• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 23 Αυγούστου 2010, 13:43

    ένα ακόμα εξαιρετικό καθεστώς : καταρχήν δεν φαίνεται να είναι απαραίτητη η περιπτωσιολογία της παραγράφου 1. Η διαταξη του άρθρου 7 του Ν 2545/1997 μπορεί να αποτελέσει πρότυπο. Επίσης γιατί να γνωμοδοτεί το ΣΧΟΠ του νομου και να αποφασίζει ο Υπουργός ; δεν είναι περίεργο ; Στις ΒΕΠΕ γνωμοδοτεί το ΣΧΟΠ της περιφέρειας και αποφασίζει ο περιφερειάρχης . Λογικό θα ήταν να γνωμοδοτεί το ΣΧΟΠ του νομου και να αποφασίζει ο Νομάρχης ή να γνωμοδοτεί το ΣΧΟΠ του Υπουργείου και και να αποφασίζει ο Υπουργός. Γενικότερα όμως δεν είναι βέβαιος ότι για μεγάλα έργα, - που εκρίνονται μάλιστα απο δυυπουργική επιτροπή ! - είναι καλή ιδέα οι πολεοδομικές ρυθμίσεις του να εξαρτώνεται απο το ΣΧΟΠ του Νομού (και νυν περιφερείας). ενώ ίσως θα έπρεπε να υπάγονται ή στο Κεντρικό ΣΧΟΠ ή στο ΣΧΟΠ της περιφερείας (νυν αποκεντρωμένης διοίκησης) διότι υποτίθεται ότι τα Μεγάλα έργα ξεπερνούν τα όρια των διοικητικών περιεφερειών και έχουν μία πανελλαδική εμβέλεια.