Άρθρο 4 – Σύσταση Κεντρικής Επιτροπής Κωδικοποίησης και Ηλεκτρονικής Νομοθέτησης

1. Στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης συνιστάται Κεντρική Επιτροπή Κωδικοποίησης και Ηλεκτρονικής Νομοθέτησης (ΚΕΚΗΝ).

2. Η ΚΕΚΗΝ αποτελείται από επτά (7) μέλη, περιλαμβανομένου του προέδρου της. Πρόεδρος και μέλη της ΚΕΚΗΝ δύνανται να ορίζονται, με απόφαση του Υπουργού Επικρατείας, εν ενεργεία ή μη δικαστικοί λειτουργοί, Νομικοί Σύμβουλοι και Πάρεδροι του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, μέλη του Διδακτικού Επιστημονικού Προσωπικού των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων με συναφή εξειδίκευση καθώς και νομικοί και επιστήμονες πληροφορικής εγνωσμένου κύρους.

  • 3 Σεπτεμβρίου 2010, 14:39 | ΗΜ
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 0  0

    Έχω την προσωπική άποψη, ότι είναι κρίμα να καταργηθεί η ΚΕΚ, η οποία έχει ήδη επταετή προσφορά. Επίσης, είναι άδικο να μετρά κανείς την προσφορά της ΚΕΚ στους κώδικες που ολοκληρώθηκαν (βλ. αιτιολογική έκθεση). Η επιστήμη της κωδικοποίησης, όπως έχει εφαρμοστεί από την ΚΕΚ και η εμπειρία που έχει αποκτηθεί αυτά τα χρόνια είναι πολύτιμη. Θα μπορούσε κανείς απλώς να την μετονομάσει και να μειώσει τα μέλη της (εφόσον κάτι τέτοιο κρίνεται απαραίτητο), με ταυτόχρονη διατήρηση σε ισχύ των διατάξεων του ν. 3133/2003. Εξάλλου, ίσως θα ήταν σκόπιμο, ένας νόμος με τίτλο «Περιορισμός της πολυνομίας, κωδικοποίηση και αναμόρφωση της νομοθεσίας», να μην δημιουργεί νέες, αυτοτελείς διατάξεις, αλλά να δίνει το καλό παράδειγμα, εντάσσοντας τις επιθυμητές τροποποιήσεις στο υφιστάμενο θεσμικό πλαίσιο.

  • 21 Αυγούστου 2010, 23:38 | TOMIS
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 1  0

    Η ηλεκτρονικη νομοθετηση πρεπει να εχει ενα σκοπο οχι μονο εκμεταλευσης νομοθεσιας και νομοθετικου εργου,Αλλα εκπαιδευτικου χαρακτηρα δια επαγγελαμτικου βιου μαθησης.Ολες οι αποφασεις που παρθηκαν απο ολα της επικρατειας δικαστηρια να καταχωρουνται σε ηλεκτρονικο αρχειο και να αρχειοθετουνται ολες οι βασεις νομων παραγραφων εδαφιων των στοιχειων που συνεισφεραν στην αποδοση δικαιοσυνης.Ωστε ιστορικα να ειναι πλεον και εφοδια σε νεες δικαστικες ακροασεις,διαπραγματευσεις κλπ και να ειναι και αποδεκτες φυσικα

  • 18 Αυγούστου 2010, 10:41 | Ευάγγελος Δ. Σπινελλης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 1  2

    Κοινή παρατήρηση για ΕΑΔ και ΚΕΚΗΝ (άρθρα 2 και 4 αντίστοιχα):
    Εφόσον μέλη των επιτροπών αυτών ορίζονται δικαστικοί λειτουργοί, μέλη του ΝΣΚ ή μέλη ΔΕΠ (δηλ. πρόσωπα που μισθοδοτούνται από το δημόσιο κορβανά) να τονιστεί ότι η συμμετοχή τους είναι υποχρεώση στο πλαίσιο των καθηκόντων τους, άλλως μόνο τιμητική και δεν θα δικαιούνται καμίας πρόσθετης αμοιβής πλην αυτής που λαμβάνουν ήδη. Το ίδιο να προβλεφθεί και για τους τυχόν δημ. υπαλλήλους που θα επικουρούν στο έργο της τις επιτροπές αυτές (γραμματειακή υποστήριξη κ.λ.π.). Εάν υπάρχει σχετική απροθυμία μετακίνησης (με μετάταξη ή απόσπαση κ.λ.π.) τέτοιων υπαλλήλων, τέτοιες θέσεις να καλύπτοναι από τον ιδιωτικό τομέα με σχετικό διαγωνισμό

  • 18 Αυγούστου 2010, 09:53 | Ευάγγελος Δ. Σπινελλης
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 1  1

    Απαιτειται νομοθετικός ορισμός ή, πάντως, αποσαφήνιση της έννοιας «Ηλεκτρονική Νομοθέτηση», καθόσον η διαδικασία της νομοθέτησης είναι προδιαγεγραμμένη από το Σύνταγμα και τον Κανονισμό της Βουλής, οπότε τέτοιες ασάφειες πιθανόν να εγείρουν και συνταγματικής φύσεως ζητήματα