Άρθρο 23 Καταργούμενες διατάξεις

1.Από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού καταργούνται οι διατάξεις του ν. 3170/2003(ΦΕΚ 191 Α΄) εκτός από την παράγραφο 6 του άρθρου 7, το άρθρο 14 και το άρθρο 15 καθώς και κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη που ρυθμίζει θέματα του νόμου αυτού ή αντίκειται στις διατάξεις του.

  • 16 Απριλίου 2011, 00:49 | Vasiliky B.

    Δεκαριστου Μαρια
    Μόνιμος Σύνδεσμος
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 10 0

    ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΡΑΓΙΚΗ ΠΑΡΑΒΛΕΨΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ.

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΠΑΤΩΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΓΕΝΝΕΣ ΟΙ ΘΗΛΥΚΕΣ ΣΚΥΛΕΣ???
    οι προβλέψεις του Νόμου 3170/2003, Άρθρο 3 παράγραφοι: στ) να μην γονιμοποιούνται οι θηλυκοί σκύλοι που χρησιμοποιούνται για αναπαραγωγή πριν από το πρώτο και μετά το ένατο έτος της ηλικίας τους, ζ) να μην γονιμοποιούνται οι θηλυκοί σκύλοι αναπαραγωγής πριν από το δεύτερο οιστρικό κύκλο και πάντως πριν από την παρέλευση εννέα μηνών μετά τον τελευταίο τοκετό.

    ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ!!!

    Άρα με τον νέο νόμο καθένας δικαιούται να ζευγαρώνει νομίμως τη θηλυκιά του ΑΠΟ 6 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΕΝΝΑ !!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!

    Θέλω να πιστεύω πως αυτό σας ξέφυγε και ότι δεν έγινε εσκεμμένα. Παρακαλώ να το διορθώσετε ΑΜΕΣΑ.

    ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΕΤΣΙ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ!!! ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗ ΦΙΛΟΖΩΙΑ ΘΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟ ΚΟΥΤΑΒΕΜΠΟΡΙΟ!!!!
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ.

    Ζωτώ να μην καταργηθούν οι παράγραφοι στ & ζ του άρθρου 3 του Νόμου 3170/2003.

    Στην περίπτωση που καταργηθούν, να περιληφθούν εκ νέου στο άρθρο 6 του υπό διαβούλευση σχεδίου Νόμου.

    ——————–
    συμφωνώ με την κα. Δεκαριστου Μαρια

  • 15 Απριλίου 2011, 14:53 | Ολγα Ελατοπούλου

    Είναι λάθος να απομακρύνεις τα αδέσποτα που έχεις περιθάλψει από το σημείο όπου τα βρήκες, εκτός ίσως από αυτοκινητόδρομους κλπ επικύνδυνα σημεία όπου προφανώς τα έχουν πετάξει και δεν μπορούν να επιβιώσουν. Το κάθε αδέσποτο στην περιοχή του ξέρει που να βρεί νερό και τροφή, και έχει γίνει αποδεκτό μέλος της τοπικής «αγέλης».Όσο για τους τουρίστες πολλές φορές λυπουνται κάποιο αδέσποτο ζωάκι και αποφασίζουν να το υιοθετήσουν, πράγμα που θα γινόταν συχνότερα αν δεν ήταν τοσο περίπλοκο διαδικαστικά. Αν ντρεπόμαστε για την κατάσταση και το πλήθος των αδέσποτων στη χώρα μας, η λύση είναι να φροντίσουμε καλύτερα γι΄αυτά και όχι να τα κρύβουμε «σαν τη γατα τα κακά της» Το να φοβόμαστε το ρεζιλίκι ας μην είναι πια δικαιολογία για θανατώσεις ζώων από Δήμους και άλλους φορείς.

  • ΑΡΘΡΟ 23
    «Καταργούμενες διατάξεις
    Από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού καταργούνται οι διατάξεις του ν. 170/2003(ΦΕΚ 191 Α΄) εκτός από την παράγραφο 6 του άρθρου 7, το άρθρο 14 και το άρθρο 15 καθώς και κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη που ρυθμίζει θέματα του νόμου αυτού ή αντίκειται στις διατάξεις του».

