• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 23 Ιουνίου 2011, 12:12

    Θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι η Ελλάδα δεν σηκώνει άλλους πτυχιούχους Πανεπιστημίου Έχω δύο κόρες αποφοίτους Πανεπιστημίου των Αθηνών,άνεργες εδώ και τρία χρόνια.Παρακολουθούν τώρα ΙΕΚ Νοσηλευτικής και Βρεφονηπιοκόμων για να μπορέσουν να βρούν δουλιά.Διδάσκω επί χρόνια σε ΕΠΑΛ πρωην ΤΕΕ πρώην ΤΕΛ,(Είμαι απόφοιτος Πολυτεχνείου). Μετανιώνω γιατί με είχε πιάσει η κομπλεξική μου διάθεση και τις πίεσα για Πανεπιστήμιο.Πρέπει να εξοβελιστεί η κακή γνώμη πολλών για τα Τεχν.Λύκεια.Θα πρέπει η γνώση που θα παρέχεται σε αυτά να μην είναι αντίγραφο των Γεν.Λυκείων(όσον αφορά στα Γενικά Μαθήματα).Τα παιδιά αντι για τα όρια και τις παραγώγους να μάθουν κλάσματα,να λύνουν τα προβλήματα του Δημοτικού την απλή αριθμητική όπως τη λέγαμε. Αυτό θα τους βοηθήσει επαγγελματικά.Να λύνουν συναρτήσεις και ακουλουθίες που θα βοηθούσε?.Αλλά θα πρέπει να μάθουν Ελληνικά ,τη γλώσσα μας ,να μάθουν να εκφράζονται ,να πείθουν.Να κάνουν πολλά εργαστήρια.(το ωράριο των εργαστηρίων θα πρέπει να σηζητηθεί)Δεν είναι σωστό ας πούμε να κάνουν 5 ώρες εργαστήριο Ηλεκτροτεχνίας και καμμία ώρα Εργαστήριο Ηλεκτρ.Μηχανών.Ας μοιραστούν οι ώρες.Θα πρέπει να υπάρχει ΣΕΠ ,όχι σαν μάθημα αλλά σαν τόπος πληροφοριών.Θα μπορούσε να διοργανωθεί κάποια σεμινάρια απο καιρού εις καιρό για πληροφόρηση των επαγγελμάτων κ.α.,αλλά μάθημα εβδομαδιαίο γιατί? .Ελπίζω να μη σας κούρασα.