• Σχόλιο του χρήστη 'Κολιας Α.' | 21 Ιουλίου 2016, 20:30

    Σε ότι αφορά το διαφημιστικό χρόνο, ή μονάδα μέτρησης είναι το δευτερόλεπτο αλλά στη διαφήμιση η ουσιαστική έννοια επί της οποίας γίνονται οι αγοραπωλησίες είναι τα GRPs. Κατά συνέπεια, πως μία και μόνη τιμή ανα δευτερόλεπτο, επί ενός διαφημιστικού διαλείμματος, αναρτημένη στο σύστημα, μπορεί να καλύψει τα κόστη διαφορετικών προϊόντων, με διαφορετικά κοινά, που μπορεί να έχουν δεκάδες διαφημιζομενοι που θέλουν την προβολή τους στην ίδια ακριβώς εκπομπή;