    Παρατήρηση:
    Το άρθρο 19 του νόμου 3170/2003 τροποποιεί τα άρθρα 262 και 266 του Ν.Δ. 86/1969 τα οποία όχι μόνο δεν σχετίζονται με τα ζώα συντροφιάς αλλά επιλύουν νομικά θέματα που έχουν προκύψει στο παρελθόν και αποτελεί προϋπόθεση λειτουργίας των Κυνηγετικών Οργανώσεων των οποίων το αντικείμενό τους αποτελεί έργο δημοσίου συμφέροντος όπως το Συμβούλιο της Επικρατείας έχει αποφανθεί. Επομένως η ΜΗ κατάργησή του κρίνεται απολύτως αναγκαία, αλλιώς θα δημιουργηθεί νομικό κενό

    Πρόταση:
    Επαναδιατύπωση του Άρθρου 23 ως εξής:
    «Καταργούμενες διατάξεις. Από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού καταργούνται οι διατάξεις του ν. 170/2003(ΦΕΚ 191 Α΄) εκτός από την παράγραφο 6 του άρθρου 7, το άρθρο 14, το άρθρο 15 και το άρθρο 19 παράγραφος 1,2,3, καθώς και κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη που ρυθμίζει θέματα του νόμου αυτού ή αντίκειται στις διατάξεις του».

  • 15 Απριλίου 2011, 11:17 | ΖΑΚΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

    Ο νόμος είναι σε πολύ σωστή κατεύθυνση. Μερικές παρατηρήσεις :
    1. Να έλθει η τιμή τοποθέτησης τσιπ στα επίπεδα του εξωτερικού (όχι πάνω από τα 10 ευρώ).
    2.Απαγόρευση των κυνομαχιών (βλ. ΟΠΑΠ)
    3. Όχι στην επανένταξη στο φυσικό περιβάλλον αλλά παραμονή στα κυνοκομεία των αδεσπότων. Αλήθεια ποιό είναι το φυσικό περιβάλλον;
    4.Η απαγόρευση διατήρησης ζώων σε πυλωτές και κήπους πολυκατοικιών να είναι για τα δεσποζόμενα ζώα.
    5. Άμεση λειτουργία κυνοκομείων σε όλους τους Δήμους της χώρας.

  • 13 Απριλίου 2011, 15:38 | Βασιλική Χρήστου

    Συμφωνώ με τις θέσεις της πανελλαδικής συντονιστικής επιτροπής ζωοφιλικών σωματίων και της πανελλαδικής φιλοζωικής και περιβαλλοντολογικής ομοσπονδίας .

  • 13 Απριλίου 2011, 07:48 | Κλέα Μοριανού

    Πάντα απορούσα γιατί το δικαίωμα παραμονής ζώων σε κτηνιατρεία ή καταφύγια διέπεται από σοβαρούς περιορισμούς σε αντίθεση με αυτήν της διαμονής τους στα πετσοπς. Είναι ο μαγαζάτορας πιο έμπειρος, πιο γνώστης και έχει καλύτερη πρόθεση από τον κτηνίατρο ή το φιλοζωικό σωματείο;
    Παρακαλώ να βρίσκεται μόνιμα αναρτημένος στο διαδίκτυο ο κατάλογος των πετσοπς που έχουν άδεια πώλησης ζώων (όπου θα φαίνεται το είδος των ζώων που επιτρέπεται να πωλούν, η διεύθυνση του καταστήματος καθώς και το όνομα του υπεύθυνου για την ευζωία των ζώων.)

    Φυσικά θα ήταν ακόμα καλύτερο να απαγορευτεί η καθολική πώληση ζώων από πετσοπς και υπαίθριες αγορές (Σχιστό, Λαϊκές Αγορές, μικροπωλητές)

  • 12 Απριλίου 2011, 20:10 | Δεκαριστου Μαρια

    ΜΟΛΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΡΑΓΙΚΗ ΠΑΡΑΒΛΕΨΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ.

    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΠΑΤΩΘΟΥΝ ΣΤΙΣ ΓΕΝΝΕΣ ΟΙ ΘΗΛΥΚΕΣ ΣΚΥΛΕΣ???
    οι προβλέψεις του Νόμου 3170/2003, Άρθρο 3 παράγραφοι: στ) να μην γονιμοποιούνται οι θηλυκοί σκύλοι που χρησιμοποιούνται για αναπαραγωγή πριν από το πρώτο και μετά το ένατο έτος της ηλικίας τους, ζ) να μην γονιμοποιούνται οι θηλυκοί σκύλοι αναπαραγωγής πριν από το δεύτερο οιστρικό κύκλο και πάντως πριν από την παρέλευση εννέα μηνών μετά τον τελευταίο τοκετό.

    ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ!!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ!!!

    Άρα με τον νέο νόμο καθένας δικαιούται να ζευγαρώνει νομίμως τη θηλυκιά του ΑΠΟ 6 ΜΗΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΕΞΑΜΗΝΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΕΝΝΑ !!! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!

    Θέλω να πιστεύω πως αυτό σας ξέφυγε και ότι δεν έγινε εσκεμμένα. Παρακαλώ να το διορθώσετε ΑΜΕΣΑ.

    ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΕΤΣΙ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΖΩΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ!!! ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΗ ΦΙΛΟΖΩΙΑ ΘΑ ΠΡΟΩΘΕΙ ΤΟ ΚΟΥΤΑΒΕΜΠΟΡΙΟ!!!!
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ.

    Ζωτώ να μην καταργηθούν οι παράγραφοι στ & ζ του άρθρου 3 του Νόμου 3170/2003.

    Στην περίπτωση που καταργηθούν, να περιληφθούν εκ νέου στο άρθρο 6 του υπό διαβούλευση σχεδίου Νόμου.

  • Συμφωνούμε με τις θέσεις και προτάσεις της Πανελλήνιας Συντονιστικής
    Φιλοζωικων Σωματείων

  • 11 Απριλίου 2011, 08:47 | ΤΙΝΑ ΚΑΣΙΔΟΚΩΣΤΑ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ (23 ΣΩΜΑΤΕΙΑ)ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 110 ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ.

  • 11 Απριλίου 2011, 01:29 | Ι.Σιώκου

    Συμφωνούμε με την Πανελλαδική Συντονιστική Επιτροπή.

  • 8 Απριλίου 2011, 18:40 | ΑΝΝΑ -ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ

    Χαιρομαι ιδιαιτερα που ολοι οι ενεργοι εθελοντες βρισκουν ενα βημα και μπορουν να εκθεσουν τις αποψεις τους για τον Νεο Νομο .Εμενα με προβληματιζει απιστευτα η παραγραφος 10.Στην οποια επισημαινετε οτι δεν επιτρεπεται επαναφορα αδεσποτου ζωου σε περιοχες με Νοσοκομεια,Σχολεια,Αθλητικα κεντρα,Αυτοκινητοδρομους ταχειας κυκλοφοριας,Λιμανια,Αεροδρομια σε αρχαιολογικους χωρους καθως και σε χωρους ΥΨΗΛΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ..!Δηλαδη σε ενα μερος οπως ειναι η Σαντορινη και ειδικα η Οια που υπαρχουν καθημερινως 4-5 κρουαζιερες η’ στην Ακροπολη και αρχαιολογικος χωρος και χωρος μεγαλης επισκεψιμοτητας θα πρεπει να εξαφανιστουν τα αδεσποτα??Ειδικα σε τουριστικες περιοχες ο νομος αυτος θα δημιουργησει πολλα προβληματα μεταξυ ενεργων εθελοντων φιλοζωων και Δημων .Δεν γινεται σε ενα μερος υψηλης τουριστικης επισκεψιμοτητας να εξαφανιστουν τα αδεσποτα που φροντιζονται και περιθαλπτονται πολλα χρονια απο ενεργους εθελοντες.Χρειαζεται μεγαλη προσοχη αυτη η παραγραφος ,καταλαβαινω να μην επανοτοποθετουνται σε αεροδρομια ,λιμανια η’ δρομους ταχειας κυκλοφοριας .Αλλα κοντα σε σχολεια ,σε αθλητικα κεντρα ,αρχαιολογικους χωρους και χωρους υψηλης τουριστικης επισκεψιμοτητας γιατι??Διορθωση της παραγραφου κατα την γνωμη μου .Ευχαριστω!

