• Σχόλιο του χρήστη 'Ελευθέριος Αβραμίδης' | 4 Ιουλίου 2016, 10:26

    Στην παράγραφο 2 ορίζεται ως στόχος του Συστήματος αποκλειστικά τα τηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης. Ωστόσο διάθεση διαφημιστικού χρόνου γίνεται και στο ραδιόφωνο. Η φύση του διαφημιστικού χρόνου στο ραδιόφωνο δεν διαφέρει ουσιαστικά από αυτόν της τηλεόρασης, οπότε θα είχε νόημα να αφεθεί περιθώριο για την ένταξη και του ραδιοφώνου στο Σύστημα, ακόμα και αν αυτή αναβληθεί για κάποιο χρονικό διάστημα (πχ μέχρι την ολοκλήρωση της χορήγησης ραδιοφωνικών αδειών).