• Σχόλιο του χρήστη 'Εφη Τσαπούρα' | 27 Ιουνίου 2011, 18:12

    ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ, ΠΟΥ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΑΛΜΑΤΩΔΕΙΣ ΡΥΘΜΟΥΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΛ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΟΝΤΑΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΟΚΟΜΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ. ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΚΟΓΡΑΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (Π.Χ. ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΣΤΩ PART-TIME ΣTO ANTIKEIMENO ΤΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ) ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ.ΧΡΗΣΙΜΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ Η ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΚΑΘΕ ΚΛΑΔΟΥ.