  • 8 Απριλίου 2011, 17:27 | Αλίνα Κωνσταντινίδη

    Όσον αφορά την παρ3 του αρθρ2 «Για την αποφυγή ατυχημάτων ο ιδιοκτήτης ή ο συνοδός του σκύλου υποχρεούται κατά τη διάρκεια του περιπάτου να κρατάει το σκύλο του δεμένο και να βρίσκεται σε μικρή απόσταση από αυτόν» για την οποία κάποιοι συμπολίτες επιδεικνύουν σκεπτικισμό: πιστεύω ότι ορθώς στο προσχέδιο αυτός ο περιορισμός έχει αφαιρεθεί καθώς αφαιρεί ουσιαστικά στα τετράποδα το δικαίωμα για παιχνίδι, τρέξιμο, κίνηση, δηλαδή για φυσιολογική ζωή που εξασφαλίζει την καλή υγεία (σωματική και ψυχική των ζώων). Θα έλεγα ότι για να αποφευχθούν τα ατυχήματα, μόνο οι σκύλοι με διεγνωσμένη επιθετική συμπεριφορά (εναντίον άλλων ζώων ή/και ανθρώπων) πρέπει να τελούν σε συνεχές καθεστώς λουριού.

  • 5 Απριλίου 2011, 15:39 | ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ 110 ΖΩΟΦΙΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ και ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΦΙΛΟΖΩΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ , 23 σωματείων

    Άρθρο 23 Καταργούμενες διατάξεις

    1.Από την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού καταργούνται οι διατάξεις του ν. 3170/2003(ΦΕΚ 191 Α΄) εκτός από την παράγραφο 6 του άρθρου 7, το άρθρο 14 και το άρθρο 15 καθώς και κάθε άλλη γενική ή ειδική διάταξη που ρυθμίζει θέματα του νόμου αυτού ή αντίκειται στις διατάξεις του.

    ΣΧΟΛΙΟ

    Α) Να καταργηθει οριστικά το άρθρο 17 της Υγειονομικής Διάταξης Υ1β/2000 που αφορά την διατήρηση κατοικιδίων ζώων στις κατοικίες, διότι αναφέρεται σε θέματα που ρυθμίζονται από το παρόν νομοσχέδιο και δημιουργείται σύγχιση στις αρμόδιες Υγειονομικές Αρχές. Το είδαμε πολλές φορές στην πράξη υπό το καθεστώς του ν. 3170/2003 που επίσης ρύθμιζε παρόμοια θέματα και οι υγειονομικές υπηρεσίες αντί να εφαρμόζουν τον νομο εφάρμοζαν το άρθρο 17.

    Β) Να διευκρινιστεί ποιες διατάξεις του ν 1197/81 «περί προστασίας των ζώων » παραμένουν εν ισχύ, διότι ρυθμίζονται θεματα που δεν προβλέπει ο παρόν νόμος, όπως ποινικές ευθύνες για τα πειραματόζωα, ευθύνη για βασανισμό ή κακομεταχείριση ζώου κατά την μεταφορά του με αυτοκίνητο, πλοίο, αεροπλάνο, σιδηρόδρομο κλπ

    Γ) Να καταργηθεί το ΠΔ 400/83 άρθρο 9 περ. 4 και 5 για την λεισμανίαση.

  • 5 Απριλίου 2011, 13:57 | ΛΙΑΡΟΚΑΠΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

    Προτείνω να μην καταργηθεί στο Νόμο 3170/2003 στο άρθρο 2 παρ. 3 η πρόταση:»Για την αποφυγή ατυχημάτων ο ιδιοκτήτης ή ο συνοδός του σκύλου υποχρεούται κατά τη διάρκεια του περιπάτου να κρατάει το σκύλο του δεμένο και να βρίσκεται σε μικρή απόσταση απο αυτόν».
    Στην περίπτωση που καταργηθεί, να περιληφθεί εκ νέου στο άρθρο 5 του υπο διαβούλευση σχεδίου Νόμου.

