• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΜ' | 28 Ιουλίου 2015, 08:46

    Ο όρος εθνική επικοινωνιακή πολιτική έχει συμπεριλάβει τομείς άσχετους μεταξύ τους (όπως η εσωτερική πολιτική ενημέρωση, η επικοινωνιακή διπλωματία, η ρύθμιση και εποπτεία των μέσων μαζικής ενημέρωσης και τη ρύθμιση και εποπτεία της κρατικής διαφήμισης) για να δικαιολογήσει την απασχόληση ενός εξειδικευμένου κλάδου σε αντικείμενα άσχετα με την εξειδίκευσή του, που είναι η διεθνής επικοινωνία και όχι η ρύθμιση και εποπτεία ΜΜΕ και κρατικής διαφήμισης. Πόσο μάλλον η εσωτερική πολιτική ενημέρωση. Επιπλέον, η τοποθέτησή τους στις οικονομικές και διοικητικές υπηρεσίες δεν μπορεί να καλύπτει πάγια κενά που θα έπρεπε να καλυφθούν με Διοικητικούς υπαλλήλους. Η σύνδεση της υπηρεσίας σε αυτές τις Διευθύνσεις με τα κριτήρια προαγωγών και μεταθέσεων επιβραβεύει την αποειδίκευση των υπαλλήλων.