• Σχόλιο του χρήστη 'Γ. Βαφειάδης' | 8 Φεβρουαρίου 2013, 21:43

    Η ανάρτηση που προηγήθηκε http://www.geotee.gr/lnkFiles/20121203_20121203-GEOTEE-Analyseis_Trofimwn.pdf είναι γλαφυρότατη. Επειδή διδάσκονται μαθήματα σχετικά με την ανάλυση τροφίμων σε κάποια πανεπιστήμια, πρέπει να θεσμοθετηθούν στα επαγγελματικά τους δικαιώματα "ΚΑΙ ΧΗΜΙΚΕΣ ΜΟΡΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ" έτσι, με τσαμπουκά, και σε όποιον αρέσει. Σε μια χώρα όπου οι πράξεις νομοθετικού περιεχομένου έχουν γίνει πανάκεια, ζητείται η άποψη σε δημόσια διαβούλευση. Αυτό θα πει θάρρος! Και θα σου πει μετά "το έβγαλα στη διαβούλευση εξετάστηκαν και ακούστηκαν όλες οι απόψεις" το σχέδιο θα γίνει νόμος και τρέχα μετά εσύ ΧΗΜΙΚΕ με τα 58 μαθήματα (εκ των οποίων 25 αμιγώς εργαστηριακά) στην τετραετή σου φοίτηση, να αποδείξεις ότι η γη είναι στρόγγυλη. Αλλά τι περιμένεις, όσο και τεχνοκράτης να φαίνεται ο Υπουργός μας, τόσο παλαιάς κοπής κατ ουσίαν είναι, με συντεχνιακές "ευαισθησίες". Μερικά πράγματα τελικά παραμένουν αναλλοίωτα.