  • 5 Απριλίου 2011, 13:07 | Κέλλυ Μικρώνη

    Αναπαράγω στο σημείο αυτό, σχόλιο που έγινε σε άλλο άρθρο του ιδίου νομοσχεδίου:
    2 Απριλίου 2011, 22:42 | Δουλαβέρη Αγλαϊα
    Κυρία Υπουργέ,
    παρακαλούμε την προσοχή σας στο Π.Δ. 400/1983- Άρθρο 9, Παρ. 4-5.
    Εκεί αναφέρεται ότι η Λεισμανία είναι νόσος που θέτει σε κίνδυνο την δημοσια υγεία και ότι σε αυτές τις περιπτώσεις το ζώο υποβάλλεται σε ευθανασία.
    Αυτό δεν ισχύει, καθώς μελέτες και έγκριτοι καθηγητές της παρασιτολογίας έχουν επιβεβαιώσει το αντίθετο.(όπως για παράδειγμα ο κ. Χαραλαμπίδης στο άρθρο του leismaniosi.php)Πιθανά να χρησιμοποιείται αυτό το Π.Δ. ως νόμιμη δικαιολογία για κατα συρροήν «νόμιμες» ευθανασίες από κυνοκομεία σε ζώα που αφ’ενός μπορούν να θεραπευτούν και αφ’ετέρου δεν αποτέλουν κίνδυνο για κανέναν.Παρακαλούμε να καταργηθεί το εν λόγω προεδρικό διάταγμα.

  • 5 Απριλίου 2011, 11:11 | Δεκαριστου Μαρια

    Προτείνω να παραμείνει ως έχει στο Νόμο 3170/2003 άρθρο 2 παράγραφος 3 η πρόταση: «Για την αποφυγή ατυχημάτων ο ιδιοκτήτης ή ο συνοδός του σκύλου υποχρεούται κατά τη διάρκεια του περιπάτου να κρατάει το σκύλο του δεμένο και να βρίσκεται σε μικρή απόσταση από αυτόν». το οποίο στο υπο συζήτηση σχέδιο νόμου, δυστυχώς αφαιρέθηκε.

  • 1 Απριλίου 2011, 12:34 | Σοφια Λαμπικη

    Ο Νόμος κινείται σε πολύ σωστή κατεύθυνση έχω νερικές επιφυλάξεις για το πώς θα ελέγχεται η εφαρμογή του, ειδικά σε απομακρυσμένα νησιά και ορεινές περιοχές της χώρας.
    Μερικές παρατηρήσεις για τη βελτίωσή του:
    1.άρθρο 8,παρ.4
    Η απαγόρευση διατήρησης ζώων σε πυλωτές και κήπους πολυκατοικιών πρέπει να διευκρινιστεί ότι αφορά ΜΟΝΟΝ δεσποζόμενα ζώα διότι έτσι κινδυνεύουν να οδηγηθούν στα δικαστήρια φιλόζωοι που ταίζουν αδέσποτες γάτες και σκύλους σε αυτά.
    2.Άρθρο 9, παρ.10
    Η απαγόρευση επανατοποθέτησης από τους Δήμους αδέσποτου ζώου σε περιοχές αρχαιολογικές , τουριστικές, κοντά σε σχολεία ,νοσοκομεία κλπ δεν αφήνει και πολλά μέρη για τα ζώα και θα δώσει λαβή σε δήμαρχους που δεν διακρίνονται για την φιλοζωία τους να πετούν τα ζώα στα βουνά και τα λαγκάδια.
    Για παράδειγμα πού θα τοποθετούνται τα ζώα στα νησιά που και λιμάνια έχουν και τουριστικοί και αρχαιολογικοί τόποι είναι;
    3.Άρθρο 12. Ενώ εσείς νομοθετείτε ο ΟΠΑΠ ανακοινώνει την εμπορική τζογαδόρικη χρήση των σκύλων σε κυνομαχίες!
    Δηλ. πριν καν ψηφιστεί ο νόμος , παραβιάζεται.
    Κατά τα άλλα εύχομαι και ελπίζω ο νόμος να εφαρμοστεί και όχι να ξεχαστεί σε κάποιο συρτάρι όπως τόσοι άλλοι στη χώρα μας.
    Θα φροντίσουμε βέβαια γι΄αυτό και μεις οι φιλόζωοι όμως καλό θα ήταν να ελέγχονται και οι Δήμοι και η Αστυνομία για την εφαρμογή του.
    ευχαριστώ
    σοφία λαμπίκη