ΔΣ της εταιρίας σε συνεργασία με την αρμόδια Υπηρεσία της Γενικής Γραμματείας Ναυτιλιακών Επενδύσεων και Υποδομών του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου εκπονεί Επιχειρησιακό Σχέδιο της εταιρίας που περιλαμβάνει αναλυτικά την δραστηριότητά της στο σύνολο του λιμενικού συστήματος της Χώρας, τον Οργανισμό Προσωπικού και Οικονομικό Προϋπολογισμό του πρώτου έτους λειτουργίας, καθώς και κάθε άλλη στοιχείο που προβλέπεται από τις ρυθμίσεις του ν. 3429/2005 (314 Α’) . Το ανωτέρω Επιχειρησιακό Σχέδιο εγκρίνεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας και Αιγαίου.

    ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

    Τα επιχειρησιακό σχέδιο της εταιρίας θα πρέπει να δημοσιευτεί τουλάχιστον τρεις μήνες πριν την δέσμευση του προσωπικού αν θα παραμείνει η θα μπει σε διαθεσιμότητα , λογω της ασάφειας για την μισθοδοσία , τους όρους εργασίας και την πιθανότητα σε κάποιους σταθμούς να επιλέξουν όλοι την διαθεσιμότητα .

  • 13 Δεκεμβρίου 2012, 21:38 | ΤΖΕΦΡΙΟΣ

    Άρθρο 44
    4. Εφόσον οποιοσδήποτε υπάλληλος από τις ανωτέρω κατηγορίες δεν επιθυμεί την πρόσληψη του από την εταιρία τίθεται σε διαθεσιμότητα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου πρώτου 4093/2012 (ΦΕΚ 222Α’/12-11-2012).

    Να προστεθεί :
    Υπάλληλος που έχει τουλάχιστον 20 χρόνια θαλάσσια και υπηρεσία στην Πλοηγική Υπηρεσία να μπορεί να συνταξιοδοτηθεί ανεξαρτήτως ηλικίας από το Ν.Α.Τ σε εξαίρεση των διαμορφούμενων νέων ορίων και των διατάξεων που ισχύουν