• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Πούλος ΠΕ04' | 24 Ιουνίου 2011, 14:07
    Το βλέπω Θετικά/Αρνητικά: 6  6

    Εισαγωγικά θα ήθελα να σημειώσω ότι προκαλεί λύπη η έλλειψη ρεαλισμού στα πλαίσια προσωπικών και συντεχνιακών συμφερόντων από μεγάλο μέρτος της εκπαιδευτικής κοινότητας που καταθέτει τις απόψεις της και στην παρούσα διαβούλευση. Ακολούθως σας παρουσιάζω απόψεις που όταν συζητάμε στο σχολείο ανά δύο ή τρεις καθηγητές είναι ευρέως αποδεκτές και προσωπικά έχω διαμορφώσει μέσα από την καθημερινότητα στην τάξη σε όλες τις κατηγορίες των σχολείων της Βθμιας με τελευταίο σταθμό το ΕΠΑΛ.. 1. ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΩΣ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΩΘΗΣΟΥΝ ΣΤΗ ΜΑΘΗΣΗ (ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ). 2. ΑΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ, ΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ Κ.Λ.Π. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΠΟΛΛΑΠΛΩΣ ΩΦΕΛΗΜΕΝΑ, ΑΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ, ΑΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ (ΓΛΩΣΣΑ,ΙΣΤΟΡΙΑ,ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ). 3. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ Η ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΕΠΑ.Λ. ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΔΟΜΗ ΕΑΝ ΔΕ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ-ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ. 4. ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑ.Σ. ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΥΨΗΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΓΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΑΥΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ. 5. Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ Α.Ε.Ι. ΦΤΑΝΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΕΝΩ Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ.